Raggastquote:Op woensdag 7 september 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
SpaghettivreterTVuig jong, je leeft nog.
En dan moet je opdrachten maken voor je 'studieloopbaan' oftewel 4 a 5 kantjes competenties slap aan elkaar lullen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij mij op het mbo ook.....
I feel yaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik moet een Engelse training geven over competenties
Trots zijn op een gehucht in een zandbak.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
Mensen die trots zijn op hun woonplaats.*
* geldt niet voor de plaatsen in turkije.
Zo, das beterquote:Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
Mensen die trots zijn op hun woonplaats.*
* geldt niet nog meer voor de plaatsen in turkije.
Idd.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan moet je opdrachten maken voor je 'studieloopbaan' oftewel 4 a 5 kantjes competenties slap aan elkaar lullen.
We hebben het over turkije, niet marokkoquote:Op woensdag 7 september 2011 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trots zijn op een gehucht in een zandbak.![]()
Hou ik je aan. Ik trouwens niet tegen jouquote:Op woensdag 7 september 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo, das beter
Oke, vanaf nu doe ik weer lief tegen je coban
Nee inderdaad, Turkije is een steenwoestijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:28 schreef coban het volgende:
[..]
We hebben het over turkije, niet marokko.
Turkije is geen zandbak
Das nou weer niet lief van jequote:Op woensdag 7 september 2011 21:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hou ik je aan. Ik trouwens niet tegen jou
Nederland is afvoerputjequote:Op woensdag 7 september 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee inderdaad, Turkije is een steenwoestijn.![]()
Dus jij bent afgevoerd naar Nederland, omdat je niet goed genoeg voor Turkije was?quote:
Dit dus!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad bedoel je.
Onwetendequote:Op woensdag 7 september 2011 21:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad bedoel je.
Je moet toegeven dat de Randstad het meest ontwikkelde gedeelte van Nederland is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |