Dat is een non-argument, zolang de vrouw in kwestie hygiënisch is.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:43 schreef Dimens het volgende:
Ik heb liever geen poep smaak in mijn mond.
Het idee alleen al vind ik smerig.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:43 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Dat is een non-argument, zolang de vrouw in kwestie hygiënisch is.
Oke, dat mag jij vinden. Vind je btw alleen anale seks smerig of ook kontjes in het algemeen? Vind je dit bijvoorbeeld ook totaal niet opwindend o.i.d.?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het idee alleen al vind ik smerig.
Moet dit?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:47 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Oke, dat mag jij vinden. Vind je btw alleen anale seks smerig of ook kontjes in het algemeen? Vind je dit bijvoorbeeld ook totaal niet opwindend o.i.d.?
[ afbeelding ]
Ik heb niets met anale seks, alhoewel er helemaal niets mis is met een mooi kontje.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:47 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Oke, dat mag jij vinden. Vind je btw alleen anale seks smerig of ook kontjes in het algemeen? Vind je dit bijvoorbeeld ook totaal niet opwindend o.i.d.?
[ afbeelding ]
Ik hoop voor jouw dat je nooit een vriendin krijgt die anale seks lekker vind.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Het is als uitgang bedoelt, dus dat blijft het ook. Komt ook nog bij dat het ik het gewoon smerig vind.
Ja, maar daarin gaat het vaak over anale seks in het algemeen, dit is meer specifiek bedoeld voor baffen.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:53 schreef Pipo1234 het volgende:
Komt dit onderwerp niet elke drie weken een keer langs in SEX?
Ik ben geen baffer maar dit is toch echt wel erom vragen. Ik denk overigens dat de meeste mannen niet graag baffen omdat veel vrouwen gewoon een spekreet hebben. Het is de anatomie van de vrouw. Bij de mannen gaat het meeste vet naar de buikholte en bij vrouwen komt alles in de bafzone terecht. A minute on the lips, a lifetime in the hipsquote:Op woensdag 7 september 2011 17:47 schreef Bundy. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, we hebben meestal anale seks (penetratie) onder de douche en ik baf haar in bad.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:50 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Dus TS jouw vriendin gaat eerst even snel douchen om zich nog even goed hygienisch te maken.
Nee baffen, moet er niet aan denken
Lekker al dat water in je gezicht.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:01 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Nee, meestal doen we baffen onder de douche.
Was een foutje, is fixed.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:03 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Lekker al dat water in je gezicht.
Nee hoor, we gebruiken vaseline.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:07 schreef Pipo1234 het volgende:
Jullie hebben anale seks onder de douche? Krijgt je vriendin daar geen schrale anus van?
quote:
Niet onder water hoop ik voor je ? En anders op tijd boven komen!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:01 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Nee, we hebben meestal anale seks (penetratie) onder de douche en ik baf haar in bad.
Nee, niet onder water.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:11 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Niet onder water hoop ik voor je ? En anders op tijd boven komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |