quote:
Dat kunnen mijn 2 linker handjes nog welquote:Op donderdag 8 september 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je hebt fipo gemacht.... had kokje verwacht
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat kunnen mijn 2 linker handjes nog wel
ga dan ook gewoon je bed in of op de grond slapen als je dat prettiger vindtquote:
ga ik ook zeker doenquote:Op donderdag 8 september 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga dan ook gewoon je bed in of op de grond slapen als je dat prettiger vindt![]()
trusten kokje slaap
quote:
zit eigenlijk al aan mijn taks voor de avond (2), maar lust er nog wel 1quote:
Nog geen slok gehadquote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zit eigenlijk al aan mijn taks voor de avond (2), maar lust er nog wel 1![]()
en...is ie lekkerquote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf, ik doe ook un bekske mee![]()
druk bezig geweest met jam maken
Lekker hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zit eigenlijk al aan mijn taks voor de avond (2), maar lust er nog wel 1![]()
Ik doe mee metquote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
zit hij weer met zijn haremquote:
Nog even en kokje zal wel langskomen. Is denk ik nu nog bezig met zombies afschietenquote:
jaaaaaaaa, hij is lekkerquote:
doet kokje ook zombieschieten? Ik ben er mee gestopt. Loopt telkens vast bij mij in google plus of het werkt heul traagquote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog even en kokje zal wel langskomen. Is denk ik nu nog bezig met zombies afschieten
je zou zeggen: jam doe je op brood. Maar perenjam is vooral ook heel lekker als dipje bij een blokje oude kaasquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doet kokje ook zombieschieten? Ik ben er mee gestopt. Loopt telkens vast bij mij in google plus of het werkt heul traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |