Ja en nee. Te druk is ook niet goedquote:
Dat wordt chocomel drinken!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:39 schreef bietelboer het volgende:
Altijd leuk om de dag mee te beginnen...![]()
[ afbeelding ]
Het is een jongedame. En nee, heb eigen muziek nu.quote:
Afgeplakte knopjesquote:Op donderdag 8 september 2011 10:39 schreef bietelboer het volgende:
Altijd leuk om de dag mee te beginnen...![]()
[ afbeelding ]
Of er wordt aan gesleuteldquote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef blup het volgende:
[..]
Natuurlijk een screenshot, een echte staat stil
Het ging over de Fordquote:Op donderdag 8 september 2011 10:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Of er wordt aan gesleuteld
[ afbeelding ]
Daar wil je toch geeneens woorden aan vuil maken.quote:
hier ook extreem druk, collegas vragen zich af wie die gehaaste persoon is die op mij lijktquote:Op donderdag 8 september 2011 09:35 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Drukke dag vandaag. Dat betekent dat ie vlot voorbij gaat
!
En toch FOK!kenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
hier ook extreem druk, collegas vragen zich af wie die gehaaste persoon is die op mij lijkt
ik heb pauze?quote:
Grote meerwaarde van stage is ook dat je meemaakt hoe het werkt bij bedrijven. Dat krijg je vooral mee als je daar bent. Ik zou er zoveel mogelijk uithalen en niet teveel thuiswerken. My 2 cents.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil vanaf volgende week ook thuis gaan werken, lijkt mij heerlijk. En scheelt reistijd.
Ik heb mijn scriptie thuis geschreven, maar moet zeggen dat ik toen niet heel productief was. De verleiding om andere dingen te doen was te grootquote:Op donderdag 8 september 2011 13:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil vanaf volgende week ook thuis gaan werken, lijkt mij heerlijk. En scheelt reistijd.
Dit is mijn 2e stage en eigen onderzoek. Ik heb al genoeg gezeten om te beoordelen dat 40 uur per week kantoorzitten niet echt iets voor mij is.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Grote meerwaarde van stage is ook dat je meemaakt hoe het werkt bij bedrijven. Dat krijg je vooral mee als je daar bent. Ik zou er zoveel mogelijk uithalen en niet teveel thuiswerken. My 2 cents.
Ja dat zal ongetwijfeld!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:41 schreef cofi het volgende:
[..]
Ik heb mijn scriptie thuis geschreven, maar moet zeggen dat ik toen niet heel productief was. De verleiding om andere dingen te doen was te groot
Wat studeer je?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e stage en eigen onderzoek. Ik heb al genoeg gezeten om te beoordelen dat 40 uur per week kantoorzitten niet echt iets voor mij is.
[..]
Ja dat zal ongetwijfeld!
HBO Management, Economie en Recht. Maar ik wil echt wat met auto's gaan doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |