Waarschijnlijk is hij de god van het Christendom met zijn issues en profileringdrangquote:Op donderdag 8 september 2011 01:08 schreef Flepke het volgende:
Dus ScipioCaelestis, je vind jezelf een hyperintelligente levenssoort?
Waarom probeer je ons te overtuigen door ons continue te verdrinken in een diarree van semi-intiliggente denkbeelden?
Wtf?!? Heb ik dat ergens gezegd. Antwoord: Nee! Dat gedeelte over hyperintelligente levenssoort ging ergens anders over!quote:Dus ScipioCaelestis, je vind jezelf een hyperintelligente levenssoort?
Waarom probeer je ons te overtuigen door ons continue te verdrinken in een diarree van semi-intiliggente denkbeelden?
Ooh zoals hitler ?quote:Op donderdag 8 september 2011 01:10 schreef ScipioCaelestis het volgende:
[..]
Wtf?!? Heb ik dat ergens gezegd. Antwoord: Nee! Dat gedeelte over hyperintelligente levenssoort ging ergens anders over!
Socratesquote:Op donderdag 8 september 2011 01:10 schreef GlenSpey het volgende:
'De jeugd van tegenwoordig houdt van luxe, ze heeft slechte manieren, veracht alle gezag, heeft geen respect en praat, als ze zou moet werken. Jongeren spreken hun ouders tegen, kletsen in gezelschap, schrokken aan tafel, slaan hun benen over elkaar en tiranniseren hun ouders.'
Socrates, 500 VC
Mooi.quote:'De jeugd van tegenwoordig houdt van luxe, ze heeft slechte manieren, veracht alle gezag, heeft geen respect en praat, als ze zou moet werken. Jongeren spreken hun ouders tegen, kletsen in gezelschap, schrokken aan tafel, slaan hun benen over elkaar en tiranniseren hun ouders.'
Socrates, 500 VC
Je bedoelde je mattie Adolphje toch G?quote:Op donderdag 8 september 2011 01:10 schreef ScipioCaelestis het volgende:
[..]
Wtf?!? Heb ik dat ergens gezegd. Antwoord: Nee! Dat gedeelte over hyperintelligente levenssoort ging ergens anders over!
Dat was je eerste slimme zet. In het vervolg aub met concrete in theorie uitgewerkte ideeėn komen. Anders lekker op je zolderkamertje blijven met je hitler posters.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:13 schreef ScipioCaelestis het volgende:
(ik houdt op met reageren op dit soort crap!)
Ik slaap niet op zolder. Ik heb ook helemaal geen posters.quote:Dat was je eerste slimme zet. In het vervolg aub met concrete in theorie uitgewerkte ideeėn komen. Anders lekker op je zolderkamertje blijven met je hitler posters.
Ik lees als: Sorry jongens ik moet slapen van mij ouders mijn moeder word nu echt boos, die hitler posters vind ze al niet leuk.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:16 schreef ScipioCaelestis het volgende:
[..]
Ik slaap niet op zolder. Ik heb ook helemaal geen posters.
Ik wordt moe van jou, maar dat komt goed uit want ik wil gaan slapen.
Je hebt iets te hard je best gedaan. Alleen je hebt inderdaad verschillende groepen jongeren, ik denk dat ik zelf wel tot de zelf gedisciplineerde jongeren behoor. Ik gebruik zoals je zegt wel eens te grove taalgebruik. Ik heb mijn mond daarom ook regelmatig met zeep moeten wassen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:55 schreef ScipioCaelestis het volgende:
Ave
Ik vraag mij af als ik zo om mij heen kijk (ik ben trouwens zelf zeventien jaar oud): wat is er geworden van (deze beschaving denk ik zelfs, want die zal uiteindelijk "geleid' worden door onze generatie) het te grote deel van de jongeren? Ongelooflijk hypocriet, intolerant, onredelijk, overdreven grof taalgebruik, een gebrekkig vocabulaire, ongedisciplineerd, veel te vaak nauwelijks interesse voor beschaving (ook de andere, dus niet "vreemde" beschavingen, bijvoorbeeld de Arabische volkeren en de Oost-Indische volkeren), principes, grammatica, literatuur, wetenschap, actualiteit (en misschien wel het ergst) logische redenatie.
Waarom is niet aan iedereen een dergelijke illuminatie, zorgend visies niet vertroebeld door irrationaliteit. Illuminatie, zorgend voor redelijkheid, enige (zelf)discipline en nederigheid, individualiteit, eerbied voor het menselijk ras zelf en de wil of wens om deze zolang mogelijk te behouden.
Wat vinden jullie van de hedendaagse jongeren?
Verwend, verwend, verwend. Maar de belangrijkste oorzaak is de media. De invloed van internet, social media, smartphones en tv-series is niet te onderschatten. Alles draait om zien en gezien worden en de kracht van media maakt dit veel belangrijker. Alles is gericht op uiterlijk vermaak en vermaakt worden. Het is een consumptiemaatschappij die snelheid en hypes stimuleert.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:55 schreef ScipioCaelestis het volgende:
Ave
Ik vraag mij af als ik zo om mij heen kijk (ik ben trouwens zelf zeventien jaar oud): wat is er geworden van (deze beschaving denk ik zelfs, want die zal uiteindelijk "geleid' worden door onze generatie) het te grote deel van de jongeren? Ongelooflijk hypocriet, intolerant, onredelijk, overdreven grof taalgebruik, een gebrekkig vocabulaire, ongedisciplineerd, veel te vaak nauwelijks interesse voor beschaving (ook de andere, dus niet "vreemde" beschavingen, bijvoorbeeld de Arabische volkeren en de Oost-Indische volkeren), principes, grammatica, literatuur, wetenschap, actualiteit (en misschien wel het ergst) logische redenatie.
Waarom is niet aan iedereen een dergelijke illuminatie, zorgend visies niet vertroebeld door irrationaliteit. Illuminatie, zorgend voor redelijkheid, enige (zelf)discipline en nederigheid, individualiteit, eerbied voor het menselijk ras zelf en de wil of wens om deze zolang mogelijk te behouden.
Wat vinden jullie van de hedendaagse jongeren?
Gelukkig heb ik dat niet met dat laatste, ik wil mijn eigen mening zo goed mogelijk hebben. Aangezien jezelf dan in ieder geval niet voor schut kan zetten. Een mening op zich is altijd heel erg 'dom', je moet hem goed kunnen onderbouwen met argumenten. Dat maakt je mening sterk.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Verwend, verwend, verwend. Maar de belangrijkste oorzaak is de media. De invloed van internet, social media, smartphones en tv-series is niet te onderschatten. Alles draait om zien en gezien worden en de kracht van media maakt dit veel belangrijker. Alles is gericht op uiterlijk vermaak en vermaakt worden. Het is een consumptiemaatschappij die snelheid en hypes stimuleert.
Stond laatst een interessant artikel in NRC Next van een Zwitserse journalist/westenschapper weet het niet precies meer die eigenlijk zei dat nieuws geen nieuws is of in ieder geval oninteressant nieuws. 'Echt' nieuws krijg je sowieso wel te horen - ik noem een 11 september - maar kort oppervlakkig nieuws is totaal oninteressant. Dit staat symbool voor hoe mensen leven. Alles is snel, oppervlakkig en vaak sensatiegericht. De mens wordt er uiteindelijk onrustig van.
PS Met zoveel informatie zo makkelijk voorhanden zouden mensen beter zelfstandig na moeten kunnen denken, maar het tegenovergestelde is het geval. Men wordt juist lui door het vele oppervlakkige nieuws. Als het nieuws oppervlakkig is dan mag je mening ook wel oppervlakkig zijn.
Waar doel je dan precies op als ik mag vragen?quote:Op donderdag 8 september 2011 02:14 schreef Lagrinta het volgende:
Wat ook heel opvallend is, is dat mensen woorden gebruiken waarvan ze de spelling niet kennen. Maar dat is dus het hele probleem volgens mij, ze weten niet dat ze het niet kennen. Zoiets, ik probeer ik ook maar hun gedachten te volgen. De Engelse ziekte is een mooi voorbeeld hiervan.
Kijk, in een sms-bericht of E-mail vergeet je ook wel eens een hoofdletter of maak je een tikfout maar mensen weten totaal niet hoe je woorden schrijft. Als ik de spelling van een woord niet ken, dan gebruik ik dat woord niet voordat ik dat woord opgezocht heb.
Maar misschien is het ook wel gewoon luiheid. .
Die taal van je OP combineren met zo'n enorm domme taalfout...quote:Op donderdag 8 september 2011 01:16 schreef ScipioCaelestis het volgende:
[..]
Ik slaap niet op zolder. Ik heb ook helemaal geen posters.
Ik wordt moe van jou, maar dat komt goed uit want ik wil gaan slapen.
Daarom leuk geprobeerd meneer gooit rond met een aantal dure woorden maar geeft zelf niet echt een duidelijk beeld over zijn eigen visie over den hedendaagse jongeren.quote:Op donderdag 8 september 2011 02:20 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Die taal van je OP combineren met zo'n enorm domme taalfout...
Met hele dure woorden rond gooien en zelf niet echt kunnen in schatten wat consequenties kunnen zijn van het aanpassen van genen. Je weet ook waarom het klonen van mensen bij de wet is verboden?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:17 schreef ScipioCaelestis het volgende:
[..]
Over welke consequenties praten wij?
Oh, dat is bij lange na niet de enige fout die hij maakt.. Jou/jouw, nog meer d/dtquote:Op donderdag 8 september 2011 02:20 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Die taal van je OP combineren met zo'n enorm domme taalfout...
Beetje jammer.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:13 schreef ScipioCaelestis het volgende:
(ik houdt op met reageren op dit soort crap! Want Holy crap wat is dit voor shit allemaal)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |