Dit dus!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef Deisyy het volgende:
Alsof Amanda weet wat genuanceerd betekent
Dus dit topic (of de reeks) gaat net zo lang door?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Man oh man, wat een feest de komende paar maanden.
Hoe kom je nu weer aan deze pica?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
De hele familie Afro zwaait Amanda uit
Even snuffelen op @djafrojackquote:Op woensdag 14 september 2011 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kom je nu weer aan deze pica?
Wat een asobakken.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
De hele familie Afro zwaait Amanda uit
Dit was vlak voordat de familie vertrok om een weekje de verjaardag van Jack te vieren op Ibiza, vlak na de break-up dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:53 schreef Leandra het volgende:
Hadden ze opnames gemaakt voor MTV Cribs?
En dan nog de grote onschuld spelenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even snuffelen op @djafrojack
Die zwarte auto had Amanda al geclaimd als haar eigendom. Dat zit kennelijk toch net even anders.
Ik zorg wel dat.ie.gekoppeld wordtquote:Op woensdag 14 september 2011 16:14 schreef static het volgende:
[..]
Dus dit topic (of de reeks) gaat net zo lang door?
Ja, want als je een relatie met iemand krijgt voordat hij geld heeft en beroemd is dan ben je een gold digger...quote:Op woensdag 14 september 2011 18:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
En dan nog de grote onschuld spelenNee, Amanda is echt helemaal geen golddigger hoor
hoezo voordat hij beroemd is? Afrojack is al jarenlang een begrip in de dansscenequote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je een relatie met iemand krijgt voordat hij geld heeft en beroemd is dan ben je een gold digger...
Misschien kun je me het concept nog een keer uitleggen?
Zulke dingen kan je beter in MUZ vragen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:35 schreef Markeerstift het volgende:
Offtopic: Heeft iemand nog de normale remix van Para Brother? Op youtube staat alleen nog maar die suffe urban remix en ik moet die andere hebben! Waarin Erik en Sylvia dansen. Danku!
Rls lijkt me nog beter!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zulke dingen kan je beter in MUZ vragen.
Ookquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |