Raggastquote:Op woensdag 7 september 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
SpaghettivreterTVuig jong, je leeft nog.
En dan moet je opdrachten maken voor je 'studieloopbaan' oftewel 4 a 5 kantjes competenties slap aan elkaar lullen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij mij op het mbo ook.....
I feel yaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik moet een Engelse training geven over competenties
Trots zijn op een gehucht in een zandbak.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
Mensen die trots zijn op hun woonplaats.*
* geldt niet voor de plaatsen in turkije.
Zo, das beterquote:Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
Mensen die trots zijn op hun woonplaats.*
* geldt niet nog meer voor de plaatsen in turkije.
Idd.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan moet je opdrachten maken voor je 'studieloopbaan' oftewel 4 a 5 kantjes competenties slap aan elkaar lullen.
We hebben het over turkije, niet marokkoquote:Op woensdag 7 september 2011 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trots zijn op een gehucht in een zandbak.![]()
Hou ik je aan. Ik trouwens niet tegen jouquote:Op woensdag 7 september 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo, das beter
Oke, vanaf nu doe ik weer lief tegen je coban
Nee inderdaad, Turkije is een steenwoestijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:28 schreef coban het volgende:
[..]
We hebben het over turkije, niet marokko.
Turkije is geen zandbak
Das nou weer niet lief van jequote:Op woensdag 7 september 2011 21:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hou ik je aan. Ik trouwens niet tegen jou
Nederland is afvoerputjequote:Op woensdag 7 september 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee inderdaad, Turkije is een steenwoestijn.![]()
Dus jij bent afgevoerd naar Nederland, omdat je niet goed genoeg voor Turkije was?quote:
Dit dus!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad bedoel je.
Onwetendequote:Op woensdag 7 september 2011 21:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad bedoel je.
Je moet toegeven dat de Randstad het meest ontwikkelde gedeelte van Nederland is.quote:
Als je dat echt denkt, is het wel echt treurig gesteld met je wereldkennisquote:Op woensdag 7 september 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat de Randstad het meest ontwikkelde gedeelte van Nederland is.
Ah, dus je bedoeld een letterlijk afvoerputje, in plaats van een sociaal afvoerputje. Maar als die rivieren hebben wel een groot voordeel, handel!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Niet snappen wat ik met afvoerputje bedoel. Al het water uit alle rivieren stromen naar beneden, het vuil enzo dus. Dus naar Nederland
![]()
Omg rezania lul. Ik ben hier geboren. Ik ben nergens naartoe afgevoerd
En ik vind nederland stiekem wel leuk hoorniet boos zijn nederland, ik hou van je
Nokia!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
Hey ik wil een nieuwe phone. Suggesties?
Een HTC.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
Hey ik wil een nieuwe phone. Suggesties?
Ik ben een turkse nederlandse fakking bazige neger.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, dus je bedoeld een letterlijk afvoerputje, in plaats van een sociaal afvoerputje. Maar als die rivieren hebben wel een groot voordeel, handel!Trouwens, ik maakte maar een grapje over dat afvoeren, ik ben eigenlijk wel blij dat je een Nederlander bent.
![]()
Ik ben een autochtone Nederlander!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben een turkse nederlandse fakking bazige neger.
Hoe gaat het op de boerderij ?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, is het wel echt treurig gesteld met je wereldkennis. Of bent gewoon aan het trollen
Ja dusquote:Op woensdag 7 september 2011 21:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe gaat het op de boerderij ?
iPhone heeft ook touchscreenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
HTC is wel goed ja maar ik vind niet zo heel mooi en liever geen touchscreen meer.
En nokia en samsung mogen doodklotedingen
Of iphone of blackberrysletje.
Nokia n96 en de smartphones daarna niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Nokia's zijn bazentoestellenAlleen al de 3310 is fucking baas.
Samsung levert wel goede kwaliteit tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
HTC is wel goed ja maar ik vind niet zo heel mooi en liever geen touchscreen meer.
En nokia en samsung mogen doodklotedingen
Of iphone of blackberrysletje.
omggg echt? Hahahahhaah wtf wist ik nieteensquote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
iPhone heeft ook touchscreen
Ik heb nog de e71. En dat is de nieuwste die ik tot nu toe gehad heb. Dus ik weet niet zoveel af van de kwaliteit van de smartphones van nokiaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nokia n96 en de smartphones daarna niet.
Nokia N96quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nokia n96 en de smartphones daarna niet.
De n95 8GB is de laatste goede smartphone die Nokia heeft gemaakt, daarna ging het snel bergafwaarts met de kwaliteit van Nokia smartphones.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb nog de e71. En dat is de nieuwste die ik tot nu toe gehad heb. Dus ik weet niet zoveel af van de kwaliteit van de smartphones van nokia
Veel plezierquote:Op woensdag 7 september 2011 21:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar goed, ik ga weer sociaal doen met vrienden dus tot toedels
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar goed, ik ga weer sociaal doen met vrienden dus tot toedels
quote:
Ok ik dacht alquote:Op woensdag 7 september 2011 21:46 schreef coban het volgende:
@ SV oke je moet weten dat ik trolde over die iphone hestraks denk je nog echt zo
iphone heeft alleen betere touch dan rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |