Tja, daar doe je dan weer weinig tegen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ze hebben een raam gekozen.
Koopzondagen, de hel van elke man. Zowel met als zonder vrouw die in een winkel werkt.
2 blauwe streepjes?quote:
quote:
Er zijn dagen dag ik niet naar de wc ga!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ook maximaal 3 keer per dag, maar als ik moet dan moet ik ook gelijk heel nodig.
Echt niet! Ik doe niet aan baby's.quote:
En je wederhelft?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Echt niet! Ik doe niet aan baby's.
Samen koken heb je al overleefd, zegt in ieder geval iets over jullie samenwerking. Over haar klusskills durf ik geen uitspraken te doenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het angstzweet breekt me nu al uit.
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:53 schreef Tegan het volgende:
Er zijn dagen dag ik niet naar de wc ga!
Heeft gelukkig geen rinkelende eierstokkenquote:
Goed onthouden.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Samen koken heb je al overleefd, zegt in ieder geval iets over jullie samenwerking. Over haar klusskills durf ik geen uitspraken te doen.
Haha, je vertrouwt er niet helemaal op?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Goed onthouden.![]()
Ter voorbereiding kijken we al samen naar Het Blok. Ik hoop dat het helpt!![]()
Gelukkig komt mijn beste vriend ook een handje helpen.
Nee, als ik het hol van de leeuw binnenga dan moet ik wel iemand uit mijn eigen kamp erbij hebbenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Haha, je vertrouwt er niet helemaal op?
Waar gaan jullie aan klussen?
Tot nu toe nog geen last gehad van mijn schoonmoedersyndroom. Het is een huwelijkscadeau dus de druk neemt met de dag toe.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:17 schreef Lolaatje het volgende:
Dat lijkt me sowieso wel spannend.
Oh. Ik heb dus een halfbehangen gang. En ik ging vandaag eens naar de Praxis omdat ik een rol behang te weinig had. Is het niet meer te koop![]()
.
En een singles TT.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef Tegan het volgende:
Dit lijkt wel een andere slowchat met al die nieuwe mensen.
Oh tof, no pressure enzoquote:Op woensdag 7 september 2011 23:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen last gehad van mijn schoonmoedersyndroom. Het is een huwelijkscadeau dus de druk neemt met de dag toe.
Goede planning. Volgende keer dus opmeten en direct inslaanBij geen enkele Praxis meer te koop? Hoe ga je het oplossen?
Laat ik het zo zeggen, het kan er slechts op vooruit gaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh tof, no pressure enzo.
Zo goed ben ik. Ik wilde het eerst in de slaapkamer op één muur doen, dus daar had ik voldoende voor ingekocht. Uiteindelijk heb ik die muur echter geverfd in plaats van behangen en wilde ik dit vrolijk voor de gang gebruiken (mja
). Waar ik alleen iets meer voor nodig heb
.
Ik ga morgen even bellen, heb nog ergens een artikelnummer geloof ik. En anders wordt één muur een egale kleur.
Oh, dan kan zelfs je vriendin dit niet verprutsenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het kan er slechts op vooruit gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |