Hallo iedereen,
Reeds een half jaar heb ik een nieuwe vriend. Alles gaat goed behalve op seksueel vlak. In het begin wou ik nog niet direct seks hebben, dus het bleef gewoon bij pijpen,... het probleem was wel dat ik hem niet kon doen klaarkomen. 3 maanden later besloot ik dat ik er klaar voor was, en hadden we seks maar ook daardoor kon hij niet klaarkomen. Het rare is dat 1 week later (nadat we seks hadden gehad) ik hem opeens wel door het pijpen kon doen klaarkomen. Maar nu is het enige dat hij graag wilt natuurlijk pijpen omdat hij bij seks niet klaarkomt. Het rare is dat na de penetratie hij gewoon niets meer voelt. Is dat normaal ? En ik ben echt niet te wijd (of hoe zeg je dat ?

) en hij is zeker niet te klein. Dus het zou moeten lukken maar ik weet gewoon niet hoe.
Zijn uitleg is dat het gewoon niet 'matched' maar daar geloof ik niets van want we hebben het nog niet eens zoveel keer geprobeerd. En zoals ik al zei, er is niets te klein of te groot, we zijn allebei normaal dus ik geloof dat het zou moeten lukken maar hij voelt gewoon niets. Is er dan zo een groot verschil tussen gewoon een mond en een vagina voor jongens ?
De laatste tijd kan ik niet stoppen met erover na te denken, het oefent echt een grote druk uit op onze relatie denk ik. En soms begin ik zelfs te denken aan mijn ex waar alles wel normaal verliep. Dus ik snap echt niet waarom het niet lukt. Heeft iemand misschien hetzelfde probleem ?