quote:
Het is nog vroeg, het is je vergevenquote:
Ze pijpt ook vriend en je mond kan je net zo strak maken als je wil.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 08:19 schreef luciferist het volgende:
Ik had het iets erger, namelijk met zowel pijpen als penetratie dat ik heeeel moeilijk klaarkwam.
Oplossing lijkt ietswat extreem maar is het zeker waard
Een ampallang.
Ik moest ook even googelen....quote:
Maar ik denk dat ze eerst wel wat simpelere (en minder pijnlijke) oplossingen kunnen proberen dan dit.quote:The ampallang is a male genital piercing that penetrates horizontally through the entire glans of the penis. The piercing may be transurethral (passing through the urethra). A variant on this piercing is the shaft ampallang, which penetrates the shaft of the penis horizontally at any point along its length.
This piercing is often pleasurable to the bearer because it stimulates the internal penis tissues. It can be sexually stimulating to the receiving partner during sexual intercourse, usually due to stimulation of the G spot
Ja, dit is wel extreem wat mij betreftquote:Op donderdag 8 september 2011 08:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest ook even googelen....
[..]
Maar ik denk dat ze eerst wel wat simpelere (en minder pijnlijke) oplossingen kunnen proberen dan dit.
Dit , met een condoom om kom ik óf niet klaar óf pas na een enorm lange tijd.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:13 schreef Roellie80 het volgende:
komt door de condoom, dat scheelt nogal qua gevoel
Dat is een goede jongenquote:
Misschien is dat de enige vorm van anticonceptie die ze gebruiken? Of vertrouwd ie de pil e.d. niet? Of is ie bang dat TS een soa heeft/oploopt?quote:Op donderdag 8 september 2011 09:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel raar want met condoom voel je echt veel minder.
De belangrijkste reden is dat er niet genoeg wrijving is. Dat kan je verbeteren door ook je hand te gebruiken of je spieren 'daar' te trainen (het zogenaamde melken). Of je kan natuurlijk uitgebreid de boel opgeilen dat op het moment supreme er penetratie is.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:57 schreef elisa91 het volgende:
Ok, hij is blijkbaar niet de enige met het probleem... maar jullie voelen toch iets tijdens seks ?
De reden dat ik wil dat hij klaarkomt is omdat hij zelf gezegd heeft dat hij dat belangrijk vindt. En ik leg daardoor ook druk op mijzelf natuurlijk waardoor het niet meer zo leuk is...
Met condoom is al jaren geleden, maar dan voel ik echt bar weinig hoor. Zeker als de vrouw erg nat is wordt het een saaie bedoening. Meer een verplicht nummertje als iets anders.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:57 schreef elisa91 het volgende:
Ok, hij is blijkbaar niet de enige met het probleem... maar jullie voelen toch iets tijdens seks ?
De reden dat ik wil dat hij klaarkomt is omdat hij zelf gezegd heeft dat hij dat belangrijk vindt. En ik leg daardoor ook druk op mijzelf natuurlijk waardoor het niet meer zo leuk is...
Jawel hoor. Zeker wel. Heel nat is weinig wrijving en weinig wrijving is weinig gevoel.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:04 schreef Cracka-ass het volgende:
En te nat is zeker geen probleem.
Dan moet je haast een waterval nadoen en dat zal ook wel weer meevallen bij TS.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:29 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zeker wel. Heel nat is weinig wrijving en weinig wrijving is weinig gevoel.
Gewoon blijven proberen!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:10 schreef RVP67 het volgende:
Neuken zonder klaarkomen is mij nog nooit gelukt.
Mij wel...quote:Op donderdag 8 september 2011 15:10 schreef RVP67 het volgende:
Neuken zonder klaarkomen is mij nog nooit gelukt.
gast watquote:Op donderdag 8 september 2011 08:19 schreef luciferist het volgende:
Ik had het iets erger, namelijk met zowel pijpen als penetratie dat ik heeeel moeilijk klaarkwam.
Oplossing lijkt ietswat extreem maar is het zeker waard
Een ampallang.
quote:Op donderdag 8 september 2011 06:30 schreef elisa91 het volgende:
Maar nu is het enige dat hij graag wilt natuurlijk pijpen omdat hij bij seks niet klaarkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |