Tja, ik ook niet. Toch lopen er hele volksstammen mee weg, gek genoeg.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is echt een hype (qua aanbidding) die ik niet begrijp. Bij die Twilight-figuren kan ik me er nog iets bij voorstellen, net zoals bij die Disney-figuren zoals Efron.
Maar Bieber? Zo'n kutkop, zo'n kutkapsel, ziet er 10 uit en dat irritante piepstemmetje. Zelfs bij hitsige pubermeisjes kan ik me niet voorstellen wat ze daar nu zo interessant aan vinden.
Ik denk dat geen enkele man (op stichting Martijn na) daar iets van snapt. Ook zijn liedjes zijn stuk voor stuk ruk.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar Bieber? Zo'n kutkop, zo'n kutkapsel, ziet er 10 uit en dat irritante piepstemmetje. Zelfs bij hitsige pubermeisjes kan ik me niet voorstellen wat ze daar nu zo interessant aan vinden.
Dat vond ik ook helemaal niets, maar daarbij kon ik nog begrijpen dat er een massa dertienjarigen hitsig van werden. Bieber krijgt nog geen wekker opgewonden en toch staan ze allemaal te gillen als ze 'm zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:26 schreef picodealion het volgende:
Then again, ik vraag me wel eens af hoe de wat oudere generatie 15 jaar geleden naar de Backstreet Boys en N'Sync keek. Was ik toen ook geen fan van maar dat was ook immens populair, volgens mij is dat in retrospect ook echt enorm gay.
Lijkt mij ook, daarnaast zijn er ook mensen die hysterisch worden bij het zien van Frans Bauer of Dries Roelvink en dat zijn niet alleen pubersquote:Op donderdag 15 september 2011 17:01 schreef Doff het volgende:
Is toch gewoon een goed gelukte marketing? Heeft weinig met dat joch te maken, lijkt me.
quote:
WHAHAHAHAHAquote:
Wordt ze zoet vanquote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een hoop suikerklontjes bij de koffie, dat is toch niet gezond.
Done, sorry ben wat afwezig deze maand.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:29 schreef hornage het volgende:
[..]
Wordt ze zoet van
Ik krijg trouwens nog een punt van je!
[FOK! MOVIE TRIVIA] September 2011 Deel XII
Vandaag ook al.....quote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef RanTheMan het volgende:
is er wel iemand in FMT? t is zo stil
Tsja, nadelen van een meet hequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef hornage het volgende:
Er is een meet geweest johDan vallen er opeens mensen af omdat ze nu weten wie er achter de avatar zit
Het lijkt traditie te worden inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef hornage het volgende:
Er is een meet geweest johDan vallen er opeens mensen af omdat ze nu weten wie er achter de avatar zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |