Hij zoekt op, viel me al eerder op.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:42 schreef DragonFodder het volgende:
Discussie over ran hier maar ff voortzetten. Ik twijfel, gezien de korte reaktietijd.
Zijn er voorbeelde? Zoals Patch zegt, laten we het een beetje in de gaten houde.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij zoekt op, viel me al eerder op.
Kan er zo 1,2,3 niet 1 opnoemen. Maar ik speel al lang genoeg mee om het te kunnen beoordelenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zijn er voorbeelde? Zoals Patch zegt, laten we het een beetje in de gaten houde.
Je blinkt vandaag niet bepaald uit in je grammaticaquote:Op woensdag 7 september 2011 17:45 schreef DragonFodder het volgende:
Twee keer n vergeten, nu klinkt het el erg plat
lijkt me ook wel logisch, toch? Magoe, innocent until proven guilty. game on!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:07 schreef Patch het volgende:
viel mij ook al eerder op, maar toen zat ik niet in het spel.
Dus weet niet meer precies waar. Vandaar mijn reactie nu van 'we houden het in de gaten'.
Weet hij uberhaupt van dit topic?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:20 schreef Patch het volgende:
had nog wel een reactie van de beste man verwacht...
Denk het nietquote:Op woensdag 7 september 2011 18:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Weet hij uberhaupt van dit topic?
Niet zo lang, weekje of 2, 3 voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk het niet
Sinds wanneer speelt ie eigenlijk mee?
Mij benieuwd of ie een blijvertje isquote:Op woensdag 7 september 2011 18:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet zo lang, weekje of 2, 3 voor mijn gevoel.
Waar doel je op?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:54 schreef Patch het volgende:
Poeh, 5 FMT-ers in totaal in de smiezen houden
Patch heeft surrogatesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |