Wel jammer dat je d'r hebt aangestoken metquote:Op maandag 12 september 2011 10:54 schreef hornage het volgende:
[..]
Jah, topper, die vriendin van mij
naja, ik ben er eigenlijk wel trots op stiekemquote:Op maandag 12 september 2011 10:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wel jammer dat je d'r hebt aangestoken metDragonball Z
.
's Nachts heb ik meestal niks te doenquote:Op maandag 12 september 2011 10:58 schreef hornage het volgende:
Volgende keer (binnen een half jaar) gaan we een filmnacht erachteraan plakken
Ik wel, maar ik maak dan wel een uitzonderingquote:Op maandag 12 september 2011 11:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
's Nachts heb ik meestal niks te doen![]()
Hond 4 ?quote:Op maandag 12 september 2011 13:47 schreef Patch het volgende:
geen grapje: ben even de hond uitlaten, half 3 weer terug ongeveer
het is geen Fok TV-serie Trivia...quote:Op maandag 12 september 2011 13:47 schreef dekatophetspek het volgende:
Is hond 4 niet commisaris Rex ?
ik denk echt dat t k9 is, of heb je m afgekeurd omdat de titel niet volledig is?quote:Op maandag 12 september 2011 13:50 schreef Patch het volgende:
[..]
het is geen Fok TV-serie Trivia...
Wel met Balto hoop ik?quote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Omg ik heb dit weekend dezelfde vraag voorbereid met plaatjes van honden![]()
![]()
Maar geen 1 hond hetzelfde als Patch
en Rintintinquote:
quote:
die zit diep bij sommigenquote:
Had je het zaterdag over Robbie Coltrane, zie ik hem zondag in een andere film dan HP. Ik zag hem in Krull samen met Liam Neesonquote:
We hadden het er zaterdag nog overquote:
Krull krabt de katten van de trap.quote:Op maandag 12 september 2011 14:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Had je het zaterdag over Robbie Coltrane, zie ik hem zondag in een andere film dan HP. Ik zag hem in Krull samen met Liam Neeson
Nope.quote:
Hadden we het op de meet nog over, blijft een leuke inside jokequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |