Verkeerd verbonden?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb wel eens met Arjen Lubach gebeld
Neuh, toen was hij nog producer in de nacht bij 3fmquote:
hier in Oostenrijk kost het soms veel moeite aanhangers in te halen, de maximaal toegestane snelheid is 130 km/u voor auto's, maar vrachtauto's en duitsers met caravans rijden rustig ook 120 tot 140quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef Dingest het volgende:
90 vind ik eigenlijk net iets te laag omdat je dan alsnog met vrachtwagens en auto's+aanhanger-die-ongeveer-de-max-proberen-te-rijden in de knoei komt.
Ja.. hier in Cuijk ook.. schrok me dood.. in Gennep ook..quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef cofi het volgende:
WTF, Het hele gebouwencomplex waar ik in woon begon te schudden...
omgeving Hilversumquote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef cofi het volgende:
Ik vond het wel grappig![]()
@ Alfisti
Waar woon jij?
* Alfisti kalmeert pAnnequote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ng_in_nederland.html
[ afbeelding ]
twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:23:06Volgens het German Research Centre for Geosciences had de aardbeving een kracht van 4.6. Epicentrum zo'n 25 km ten zuidoosten van Nijmegen. reageer retweet
Nah, iemand heeft gewoon een stapel CD's van Adele laten vallen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef cofi het volgende:
Volgens mij heeft Anne gewoon een scheetje gelaten...
Jaja, zelf stiekem een scheetje laten en mij dan de schuld geven.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef cofi het volgende:
Volgens mij heeft Anne gewoon een scheetje gelaten...
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nah, iemand heeft gewoon een stapel CD's van Adele laten vallen.
Dat was dan Civilian.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef Civilian het volgende:
Sorry, heb de CD van Adele laten vallen..
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja, zelf stiekem een scheetje laten en mij dan de schuld geven.
Ik woon IN Nijmegen; Cuijk is ongeveer 25 km ten zuid-oosten daarvanquote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:23:06Volgens het German Research Centre for Geosciences had de aardbeving een kracht van 4.6. Epicentrum zo'n 25 km ten zuidoosten van Nijmegen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |