Ben je ergens wacht aan het lopen ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik moet de hele dag betaald kijken naar de regen
Weet je vriend er wel van dat je met andere date?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:37 schreef EllaN het volgende:
Ik ben ook vrij tot vier uur.
Maar ik heb een date met deze jongen tot die tijd.
[ afbeelding ]
Gezellig, hoe heet je nieuwe date?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:37 schreef EllaN het volgende:
Wacht zitten bij de botenverhuurquote:Op donderdag 8 september 2011 11:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ben je ergens wacht aan het lopen ofzo?
Hij bemoedigt deze relatie zelfsquote:Op donderdag 8 september 2011 11:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Weet je vriend er wel van dat je met andere date?
Neuropsychological assessment door Lezak en kornuiten.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Gezellig, hoe heet je nieuwe date?
[..]
Ga ff iemand anders vervelenquote:
Ik moe zo weer ff naar Leiden. U dan nog steeds bij bootverhuur?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Gezellig, hoe heet je nieuwe date?
[..]
Wacht zitten bij de botenverhuur
Whole dayquote:Op donderdag 8 september 2011 12:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik moe zo weer ff naar Leiden. U dan nog steeds bij bootverhuur?
1x in de maand naar de film+bus stopt voor me deur en die zet me af 1min lopen van de bios. En studenten ov dus heb dat er al uit. En haal alleen drinken omdat eten tijdens de film kut isquote:Op donderdag 8 september 2011 12:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, maar je mag alleen reguliere voorstellingen kijken, anders moet je bijbetalen. Tegenwoordig zijn de reguliere voorstellingen in de minderheid. En je MOET dan meer dan 3x per maand naar de film, om simpelweg uit de kosten te komen. Dan zul je vaak ook eten+drinken erbij kopen, elke keer dat je gaat. Eventueel parkeerkosten ook nog.
Ik heb het rekensommetje voor mezelf gemaakt, en Pate unlimited is gewoon erg duur.
Niet aan toegeven, we gaan gewoon door met Thaboel pestenquote:
HEIDEN ! HEIDEN !!!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
1x in de maand naar de film+bus stopt voor me deur en die zet me af 1min lopen van de bios. En studenten ov dus heb dat er al uit. En haal alleen drinken omdat eten tijdens de film kut is
OoooW, ik hoor het al. Er is weer ruis in de communicatie !quote:Op donderdag 8 september 2011 13:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Oh ja, ik verwar het met een ander soort abonnement dat je hebt bij Pathe. Tja, dan moet je meer dan 1 keer per maand naar de bios gaan om in ieder geval alleen het kaartje eruit te halen.
Wat voor abbo bedoelde jij dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Niet in de communicatie, maar in mijn brein. Zwom nog teveel alcohol in rond misschien.
Wat is dat voor jongen danquote:Op donderdag 8 september 2011 11:37 schreef EllaN het volgende:
[ afbeelding ]
Geylquote:Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is dat voor jongen dan?
edit: oh, ik lees het net.
Spannend. Ik moet eigenlijk daten met deze jonge dame maar ik ga eerst lekker lamballen.
[ afbeelding ]
Kijk iemand die tenminste doordenkt en het hele verhaal vertelt. Ik heb daarom ook nooit een Pathe Pas unlimited gehaald want de kosten wegen niet tegen de baten op in mijn geval.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, maar je mag alleen reguliere voorstellingen kijken, anders moet je bijbetalen. Tegenwoordig zijn de reguliere voorstellingen in de minderheid. En je MOET dan meer dan 3x per maand naar de film, om simpelweg uit de kosten te komen. Dan zul je vaak ook eten+drinken erbij kopen, elke keer dat je gaat. Eventueel parkeerkosten ook nog.
Ik heb het rekensommetje voor mezelf gemaakt, en Pate unlimited is gewoon erg duur.
Ook niet over plankton neequote:
Oh leukquote:Op donderdag 8 september 2011 16:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook niet over plankton nee
Over methanogene bacteriën, verdieping op de hoofdgroepen van fototrofen, chemo-organotrofen, chemolithotrofen, bacteriële kolonisatie in de pens van herbivoren, etc. Plezier..
Wat voorn kabeltje!?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:47 schreef Braamyo het volgende:
Arg... ga ik eindelijk een kabeltje kopen bij de pmt, is de laatste zojuist verkocht!!!!
Heb jij geen geheimhoudingsclausule getekend voor aanvang van de KMT?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bestaat dat nog dan? Vorige week ook moeten collecteren tijdens mn KMT. Lekker met je uber brakke ongeschoren kop in een tokkie winkelcentrum mensen om geld voor een stichting vragen waar niemand ooit iets van gehoord heeft
Uiteraard. Maar dat wij hebben gecollecteerd is geen geheim ofso.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:13 schreef hcwp het volgende:
[..]
Heb jij geen geheimhoudingsclausule getekend voor aanvang van de KMT?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontgroening_(studenten)quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat wij hebben gecollecteerd is geen geheim ofso.
Gewoon nietquote:Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef TMartina het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontgroening_(studenten)
standaart ritueel bij alle studentenverenigingen die zichzelf een beetje serieus nemen.
Moest mezelf uitschrijven bij een studentenvereniging met ontgroening i.v.m natres helaas =/
edit; Ik vraag me echter af hoe je met jouw militaire ervaringen "bevelen" kan aannemen van een jongen met geen enkel gezag over je.
Dubbele standaardenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gewoon niet.
Ik heb überhaupt geen militaire ervaring en dan nog no way in hell dat ik aan zo'n een of andere debiele ontgroening zou doen. Daarom zit ik ook niet bij een studentenvereniging.
Ik weet dat ze bij het cadettenkorps ook een ontgroening hebben, maar dat zal wel veel serieuzer zijn. En niet debiele dingen uitvoeren met honderden liters bier erbij.
King is een held met z'n pijp.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, niet alle.
Maar het is in ieder geval een supergave line-up inderdaad.
King ook op die inzet van SRV![]()
Ja, maar dan doe je het ook nog is ergens voor. En niet alleen voor de: JEEEUUJJ GEZELLIGHEID BIER TANKEN JEUUJJ!!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dubbele standaarden.
Hoeveel zijn er bij defensie gegaan om maar ergens bij te horen?
Ontgroening is ook om de broederschap onderling te vergroten. Dat is ook een doel.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe je het ook nog is ergens voor. En niet alleen voor de: JEEEUUJJ GEZELLIGHEID BIER TANKEN JEUUJJ!!
Sowieso mensenquote:
Waarom zou ik dat willen met mensen waar ik niks mee gemeen heb.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ontgroening is ook om de broederschap onderling te vergroten. Dat is ook een doel.
JIj had kritiek over ontgroening in het algemeen. Daar geef ik antwoord op en nu betrek je jouw persoonlijke situatie. Daar heb ik natuurlijk niets over te zeggen.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen met mensen waar ik niks mee gemeen heb.
Ik hou bijv. niet echt van bier tanken en al dat gezwets. Om nog maar over geen tijd hebben niet te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |