Ja eerder was het echt rocket science...quote:Op donderdag 8 september 2011 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt makkelijk tegenwoordig om een topic te openen
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eerder was het echt rocket science...
Ik ben Alanisquote:Op donderdag 8 september 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
Damn, ik zit mee te zingen met Maria Magdalena, nú voel ik me pas oud.
ik kan van dat liedje 2 woorden meezingenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 8 september 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Oh dat doe ik ook altijd, fucking emo's die we zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wlde zeggen dat ik meezong met Alanis maar ik heb de typtyfus
Ach zolang je geen Rihanna download valt het nog mee.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Stef Bos gedownload nu dat is pas hip
Ja hier ookquote:Op donderdag 8 september 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach zolang je geen Rihanna download valt het nog mee.Van 9.00 tot 12.00 hetzelfde nummer moeten aanhoren is geen pretje, rotzoon van me.
Na 30.000 x Man down wordt ie toch iets minder.. Hoewel ik onderhand zelf net zo hard meezingquote:Op donderdag 8 september 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Rihanna heeft best leuke liedjes
Rapapapam rapapapamquote:Op donderdag 8 september 2011 12:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja maar er moet altijd iets oeverloos in zitten.
Nu dom dom dom dom
of Ella ella ella
Oja, dat vond ik sowieso al een kutlied.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na 30.000 x Man down wordt ie toch iets minder.. Hoewel ik onderhand zelf net zo hard meezing
Dat is Whitney schat..quote:Op donderdag 8 september 2011 12:13 schreef Ghostbuster het volgende:
En Bobby brown als ex helpt ook niet
Chris Brownquote:Op donderdag 8 september 2011 12:13 schreef Ghostbuster het volgende:
En Bobby brown als ex helpt ook niet
Junk en behandeld z´n vrouw als shit. Different dude, same asshole.quote:
Chris brown is geen junkie. Maar goed, wel een lul natuurlijk verder.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Junk en behandeld z´n vrouw als shit. Different dude, same asshole.
Op z´n minst een aandachtsjunkquote:Op donderdag 8 september 2011 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Chris brown is geen junkie. Maar goed, wel een lul natuurlijk verder.
Is inderdaad een lekker nummerquote:Op donderdag 8 september 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Geweldig nummer op de radio nu!
![]()
Holding on to you - Terence Trent D'Arby
Echt niet, na vandaag weekend !quote:Op donderdag 8 september 2011 12:59 schreef clevy het volgende:
blergh.. vooralsnog is het een klote-dag
fijn dat er nog iemand goede zin heeft.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt niet, na vandaag weekend !
Dus topdag !
today is a good dayquote:Op donderdag 8 september 2011 12:59 schreef clevy het volgende:
blergh.. vooralsnog is het een klote-dag
bsquote:
God ik mag toch hopen van niet, als dit de best is die ik heb gehadquote:
Na vandaag kan het alleen maar beter gaanquote:Op donderdag 8 september 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God ik mag toch hopen van niet, als dit de best is die ik heb gehad
waren ze maar kut, dan was er nog mee te spelen.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Als alle dagen kut zijn moet je nog het beste ervan maken
je hoeft niet met de treinquote:Op donderdag 8 september 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb slecht geslapen
ik moet werken
regen
leven
Nee, < is kleiner dan, niet >quote:
fijn dat je er bent positiefjequote:Op donderdag 8 september 2011 14:02 schreef Murmeli het volgende:
Ah, depri-topic![]()
* Murmeli is een keertje niet depri
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een trein is toch groter dan een auto man !
Zie je, dat krijg je ervan, met jequote:Op donderdag 8 september 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik mag over een kwartier weg
Taxi zoeken en naar het vliegveld en naar huis
En mn ... dingest.. haalt me waarschijnlijk op
En morgen mag ik naar de huisarts want naast dat ik al 5 weken hoest begin ik nu ook te rochelen met ademhalen...
Waarschijnlijk haalt dingest je op ?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
En morgen mag ik naar de huisarts want naast dat ik al 5 weken hoest begin ik nu ook te rochelen met ademhalen...
Hij wil wel, maar hij mag van mij zijn sporten niet afzeggenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haalt dingest je op ?
Een echte dingest zou het 100% zeker doen natuurlijk.
Flauw van je, hij wil gewoon in slow motion op je af rennen om je in zijn armen te nemen en te zoenen en jij ontneemt hem datquote:Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij wil wel, maar hij mag van mij zijn sporten niet afzeggen
Duh, voor je het weet wordt hij vetquote:Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He bah!!quote:Op donderdag 8 september 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Duh, voor je het weet wordt hij vet
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He bah!!
Over 10 minuutjes ga ik mijn spullen inpakken
Jaaaaquote:Op donderdag 8 september 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik vind het leuk voor je, dat weet je he!
Nee uiteraard, sshhht!quote:Op donderdag 8 september 2011 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaa
Ik vind het ook leuk, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop!
Ik heb vandaag ook een bril opquote:Op donderdag 8 september 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
Zo'n last van mijn ontstoken oog dat ik van ellende mijn lenzen maar heb uitgedaan. Nu ben ik dizzy van mijn bril waarvan de sterkte niet goed is..
Dat is vervelend jaquote:Op donderdag 8 september 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
Zo'n last van mijn ontstoken oog dat ik van ellende mijn lenzen maar heb uitgedaan. Nu ben ik dizzy van mijn bril waarvan de sterkte niet goed is..
Nee niks, jij hebt eenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een bril opDat schept een band!!
En nu ga ik mn laptop inpakken en ervandoor
Neem je wat lekkers mee, ik heb zin in iets zoetsquote:Op donderdag 8 september 2011 14:57 schreef clevy het volgende:
pff.. wor hier ook niet wijzer.. ga maar boodschaps doen
Ironisch. Longkanker net nu je gelukkig bent.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
Oh daar heb ik promo's van gezien, is het wat?quote:
Wel grappig. Minder hilarisch dan verwacht maar nog wel de moeite waard. Ik vind reis programma's ook gewoon leuk.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik promo's van gezien, is het wat?
Ja eigenlijk moet je er bij zulke dingen van uit gaan dat het nooit zo grappig is als in de promo.. Maar ik zal eens gaan kijken.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel grappig. Minder hilarisch dan verwacht maar nog wel de moeite waard. Ik vind reis programma's ook gewoon leuk.
het liedje vandaag nog niet voorbij horen komen, maar zit wel in mijn hoofd....quote:Op donderdag 8 september 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
Oh jee, daar gaan we weer... rampapapam rampapapam man dooooown
Ja eh, ik heb er ook niet om gevraagd. Misery loves companyquote:Op donderdag 8 september 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
het liedje vandaag nog niet voorbij horen komen, maar zit wel in mijn hoofd....
bitch!
Ik ken het nummer niet, dus nergens last vanquote:Op donderdag 8 september 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
het liedje vandaag nog niet voorbij horen komen, maar zit wel in mijn hoofd....
bitch!
Ik was lekker auto aan het rijden, door de regen. Recht voor de deur parkeren dus niet natgeregend worden bij een station of bushalte.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
mijn collega is er niet, dus staat de radio niet aan
Gezelligquote:Op donderdag 8 september 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
Vriendschapsverzoek op FB van mijn voormalige schoonmoeder.
Ja we waren altijd dikke vriendinnen!quote:
misschien heeft ze haar email gebruikt en stuurt facebook dat naar alle contacten... doen er meerquote:Op donderdag 8 september 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja we waren altijd dikke vriendinnen!
mijn ex from hell wilde ook vriendjes worden op FB....ik al snel accepteren in de hoop op scheldkannonades enzoquote:Op donderdag 8 september 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja we waren altijd dikke vriendinnen!
ja hallo.. maar in de auto heb je filesquote:Op donderdag 8 september 2011 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik was lekker auto aan het rijden, door de regen. Recht voor de deur parkeren dus niet natgeregend worden bij een station of bushalte.
dan neem je toch een andere routequote:Op donderdag 8 september 2011 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo.. maar in de auto heb je files
Hmm, geen idee.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
misschien heeft ze haar email gebruikt en stuurt facebook dat naar alle contacten... doen er meer
Ja maar.. ja maarquote:Op donderdag 8 september 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Accepteer haar verzoek en vraag het even.
Ik heb in de afgelopen 1,5 jaar welgeteld 1 telefoontje van haar ontvangen, verder hoor ik niks van haar...quote:Op donderdag 8 september 2011 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan doe je het niet en blijf je in ontwetenheid over waarom ze je heeft toegevoegd
Lekker rustig tochquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 1,5 jaar welgeteld 1 telefoontje van haar ontvangen, verder hoor ik niks van haar...
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:11 schreef clevy het volgende:
missB.
heb cote d'or meegebracht (voor de kenners onder ons: calebaut chocolade)
is dat zoet genoeg?
wat voor iets zoets had je dan willen hebben?quote:
Ehm... zure matten ofzoquote:Op donderdag 8 september 2011 16:18 schreef clevy het volgende:
[..]
wat voor iets zoets had je dan willen hebben?
Hou es opquote:Op donderdag 8 september 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm... zure matten ofzoOf trekdrop. Of ms toch liever iets hartigs, blokjes kaas ms?
Oeh, lekkere boerenkaas, zacht maar pittig, met een wodkaatje erbijquote:
Wat zei ik nouquote:Op donderdag 8 september 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, lekkere boerenkaas, zacht maar pittig, met een wodkaatje erbij
oftewel je weet helemaal niet wat je wilquote:Op donderdag 8 september 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm... zure matten ofzoOf trekdrop. Of ms toch liever iets hartigs, blokjes kaas ms?
Ze wil ALLES.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:24 schreef clevy het volgende:
[..]
oftewel je weet helemaal niet wat je wil
linksom of rechtsom.. tis nooit goed met die dozenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:26 schreef clevy het volgende:
[..]
linksom of rechtsom.. tis nooit goed met die dozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, straks kwets je me.
I'm in the basement, you're in the sky
yeah right.. onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 8 september 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas op, straks kwets je me.
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas op, straks kwets je me.
Heb je het nu over dr bush tussen dr benen?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:40 schreef clevy het volgende:
[..]
yeah right.. onkruid vergaat niet
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je het nu over dr bush tussen dr benen?
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je het nu over dr bush tussen dr benen?
ga er van uit dat het een netjes verzorgd vrouwding is.. dus weinig bebossingquote:
Plywood, no carpet matching the drapesquote:Op donderdag 8 september 2011 18:54 schreef clevy het volgende:
[..]
[..]
ga er van uit dat het een netjes verzorgd vrouwding is.. dus weinig bebossing
Superkutquote:Op donderdag 8 september 2011 19:11 schreef xFriendx het volgende:
Auto open gebroken.
Het is dat ik niet weet wie het is anders telt NL snel 1 inwoner minder.
Radio weg uiteraard (goedkoop ding, cd speler was al kapot, enige troost is dus dat de dief een waardeloos ding jat) en schade aan m'n slot.quote:
Blijft kutquote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Radio weg uiteraard (goedkoop ding, cd speler was al kapot, enige troost is dus dat de dief een waardeloos ding jat) en schade aan m'n slot.
Die radio valt wel te overzien, maar moet niet hebben dat ik een nieuwe radio er in zet en diezelfde gast weer 1,2,3 binnen kan komen via dat kapotte slot en ik weer een radio mis. Elke week een radio kwijt zijn is ook een dure grap.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijft kut
Bij een vriendin hadden ze een keer alleen een goedkope zonnebril gejat. Dagdag raampje
En bij m'n broer hadden ze het frontje van de radio gejat maar niet de radio zelf.
Het zijn niet de slimste mensen die in auto's inbreken.
goede info. ik zal me inhouden en niet vragen naar een persoonlijke inspectiequote:Op donderdag 8 september 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Plywood, no carpet matching the drapes
Slot laten make is ook een dure grapquote:Op donderdag 8 september 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die radio valt wel te overzien, maar moet niet hebben dat ik een nieuwe radio er in zet en diezelfde gast weer 1,2,3 binnen kan komen via dat kapotte slot en ik weer een radio mis. Elke week een radio kwijt zijn is ook een dure grap.
Ja moet ff kijken wat ik doe. Auto kan gewoon op slot en zit geen gat in de deur. Voor het mooie wil ik dat wel fixen, maar is het duur laat ik het voorlopig dan maar ff zo. Een goed werken slot houd ze blijkbaar ook niet buiten.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slot laten make is ook een dure grap
pff.. achter egocentrisch gedrag. snel aflerenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:41 schreef Ghostbuster het volgende:
niet teveel posten allemaal, erg fijn deze TT
Kut TTquote:Op donderdag 8 september 2011 19:41 schreef Ghostbuster het volgende:
niet teveel posten allemaal, erg fijn deze TT
Sommige vragen kun je idd beter niet stellen...quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef clevy het volgende:
[..]
goede info. ik zal me inhouden en niet vragen naar een persoonlijke inspectie
Dat gaat niet meer lukken denk ikquote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef clevy het volgende:
[..]
pff.. achter egocentrisch gedrag. snel afleren
Echt welquote:Op donderdag 8 september 2011 19:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer lukken denk ik
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt welWe slaan het er gewoon uit
mwa.. met een beetje misplaats lef kun je t wel proberen.. maar het blijft de vraag of je klappen of zoentjes krijgtquote:Op donderdag 8 september 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sommige vragen kun je idd beter niet stellen...
Mwah, zo'n 'vraag' is dat niet hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:49 schreef clevy het volgende:
[..]
mwa.. met een beetje misplaats lef kun je t wel proberen.. maar het blijft de vraag of je klappen of zoentjes krijgt
In het geval van missb waarschijnlijk klappenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:49 schreef clevy het volgende:
[..]
mwa.. met een beetje misplaats lef kun je t wel proberen.. maar het blijft de vraag of je klappen of zoentjes krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Wilt hij Miss zoenen?Oh, hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
Ik zie niet in wat spellen met zoenen te maken heeft..quote:Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik concludeer to fast then, sorry my dear
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had een Ghostbuster pack he' voor op mn rug als kind
hoe cool
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 september 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat spellen met zoenen te maken heeft..
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2011 19:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had een Ghostbuster pack he' voor op mn rug als kind
hoe cool
Er was ook niks mis met mijn spelling.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik die iets over spellen uberhaubt durft te zeggen
Hahaha ik dacht het ook alquote:
niet de jouweeeee, MISPLAATS, ik miste toch even de Tquote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er was ook niks mis met mijn spelling.
Ik zie het soms al niet eens meer hierquote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
niet de jouweeeee, MISPLAATS, ik miste toch even de T
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie het soms al niet eens meer hier
Je hebt me inderdaad al een tijd niet meer verbeterdquote:Op donderdag 8 september 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie het soms al niet eens meer hier
Ik word softquote:Op donderdag 8 september 2011 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt me inderdaad al een tijd niet meer verbeterd
Zo erg ben ik dan ook weer niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar dat er topicreeksen zijn, waar taalnazi's topics opzoeken met spellingsfouten
Hey, watch it, oldie!quote:
handig toch, zitten ze allemaal bij elkaar...bomgordel kopen en blaas jezelf er op.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar dat er topicreeksen zijn, waar taalnazi's topics opzoeken met spellingsfouten
Het zit me nog steeds dwarsquote:Op donderdag 8 september 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo erg ben ik dan ook weer niet.
dat geeft mogelijkheden om je te 'breken' hequote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het zit me nog steeds dwars, maargoed heb al 2 note's.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
handig toch, zitten ze allemaal bij elkaar...bomgordel kopen en blaas jezelf er op.
Ze werken wel toe naar een ban @ some pointquote:Op donderdag 8 september 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou en? Notes doen niks, heb ik pas geleerd.
Try me, ik geef je weinig kans.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:03 schreef clevy het volgende:
[..]
dat geeft mogelijkheden om je te 'breken' he![]()
ach.. allemaal loos gezwets in de ruimte..
ik ga eens naar een maat toe.. met frisse tegenzin proberen te sporten
ik ook van jou damequote:Op donderdag 8 september 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Try me, ik geef je weinig kans.
Stoer hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Try me, ik geef je weinig kans.
Als ik jou was zou ik niet te veel notes verzamelen voor 26 november..quote:
wat is er dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik niet te veel notes verzamelen voor 26 november..
Hmmm, goed punt.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik niet te veel notes verzamelen voor 26 november..
Nationale missb dagquote:
Nee, die is 13 dagen ervoor.quote:
Bij mij wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoezo zou hij uberhaubt een note krijgen voor die opmerking
een "lief dagboek" notatie is geen notequote:
dat is zeker op een vrijdag?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die is 13 dagen ervoor.
Dat zou wel leuk zijnquote:
Fijn dat je dat af en toe laat weten, dinootjequote:
Ik acht de kans bij jou kleinquote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik ook positieve notes krijgen trouwens?
Dan neem ik de bar over.quote:
Mja, sort of dan he?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
Fijn dat je dat af en toe laat weten, dinootje
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik acht de kans bij jou klein
Jij bent helemaal geen leeftijdsgenoot.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou als leeftijdsgenoot wel een positivo note moeten krijgen.
missb is heul niet zo oud als jij bentquote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou als leeftijdsgenoot wel een positivo note moeten krijgen.
Zeg je nu dat ik oud ben?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef ArTiC het volgende:
missb is heul niet zo oud als jij bent
Als je van de bewering uitga dat mannen, minder verouderen dan vrouwen, die breed ondersteund word door wetenschappers wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen leeftijdsgenoot.
ja maar dat doe ik regelmatig...ouwequote:
Vooralsnog heb ik van jouw kop geen foto gezien, dus ben je een oude lelijke man.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je van de bewering uitga dat mannen, minder verouderen dan vrouwen, die breed ondersteund word door wetenschappers wel.
quote:
Fijn!! loop ik ook niet het risico dat er gemastrubeerd op me gaat worden.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik van jouw kop geen foto gezien, dus ben je een oude lelijke man.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Fijn!! loop ik ook niet het risico dat er gemastrubeerd op me gaat worden.
Jij kan in je fantasie mij in het donker zien?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat het één het ander uitsluit?
vergeet dik nietquote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik van jouw kop geen foto gezien, dus ben je een oude lelijke man.
Ms geil ik wel op lelijke oude mannen...quote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij kan in je fantasie mij in het donker zien?
wel dat ik je gebruik om mijn orgasme uit te stellenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Fijn!! loop ik ook niet het risico dat er gemastrubeerd op me gaat worden.
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel dat ik je gebruik om mijn orgasme uit te stellen
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef rival het volgende:
[..]
zou ik als dikzak ook zeggen, dikzak.
Dag schoonheid.quote:
Hi L-Equote:
quote:
Ik begin maandag! Nouja, ik heb ma en dinsdag trainingsdagen, vrijdag de 16de is mijn eerste dag op de werkvloer zelf.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:26 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ga je voor me koken?
zeg, jij hebt sinds 1 sept toch een nieuwe baan? bevalt dat?
Ik had verwacht dat jullie onderling wel aan het DM'en waren geslagen over mijn surpriseparty.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar je hebt me je geboortedatum nooit verteld.
Ik post niet zo heul actief meer he de laatste tijd...quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
Ik had verwacht dat jullie onderling wel aan het DM'en waren geslagen over mijn surpriseparty.
quote:
De organisatie ligt dus niet in jouw handen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik post niet zo heul actief meer he de laatste tijd...
En wat vind ie er tot nu toe van?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief heeft zijn eerste schoolweek bijna achter de rug.. en het overleefd!
En er zijn geen doden gevallen?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
parapampampamquote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
No man downquote:
een man neergeschoten op het station, voor een groot oud huisquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Ja het is echt verrassend goed gegaan! Ben echt trots op 'm.
fijn tochquote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Hopelijk blijft het zo. Heeft hij een beetje een leuke klas?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Nou idd. Ja hij zegt van wel. Een pak van mijn hart hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zo. Heeft hij een beetje een leuke klas?
Dat scheelt echt zo veel. Een leuke klas.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd. Ja hij zegt van wel. Een pak van mijn hart hoor.
Ik denk dat die knaap gewoon een lekkere lerares heeft ofzo. Dat scheelde bij mij iig veel.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat scheelt echt zo veel. Een leuke klas.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik denk dat die knaap gewoon een lekkere lerares heeft ofzo. Dat scheelde bij mij iig veel.
hahaquote:Op donderdag 8 september 2011 20:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik denk dat die knaap gewoon een lekkere lerares heeft ofzo. Dat scheelde bij mij iig veel.
Ja maar niet op zijn 11equote:Op donderdag 8 september 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat? Jij gunt je zoon toch wel een fijn seksleven?
T begint allemaal met stiekem friemelen onder de dekens he.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat? Jij gunt je zoon toch wel een fijn seksleven?
Laat hem maar met de lego spelen voorlopigquote:
oma voor je 40stequote:
Is het raar als ik nog steeds met lego speel?quote:
quote:
Meer dan genoeg volwassen mannen die dat doenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het raar als ik nog steeds met lego speel?
Nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het raar als ik nog steeds met lego speel?
Wie speelt er meer mee?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.
Mijnhad voor Peuter zijn Lego van zolder gehaald, ze vermaken zich daar uren mee, zo leuk.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie speelt er meer mee?of peuter?
Oh dat is leuk.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]bouwt, dat kan Peuter nog niet echt. Peuter speelt dan met de dingen die hij bouwt.
Ja! Ik ga mijn groentenman eens vragen naar verse...quote:
Ik heb het wel eens bij de boer gehaald hier. Geweldig.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Ik ga mijn groentenman eens vragen naar verse...
Wat voor verse groenten nog meer?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Ik ga mijn groentenman eens vragen naar verse...
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor verse groenten nog meer?
Biefstukquote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor verse groenten nog meer?
Komkommer, winterpenen, auberginesquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Komkommer, winterpenen, aubergines
Ingredienten voor een Sloveens stoofpotje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |