quote:Op woensdag 7 september 2011 17:58 schreef Pipo1234 het volgende:
Als je zakt, kun je beter een andere rijschool gaan zoeken.
31 jaar ervaring maakt het nog geen competente instructeur hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 17:54 schreef sanasoufi het volgende:
By the way het is geen incompetente instructeur...hij beweert deze baan al 31 jaar te hebben![]()
Wat in parkeren? Dat is nog zoiets hij geeft niet precies aan wat nou wel of niet gedaan zal worden. Bijvoorbeeld de hellingproef met de handrem...HEEFT HIJ NOG NOOIT MET ME GEDAAN! Nog erger het is sinds 1 september (als falende rechtenstudent weet ik dat zelfs) 2011 zo dat je verplicht met een navigatiesysteem moet werken ongeveer een kwartier tijdens het examen. Oke niet zo moeilijk, maar hij laat me helemaal niet zien hoe dat ding aan gaat en hoe ik moet invoeren waar heen etc.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Je bent toch niet verplicht om bij die man te lessen? Je hebt zo een ander. En als je nu niet eens fatsoenlijk kan inparkeren, ga je tijdens het examen echt keihard falen.
Bedanktquote:Op woensdag 7 september 2011 18:08 schreef Oerbeer het volgende:
Hoi soufi,
Lijkt mij dat die instructeur eerder faalt dan jij. Doe dinsdag goed je best, meer kun je toch niet doen. Dan is het afwachten.
vraag dan om hellingtrekken... "nee ik maak een topic op Fok! dan komt het allemaal goed"quote:Op woensdag 7 september 2011 18:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wat in parkeren? Dat is nog zoiets hij geeft niet precies aan wat nou wel of niet gedaan zal worden. Bijvoorbeeld de hellingproef met de handrem...HEEFT HIJ NOG NOOIT MET ME GEDAAN! Nog erger het is sinds 1 september (als falende rechtenstudent weet ik dat zelfs) 2011 zo dat je verplicht met een navigatiesysteem moet werken ongeveer een kwartier tijdens het examen. Oke niet zo moeilijk, maar hij laat me helemaal niet zien hoe dat ding aan gaat en hoe ik moet invoeren waar heen etc.
65 keer 2 = 130 uur. Met aftrek van 20 minuten + die man neemt altijd in die 100 minuten een 30 minuten pauzequote:Op woensdag 7 september 2011 18:09 schreef kree het volgende:
Echt een jaar les?
Hoeveel uur heb je dan wel niet gereden inmiddels?
Heb me kort strak rood jurkje al gekocht en weeg inmiddels 51 kiloquote:Op woensdag 7 september 2011 18:09 schreef Crimyclown het volgende:
Indien je een vrouw bent zou je nog een diepe V-hals kunnen proberen op je examen.
pics ter beoordelingquote:Op woensdag 7 september 2011 18:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Heb me kort strak rood jurkje al gekocht en weeg inmiddels 51 kilo
Het heet klaagbaak...ennne denk je dat ik er niet allemaal om verzoek? Sterker nog ik heb met die rijschool gebeld. Ze zeggen telkens we spreken hem erop aan....als ze dat al doen heb ik er weinig van gemerkt...waarschijnlijk werkt het juist tegen mij dat ik heb geklaagd.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:12 schreef 314 het volgende:
[..]
vraag dan om hellingtrekken... "nee ik maak een topic op Fok! dan komt het allemaal goed"
je moet ook niet bellen, je zit toch 2x per week bij hem in de auto om erom te vragen?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het heet klaagbaak...ennne denk je dat ik er niet allemaal om verzoek? Sterker nog ik heb met die rijschool gebeld. Ze zeggen telkens we spreken hem erop aan....als ze dat al doen heb ik er weinig van gemerkt...waarschijnlijk werkt het juist tegen mij dat ik heb geklaagd.
Dat mag helemaal niet. Een klacht leggen bij de eigenaar al geprobeerd? Of is hij de eigenaar?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:15 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
65 keer 2 = 130 uur. Met aftrek van 20 minuten + die man neemt altijd in die 100 minuten een 30 minuten pauze. Dus uiteindelijk is het bedrog...ze roepen je rijdt 2 blokuren van 50 minuten dus dat is 100 minuten. Daar betaal je 29 euro per 50 minuten voor dus ongeveer 60 euro...MAAR ZE NEMEN 30 MINUTEN PAUZE BIJ BENZINESTATIONS. Dus uiteindelijk rij je maar 70 minuten + systeem van ophalen en terugbrengen...dus hij probeert een paar minuten eerder bij de volgende te zijn...
Dus eigenlijk maar 65 uur. Nog steeds te veel maar het is niet anders.
ROT INSTRUCTEUR
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |