Ik was het net nietquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef cofi het volgende:
[..]
[..]
Ik woon IN Nijmegen; Cuijk is ongeveer 25 km ten zuid-oosten daarvan
quote:
twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:13:11'Sorry mensen, ik liet de albums van Adele vallen!' is echt te flauw om te tweeten. Doe ik niet. #aardbeving reageer retweet
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was het net niet.
http://maps.google.com/ma(...)t=p&om=1&z=9&vpsrc=6
Dan was het Domienquote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:13:11'Sorry mensen, ik liet de albums van Adele vallen!' is echt te flauw om te tweeten. Doe ik niet. #aardbeving reageer retweet
Waarschijnlijk omdat je er niet om 21:00 was?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de buurt daar maar niets gemerkt
Dat zou een verklaring kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je er niet om 21:00 was?
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat zou een verklaring kunnen zijn ja.
Matig.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:32 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_hebt_diarree_.html
ken je de butterfly-effect theorie?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef Barcaconia het volgende:
ik was vorige week in nijmegen, niks van een aardbeving gemerkt.
stomme nl wiki.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Barcaconia het volgende:
aston kutcher is een matige acteur?
Alleen als je op stage in de states zit; hier in NL is dat natuurlijk geen enkel probleem; hier hebben we ondertitelingquote:Op vrijdag 9 september 2011 06:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Amper Engels kunnen spreken/lezen? Dat lijkt mij lastig.
Ja of nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 06:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen als je op stage in de states zit; hier in NL is dat natuurlijk geen enkel probleem; hier hebben we ondertiteling
Goedemorgen inderdaad,quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:08 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Ik heb echt kei lekker geslapen.
Mensen die collegegeld betalen hebben toch een OV Studentenkaart?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wees blij dat je met de auto kan. Ik moet nu alsnog met het ov omdat de ING mijn internetbankieren onmogelijk heeft gemaakt en ik geen geld had op mijn betaalrekening om te tanken omdat het collegegeld ineens 2 weken te vroeg wordt afgeschreven.
Klotezooi.
Hij zegt toch ook dat ie met het OV gaatquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mensen die collegegeld betalen hebben toch een OV Studentenkaart?
Dat klopt maar het OV is een bittere pil als je denkt met de auto te gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mensen die collegegeld betalen hebben toch een OV Studentenkaart?
OV zou voor mij inderdaad een verdubbeling betekenen van reistijd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat klopt maar het OV is een bittere pil als je denkt met de auto te gaan.
Het werkt allemaal als een tiet, alleen de voeding piept net zoals een oude TVquote:
Bij mij bijna ene drievoudigingquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:06 schreef D-Mon het volgende:
[..]
OV zou voor mij inderdaad een verdubbeling betekenen van reistijd.
voordeeltje is wel, in de trein kan ik een boek lezen..
Echt geconcenreerd lezen in de trein rond spitsuren heb ik altijd onmogelijk gevonden. Zitten is vaak geen optie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:06 schreef D-Mon het volgende:
[..]
OV zou voor mij inderdaad een verdubbeling betekenen van reistijd.
voordeeltje is wel, in de trein kan ik een boek lezen..
Op tijd instappenquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Echt geconcenreerd lezen in de trein rond spitsuren heb ik altijd onmogelijk gevonden. Zitten is vaak geen optie.
Goedemorgen![]()
Trein Leeuwarden - Zwolle is zitten vaak wel te doen gelukkig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Echt geconcenreerd lezen in de trein rond spitsuren heb ik altijd onmogelijk gevonden. Zitten is vaak geen optie.
Goedemorgen![]()
Op bepaalde trajecten is het fijn, maar de auto is vaak sneller.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:15 schreef Duvel het volgende:
Ik ga gelukkig elke dag met de trein naar m'n werk, moet er niet aan denken iedere dag de hel van de A12 te moeten doorstaan.
De A32 is mooi rustig, zelfs in de spits kan ik mooi 130 op de CC.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:15 schreef Duvel het volgende:
Ik ga gelukkig elke dag met de trein naar m'n werk, moet er niet aan denken iedere dag de hel van de A12 te moeten doorstaan.
Als hier alles meezit is de auto misschien vijf minuten sneller, maar vijf keer zo stressvol. De trein mag 130/140, de auto maar 100/120. Dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Op bepaalde trajecten is het fijn, maar de auto is vaak sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |