quote:
Dat kunnen mijn 2 linker handjes nog welquote:Op donderdag 8 september 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je hebt fipo gemacht.... had kokje verwacht
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat kunnen mijn 2 linker handjes nog wel
ga dan ook gewoon je bed in of op de grond slapen als je dat prettiger vindtquote:
ga ik ook zeker doenquote:Op donderdag 8 september 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga dan ook gewoon je bed in of op de grond slapen als je dat prettiger vindt![]()
trusten kokje slaap
quote:
zit eigenlijk al aan mijn taks voor de avond (2), maar lust er nog wel 1quote:
Nog geen slok gehadquote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zit eigenlijk al aan mijn taks voor de avond (2), maar lust er nog wel 1![]()
en...is ie lekkerquote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf, ik doe ook un bekske mee![]()
druk bezig geweest met jam maken
Lekker hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zit eigenlijk al aan mijn taks voor de avond (2), maar lust er nog wel 1![]()
Ik doe mee metquote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
zit hij weer met zijn haremquote:
Nog even en kokje zal wel langskomen. Is denk ik nu nog bezig met zombies afschietenquote:
jaaaaaaaa, hij is lekkerquote:
doet kokje ook zombieschieten? Ik ben er mee gestopt. Loopt telkens vast bij mij in google plus of het werkt heul traagquote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog even en kokje zal wel langskomen. Is denk ik nu nog bezig met zombies afschieten
je zou zeggen: jam doe je op brood. Maar perenjam is vooral ook heel lekker als dipje bij een blokje oude kaasquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doet kokje ook zombieschieten? Ik ben er mee gestopt. Loopt telkens vast bij mij in google plus of het werkt heul traag
Dat wordt dus nóg meer dagen bezig zijn met perenjam makenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaaaaaa, hij is lekker
Ik heb vandaag gemaakt gewone perenjam (naturel zeg maar) en met blanke rozijnen en rum. Maar ik heb al niks meer, vanmiddag kwamen er een stel koffie drinken, hebben ze m'n potten meteen in beslag genomen, hahahaha. Maar ik heb nog peren zat hoor (3 veilingkisten, van 1 boompje) dus ik kan nog heel wat potjes vullen
zaterdag ga ik er ook nog een partij stoofperen van maken, die gooi ik dan meteen in de vriezer, kan ik een paar maandjes vooruit met stoofpeertjes. Het zijn wel gewone handperen, maar vorig jaar gegwoon geprobeerd ze te stoven, gewoon wat langer laten koken, smaken heerluk.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat wordt dus nóg meer dagen bezig zijn met perenjam maken
Smaakt het met bessenjenever anders dan met bessensap? Ik bedoel de alcohol uit de jenever verdampt toch tijdens het stoven.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zaterdag ga ik er ook nog een partij stoofperen van maken, die gooi ik dan meteen in de vriezer, kan ik een paar maandjes vooruit met stoofpeertjes. Het zijn wel gewone handperen, maar vorig jaar gegwoon geprobeerd ze te stoven, gewoon wat langer laten koken, smaken heerluk.
Ik kiep er ook altijd een fles bessenjenever bij(recept van mijn oma)
En dat allemaal van één boompjequote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zaterdag ga ik er ook nog een partij stoofperen van maken, die gooi ik dan meteen in de vriezer, kan ik een paar maandjes vooruit met stoofpeertjes. Het zijn wel gewone handperen, maar vorig jaar gegwoon geprobeerd ze te stoven, gewoon wat langer laten koken, smaken heerluk.
Ik kiep er ook altijd een fles bessenjenever bij(recept van mijn oma)
geen idee. Mijn oma deed er altijd bessenjenever bij, nog nooit met bessensap geprobeerd eerlijk gezegd. ZE worden er altijd lekker zoet van. Wij houden hier met z'n vieren van de zogenaamde "snotperen" flink gaar gekookt, zodat ze, als je ze eet, meteen smelten in je mondquote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Smaakt het met bessenjenever anders dan met bessensap? Ik bedoel de alcohol uit de jenever verdampt toch tijdens het stoven.
Ik hou wel van een bite in de peertjes, wel goed gaar, maar nog niet zo dat ze uit elkaar vallenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee. Mijn oma deed er altijd bessenjenever bij, nog nooit met bessensap geprobeerd eerlijk gezegd. ZE worden er altijd lekker zoet van. Wij houden hier met z'n vieren van de zogenaamde "snotperen" flink gaar gekookt, zodat ze, als je ze eet, meteen smelten in je mond![]()
eeeeeh, het is toch fok.NLquote:Op donderdag 8 september 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
ER topic gaat mij te hard, en je mag er toch geen gerelateerde dingen posten want de Belgen kunnen het maandag pas zien
Dacht ik ookquote:
Stoof peertjes zijn zo makkelijk te maken, kost alleen een paar uurtjes stoven, en de geuren die dan vanuit de keuken opstijgenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb ze nog nooit zelf gemaakt, heb nu wel een bakje in de koelkast staan, van de supermarkt.![]()
Straks lekker een beetje slagroomijs erbij en een flinke dot slagroom
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stoof peertjes zijn zo makkelijk te maken, kost alleen een paar uurtjes stoven, en de geuren die dan vanuit de keuken opstijgen
Je mag alleen oppervlakkige opmerkingen maken, zoals in de trant van "goh lekker kleurtje", "sportief", "wat kan die meid schreeuwen zeg" etc....quote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef Ceetje.. het volgende:
Muis, dus als ik het goed begrijp mogen we niks "inhoudelijks" over Robinson zeggen ofzo? Wat heeft dat hele topic dan voor nut?
en hoeveel belgen posten daar dan? Wat zielig zegquote:Op donderdag 8 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag alleen oppervlakkige opmerkingen maken, zoals in de trant van "goh lekker kleurtje", "sportief", "wat kan die meid schreeuwen zeg" etc....
Ik heb geen zin om in discussie te gaan daar, over wat wél en niet acceptabel is. Dus ik kijk gewoon, en laat het draadje maar voor wat het isquote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
eeeeeeh, daarbij: dan moeten die Belgen dat draadje gewoon niet openen, toch?
er staat niets over dat verbod in de OP. wel een waarschuwing voor de Belgen...quote:Op donderdag 8 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag alleen oppervlakkige opmerkingen maken, zoals in de trant van "goh lekker kleurtje", "sportief", "wat kan die meid schreeuwen zeg" etc....
Niet in de op, maar later waren er wat posts die wel suggereren dat het snel spoileren is. Heb die discussie met Het Blok gehad, dus ga het risico niet lopenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
er staat niets over dat verbod in de OP. wel een waarschuwing voor de Belgen...
Of lees ik niet goed???
Zoals ik het nu lees heeft Tuinfluiter screenshots geplaatst in het topic van dingen die nog niet uitgezonden zijn, ook niet hier in NL. En ze willen niet dat de TT dingen bevat die iets kunnen verraden voor iemand die 't nog niet gezien heeft. Alsof je iets opneemt en dan 3 dagen naderhand nog serieus gaat zitten posten in dat draadje denk ik dan maar. pffffffffffffff wat een gedoe om niks. Wat heeft zo'n topic voor zin als je niks mag zeggenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
er staat niets over dat verbod in de OP. wel een waarschuwing voor de Belgen...
Of lees ik niet goed???
Die in Het Blok waren Ceetje en ik bijquote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet in de op, maar later waren er wat posts die wel suggereren dat het snel spoileren is. Heb die discussie met Het Blok gehad, dus ga het risico niet lopen
Ik snap dat ook niet allemaal hoor. Als je er niets over wil weten, moet je op internet wegblijvenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Zoals ik het nu lees heeft Tuinfluiter screenshots geplaatst in het topic van dingen die nog niet uitgezonden zijn, ook niet hier in NL. En ze willen niet dat de TT dingen bevat die iets kunnen verraden voor iemand die 't nog niet gezien heeft. Alsof je iets opneemt en dan 3 dagen naderhand nog serieus gaat zitten posten in dat draadje denk ik dan maar. pffffffffffffff wat een gedoe om niks. Wat heeft zo'n topic voor zin als je niks mag zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |