Onder de beklimmingen zijn de Estacion de Montaña Manzaneda, La Farrapona, Sierra Nevada, La Covatilla, l’Angliru, de San Lorenzo del Escorial, de Valdepeñas de Jaen en de Peña Cabarga.quote:1e rit (zaterdag 20 augustus): Benidorm - Benidorm (ploegentijdrit 16 km)
2e rit (zondag 21): La Nucia - Playas de Orihuela (171,5 km)
3e rit (maandag 22): Petrer - Totana (164,0 km)
4e rit (dinsdag 23): Baza - Sierra Nevada (172,0 km)
5e rit (woensdag 24): Sierra Nevada - Valdepeñas de Jaén (200 km)
6e rit (donderdag 25): Ubeda - Cordoba (185,7 km)
7e rit (vrijdag 26): Almaden - Talavera de la Reina (185 km)
8e rit (zaterdag 27): Talavera de la Reina - San Lorenzo de El Escorial (182 km)
9e rit (zondag 28): Villacastin - Sierra de Bejar/La Covatilla (179,5 km)
10e rit (maandag 29): Salamanca - Salamanca (ind. tijdrit, 40 km)
Rustdag (dinsdag 30)
11e rit (woensdag 31): Verin - Estación de Manzaneda (171 km)
12e rit (donderdag 1 september): Ponteareas - Pontevedra (160 km)
13e rit (vrijdag 2): Sarria - Ponferrada (150 km)
14e rit (zaterdag 3): Astorga - La Farrapona/Lagos de Somiedo (173,2 km)
15e rit (zondag 4): Avilés - Alto de l'Angliru (144 km)
Rustdag (maandag 5)
16e rit (dinsdag 6): Villa Romana La Olmeda - Haro (180 km)
17e rit (woensdag 7): Faustino V - Peña Cabarga (212,5 km)
18e rit (donderdag 8): Solares - Noja (169,7 km)
19e rit (vrijdag 9): Noja - Bilbao (157,9 km)
20e rit (zaterdag 10): Bilbao - Vitoria (187 km)
21e rit (zondag 11): Circuit du Jarama - Madrid (94 km
Totale afstand: 3295 km
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom gaat Mollema niet eerder mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te zien niet, Spanjaardenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd of ze die seconde verschil nu ook gaan aanrekenen.
Vast niet, inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd of ze die seconde verschil nu ook gaan aanrekenen.
Jep, compleet uit de lucht. Talent bergop had hij altijd wel, maar dit zat er nooit aan te komen.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef Cavalier het volgende:
Waar komt die Froome ineens vandaan? Dit succes komt toch uit de lucht vallen?
Bij Barloworld deed hij altijd wel leuke dingen, maar zo absurd goed..quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, compleet uit de lucht. Talent bergop had hij altijd wel, maar dit zat er nooit aan te komen.
Ik vind dit een stuk opmerkelijker dan wat Vanendert liet zien in de tour.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef DeeBee het volgende:
Froome in de Vuelta of Vanendert in de Tour, weet niet welke prestaties ik idioter vind...
Jammer dat ie niet meekon met Cobo en Froome. Wiggins gaat die 24 seconden wel vasthouden.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef TheArt het volgende:
Mollema pakt helaas maar 18 + 8 = 26 sec. op Wiggins.
Hij mist idd nog flink wat tellen, maar er komen nog wel wat sprintjes, ik zie 'm nog wel wat proberen.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef TheArt het volgende:
Mollema pakt helaas maar 18 + 8 = 26 sec. op Wiggins.
11equote:Op woensdag 7 september 2011 17:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Even wachten. Hij is er überhaupt nog niet tussen gezet in het klassement.
Ja Rabobank moet het sowieso hard gaan maken op die klimmetjes die nog komen om Sagan eraf te werken. Ik neem aan dat ze groen wel willenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vanaf nu moet het via ontsnappingen. Of tussensprints, maar er zijn ondertussen een dozijn klassementsrenners die nog wel iets met een tussensprint kunnen.
En Sagan zal de komende dagen ook wel de puntentrui willen nemen.
Had al eerder een vrije rol moeten krijgen maar ja dat is achteraf.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef DeMessias het volgende:
Bij Sky gaan ze het zich nog serieus beklagen als Froome de Vuelta niet wint.
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:18 schreef DeMessias het volgende:
Zijn er nog aankomsten op een hellende strook?
Neequote:Op woensdag 7 september 2011 17:18 schreef DeMessias het volgende:
Zijn er nog aankomsten op een hellende strook?
Dat wordt nog wel oorlog danquote:Op woensdag 7 september 2011 17:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee
Etappe 19 (overmogen) heeft wel een pukkel van de 2e categorie op 14 km van de aankomst.
Als Rabo iets wil, moet het het voortouw nemen op die klim. Proberen Sagan op de klim eraf te rijden en dan als een gek naar beneden gaan om zo de slecht dalende Wiggins onder druk te zetten.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee
Etappe 19 (overmogen) heeft wel een pukkel van de 2e categorie op 14 km van de aankomst.
Maar je gaat Sagan er normaal niet afrijden op een col van 2e categorie. Daarbij komt nog dat Sagan een goeie daler is.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als Rabo iets wil, moet het het voortouw nemen op die klim. Proberen Sagan op de klim eraf te rijden en dan als een gek naar beneden gaan om zo de slecht dalende Wiggins onder druk te zetten.
En op km 20 is er een tussensprint. Maar inderdaad, vol gas op de klim daarvoor 40km van het einde (is een rondje om Bilbao) en daar de boel al afmatten.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als Rabo iets wil, moet het het voortouw nemen op die klim. Proberen Sagan op de klim eraf te rijden en dan als een gek naar beneden gaan om zo de slecht dalende Wiggins onder druk te zetten.
Wie niet waagt, niet wint.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Maar je gaat Sagan er normaal niet afrijden op een col van 2e categorie. Daarbij komt nog dat Sagan een goeie daler is.
Morgen is er ook nog een lastige finale, als je daar niet en bloque naar de finish rijdt is Sagan ook gezien.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Maar je gaat Sagan er normaal niet afrijden op een col van 2e categorie. Daarbij komt nog dat Sagan een goeie daler is.
Kilometertje of 10 afdalen. Laatste 3 kilometers gaan ook lichtdalend. Op zo'n korte tijd gaan ze geen organisatie meer krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie niet waagt, niet wint.
14 kilometer is natuurlijk wel ver.
Het zal moeten, want Sagan heeft maar 1 sprint (+ eventueel een tussensprintje) nodig om de schade goede te maken.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:22 schreef knep het volgende:
[..]
Morgen is er ook nog een lastige finale, als je daar niet en bloque naar de finish rijdt is Sagan ook gezien.
Ik verwacht dat Froome zich ook niet zomaar gewonnen geeftquote:Op woensdag 7 september 2011 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het zal moeten, want Sagan heeft maar 1 sprint (+ eventueel een tussensprintje) nodig om de schade goede te maken.
Kroontwitter:KarstenKroon twitterde op woensdag 07-09-2011 om 17:28:41My 3 year old likes kamasutra.. Just like her old man! Just wait till she turns 15.. http://t.co/tRGwGXB reageer retweet
Het afmaken komt vanzelf wel, helaas niet meer deze Vuelta. Maar als Mollema en Poels zich nog wat kunnen verbeteren in de komende jaren zijn het geduchte rittenkapers.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:27 schreef marcodej het volgende:
Toch zuur, zesde keer dat of Bauke of Wout in de top 4 van een etappe zit. Ritwinst deze ronde zou wel verdiend zijn.
Ah, hij heeft zijn geheugen weer teruggevonden?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:30 schreef marcodej het volgende:
Kroontwitter:KarstenKroon twitterde op woensdag 07-09-2011 om 17:28:41My 3 year old likes kamasutra.. Just like her old man! Just wait till she turns 15.. http://t.co/tRGwGXB reageer retweet
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:30 schreef marcodej het volgende:
Ik zie het niet gebeuren, helaas. Daarvoor zijn ze te voorzichtig.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
En daarvan is de top op 40km van de aankomst. Het is misschien hopen, maar als ze de laatste 50 km dus flink doortrekken, zie ik nog wel een leuke en spannende finale komen.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:35 schreef TheArt het volgende:
De Alto El Vivero van overmorgen (top op 14 km. van de finish):
[ afbeelding ]
Zelfde klim wordt daarvoor ook al een keer gedaan.
Hij zou zich beter bezig kunnen houden met een cursus op je fiets blijven zitten en hoe je moet vallen ipv dit onzinnige twitter geneuzelquote:Op woensdag 7 september 2011 17:30 schreef marcodej het volgende:
Als Mollema een tiental seconden pakt, dan zal Froome dat wel voor Wiggins dichtrijden.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:35 schreef TheArt het volgende:
De Alto El Vivero van overmorgen (top op 14 km. van de finish):
[ afbeelding ]
Zelfde klim wordt daarvoor ook al een keer gedaan.
Lastige finale?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:22 schreef knep het volgende:
[..]
Morgen is er ook nog een lastige finale, als je daar niet en bloque naar de finish rijdt is Sagan ook gezien.
Het lijkt tegenwoordig zo'n oversekste puber die waarschijnlijk bij elke dubbelzinnigheid begint te giechelenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:37 schreef knep het volgende:
[..]
Hij zou zich beter bezig kunnen houden met een cursus op je fiets blijven zitten en hoe je moet vallen ipv dit onzinnige twitter geneuzel.
Iets teveel tikken op zijn hoofd gehad dit jaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het lijkt tegenwoordig zo'n oversekste puber die waarschijnlijk bij elke dubbelzinnigheid begint te giechelen.
Dat wel ja maar dat gold misschien ook wel voor Froome en Wiggins.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:45 schreef marcodej het volgende:
Een goed verzet op de Angliru had veel gescheeld voor Mollema.
CTE (chronic traumatic encephalopathy) is momenteel een veelbesproken probleem in de Amerikaanse sporten. Dit kan ontstaan na meerdere hersenschuddingen of andere hoofdletsels en leiden tot depressies en ontremd of impulsief gedrag.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iets teveel tikken op zijn hoofd gehad dit jaar.
Van de laatste 50 km zijn de eerste 30 niet makkelijk, daar kun je Sagan op fatsoenlijke afstand rijden.quote:
Hier hoef je geen dokter voor te zijn. Het is nogal opvallend.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
CTE (chronic traumatic encephalopathy) is momenteel een veelbesproken probleem in de Amerikaanse sporten. Dit kan ontstaan na meerdere hersenschuddingen of andere hoofdletsels en leiden tot depressies en ontremd of impulsief gedrag.
Ik vind zijn Twitter-gedrag nogal vreemd, maar ik ben uiteraard geen dokter.
Wiggins had met 38x32 een lichter verzet (is lichter als bijv. een 34x28, als ik het goed uitreken), die was gewoon niet goed en te pakken. Laat ie vandaag ook zien.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat wel ja maar dat gold misschien ook wel voor Froome en Wiggins.
Hm, voor de zoveelste keer verschillen tussen de kaarten op de officiële site en cyclingnews.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:53 schreef knep het volgende:
[..]
Van de laatste 50 km zijn de eerste 30 niet makkelijk, daar kun je Sagan op fatsoenlijke afstand rijden.
Het kan nog steeds maar dan moet het gaan spoken op de weg, de rit naar Bilbao in de regen kan dan nog leuk worden. Maar er wordt volgens mij geen regen verwacht daar, alles dondert hier uit de lucht.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef marcodej het volgende:
Podium had denk ik wel gekund voor Mollema.
Zo heel veel verschillen ze toch niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:56 schreef knep het volgende:
[..]
Hm, voor de zoveelste keer verschillen tussen de kaarten op de officiële site en cyclingnews.
Ik houd er maar mee op.
quote:bradwiggins Bradley Wiggins
Chris Froome going from strength to strength, Superb. And all that after people shouting at him, "you win we kill you", unbelievable
Van de 4 etappes kan je Sagan nog zeker twee keer op afstand rijden.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:53 schreef knep het volgende:
[..]
Van de laatste 50 km zijn de eerste 30 niet makkelijk, daar kun je Sagan op fatsoenlijke afstand rijden.
Maar hij was al vreemd voordat hij vielquote:Op woensdag 7 september 2011 17:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hier hoef je geen dokter voor te zijn. Het is nogal opvallend.
Nja ik volg twitter niet echt, zie alleen wat voor twitters er van hem gepost worden en ze zijn nogal opvallend.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:22 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar hij was al vreemd voordat hij viel
Fuglsang dus aan het eind van zijn latijn.twitter:jakob_fuglsang twitterde op woensdag 07-09-2011 om 18:20:51Hated every meter today & that was just one hill top finish to much! I'm more dead than alive...Madrid where are you? reageer retweet
Gewoon neerknuppelenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:58 schreef Junglebeast het volgende:
Zeg vaak genoeg. Paar van die dorstvlegels op de motoren monteren en er voor blijven rijden. Me vader wilde het zelfs met messen doen, maar dat gaat net te ver.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Mollema is dus op een overstekende supporter geknald en kwam stil te staan wtf.
-edit-quote:Op woensdag 7 september 2011 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Mollema is dus op een overstekende supporter geknald en kwam stil te staan wtf.
Yep, al gevonden.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Bauke. http://nos.nl/video/270777-ik-knalde-tegen-een-supporter-op.html
Het zou me trouwens niet verbazen als Cobo is teruggekomen met hulp van supportersquote:Op woensdag 7 september 2011 19:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
-edit-
Vast dat groepje dat met zn allen achter Cobo aan begonnen te rennen.
Ik wilde net hetzelfde posten. Iemand miste daar wat inspiratie om met boeiende vragen te komen. Ik ben wel benieuwd naar wat Mollema van zijn eindsprint vond.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:28 schreef Gillingham het volgende:
Matig interview trouwens. En dat lag niet aan Mollema.
Volgend jaar kopman ipv Gesink!quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 19:28 schreef Gillingham het volgende:
Matig interview trouwens. En dat lag niet aan Mollema.
Kruijswijk kent wat problemen met de rug geloof ik en is verder gewoon niet genoeg in vormquote:Op woensdag 7 september 2011 20:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgend jaar kopman ipv Gesink!![]()
Wat een opportunisme was dat toch na de Tour zeg, goedendag...![]()
Hij heeft al vanaf week 2 rugproblemen, dus dat fietst idd niet al te lekker. Verder is dat wel jammer, want hij reed een eerste week zoals we gewoon zijn van hem. Zijn beste weken kwamen er echter nog aan en daar heeft hij zich nooit kunnen meten. Geen idee dus of de vorm echt ontoereikend was.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Kruijswijk kent wat problemen met de rug geloof ik en is verder gewoon niet genoeg in vorm
Dat laatste durf ik niet eens te zeggen, in de eerste week reed hij gewoon naar behoren.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Kruijswijk kent wat problemen met de rug geloof ik en is verder gewoon niet genoeg in vorm
Op Menchov na dan.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef Ericr het volgende:
Kruijswijk heeft bijna 2 maanden goede vorm gehad en je ziet verder dat veel van die Giro-renners nu een dipje hebben.
In de tijdrit reed hij ook nog heel behoorlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat laatste durf ik niet eens te zeggen, in de eerste week reed hij gewoon naar behoren.
Maar Menchov heeft in de Giro dan ook geen trap teveel gedaan, degelijk maar dat was het dan ook. Blijft knap om dan nu ook weer zo goed als onzichtbaar mee te rijden bij de subtop maar hij kan volgens mij beter.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Op Menchov na dan.
Best absurd eigenlijk dat die Giro kennelijk zo absurd zwaar was dat de renners daar voor de rest van het seizoen last van ondervinden.
Inderdaad, hij zei ook dat het hem vooral bergop parten speelde.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
In de tijdrit reed hij ook nog heel behoorlijk.
Mollema en Gesink kopmannen, Kruiswijk vrije rol. En dan vult de rest vrij makkelijk in waarschijnlijk. Boom, Nierman etc.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgend jaar kopman ipv Gesink!![]()
Wat een opportunisme was dat toch na de Tour zeg, goedendag...![]()
Mollema, goed gereden toch wel weer!Supporters die een rol spelen is nooit goed, zowel qua duwen als in de weg lopen, leipo's...
Menchov komt er nu goed door, maar die was tot afgelopen weekend ook niet op niveau... Moet hier natuurlijk gewoon meedoen voor het podium met dit deelnemersveld.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Op Menchov na dan.
Best absurd eigenlijk dat die Giro kennelijk zo absurd zwaar was dat de renners daar voor de rest van het seizoen last van ondervinden.
Is dat niet het punt dat Cobo al gelost was bij Froome en leek stil te vallen, laatste km? Waarschijnlijk is hij vlak hierna op een toeschouwer geknaldquote:Op woensdag 7 september 2011 21:46 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Mollema was daar dus ook net los van de groep achtervolgers. Jammer dat hij niet gelijk mee kon.
Hoe dan ook laatste kilometer, toen werd het verschil pas echt gemaakt.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is dat niet het punt dat Cobo al gelost was bij Froome en leek stil te vallen, laatste km? Waarschijnlijk is hij vlak hierna op een toeschouwer geknald
Tsja de giro van afgelopen jaar was wel iets anders als de Tour of Vuelta. Echt veel zwaarder.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Op Menchov na dan.
Mollema is als renner niet echt geschikt als kopman in de tour. Veel te matige tijdrit en de tour heeft te weinig aankomsten bergop. Ik zou hem in de giro/vuelta laten starten. In de tour zijn de kansen op een podiumplaats eigenlijk 0. Dus zou hij meerijden voor een 15e plek ofzoquote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mollema en Gesink kopmannen, Kruiswijk vrije rol. En dan vult de rest vrij makkelijk in waarschijnlijk. Boom, Nierman etc.
Mollema heeft allang aangegeven dat de Tour volgend jaar zijn speerpunt is. Dus lijkt me het koppel Gesink Mollema als kopmannen prima. Wat minder druk op Gesink en Mollema kan prima met wat extra druk omgaan. Voor de Raboploeg ook lekkerder om op twee paarden te kunnen wedden. Kruiswijk in een vrije rol erbij en je hebt een ploeg die in de bergen wel wat potten moet kunnen breken.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mollema is als renner niet echt geschikt als kopman in de tour. Veel te matige tijdrit en de tour heeft te weinig aankomsten bergop. Ik zou hem in de giro/vuelta laten starten. In de tour zijn de kansen op een podiumplaats eigenlijk 0. Dus zou hij meerijden voor een 15e plek ofzo
Gewoon naast elkaar. Gesink mocht ook naast Menchov aanschuiven als kopman. Ze kunnen elkaar altijd bijstaan als het nodig is.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:57 schreef Pritt het volgende:
Dat is onzin, Mollema zit nog vol in de groei. Die kan mits goed begeleid gewoon elk jaar met stappen vooruit gaan. Ik zie daar wel een toekomstige kopman in voor de tour. Desalniettemin vind ik het wel iets te optimistisch om dat voor volgend jaar alvast te doen. Gesink verdient meer krediet.
Die kan inderdaad met stappen vooruit. Maar voorlopig is hij nog niet goed genoeg. Volgend seizoen zie ik hem dan ook liever meedoen in de giro. Dat is net wat hoger niveau als de tour.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:57 schreef Pritt het volgende:
Dat is onzin, Mollema zit nog vol in de groei. Die kan mits goed begeleid gewoon elk jaar met stappen vooruit gaan. Ik zie daar wel een toekomstige kopman in voor de tour. Desalniettemin vind ik het wel iets te optimistisch om dat voor volgend jaar alvast te doen. Gesink verdient meer krediet.
Maargoed nogmaals, Mollema heeft zelf al gezegd de Tour te gaan rijden.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die kan inderdaad met stappen vooruit. Maar voorlopig is hij nog niet goed genoeg. Volgend seizoen zie ik hem dan ook liever meedoen in de giro. Dat is net wat hoger niveau als de tour.
Scheelt een hoop druk , media aandacht.
Hopen op een zwaar tourprogramma danquote:Op donderdag 8 september 2011 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maargoed nogmaals, Mollema heeft zelf al gezegd de Tour te gaan rijden.
Renshaw zal wel naar de Tour gaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:53 schreef YebCar het volgende:
Word druk volgend jaar met de tour nominaties:
op basis van dit jaar en verwachting:
Gesink, Mollema, Kruijswijk, Ten Dam, Slagter, Barredo, LL Sanchez, Niermann en Boom,
dan heb je nog Tjallingi, Flens, Garate, Breschel, Tankink, Clement
gelukkig dat Weening en Freire weg gaan en Bos , Brown en Mathhews (nog) niet tot de top sprinters behoren.
Voor de giro dan maar een sprintersploegje met Bos, Renshaw en Matthews
De Tour met de klimgeiten
en de vuelta met de reservepartij en kijken wie nog fris uit de tour komt
Gaan ze ook met Slagter en Kelderman normaal gesproken in de Giroquote:Op donderdag 8 september 2011 09:10 schreef maril het volgende:
Ik heb liever dat ze in alle rondes met klimmers gaan. Dus ook in de giro.Vind ik aantrekkelijker om te zien.
De etappes die komen kennen nog allemaal een paar kleine klimmetjes of een flinke klim in het tweede deel van de etappe, dus als Rabo daar de koers elke dag hard weet te maken en zo Sagan kunnen lossen, kan het wel lukken... maar denk dat Cobo nog gevaarlijk kan worden, omdat die wellicht nog in tussensprints seconden (en dus punten) wil winnen...quote:Op donderdag 8 september 2011 11:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe veel kans is er op Mollema in de puntenrtui in Madrid denken julie? Sagan heeft dinsdag in de sprint veel punten laten liggen tenslotte...
Maar vorige jaren had je ook een sterker deelnemersveld (qua WK-favorieten dan). Elk jaar kwam de wereldkampioen uit de Vuelta, dit jaar heb ik daar toch mijn twijfels bij. Je zou kunnen zeggen dat een hoop uitstappers dit jaar niet eens gestart zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:14 schreef Steven184 het volgende:
Moet trouwens zeggen dat het de Vuelta wel goed doet om af te lopen 3 weken voor het WK. Je ziet significant minder uitstappers voor het WK.
Je hebt het nieuws gemist? Poels wordt wereldkampioen hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 12:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar vorige jaren had je ook een sterker deelnemersveld (qua WK-favorieten dan). Elk jaar kwam de wereldkampioen uit de Vuelta, dit jaar heb ik daar toch mijn twijfels bij. Je zou kunnen zeggen dat een hoop uitstappers dit jaar niet eens gestart zijn.
Geen idee, misschien kunnen ze met een beetje mazzel door punten en bonificaties zowel de puntentrui als een podiumplaats halen....quote:Op donderdag 8 september 2011 13:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Krijgen julie de indruk dat Mollema of de Rabo ploeg eigenlijk een serieuze poging gaan doen om die punten trui te halen?
In de aanvalquote:JUFRE POU Josep (139), PAULINHO Sergio Miguel Moreira (208), HAUSSLER Heinrich (193), SANCHEZ GIL Luis Leon (158), GAVAZZI Francesco (099), VANDEWALLE Kristof (149), MONTAGUTI Matteo (018), RODRIGUEZ OLIVER Joaquin (081), KOHLER Martin (032), DE GREEF Francis (122), OROZ UGALDE Juan Jose (055), MALACARNE Davide (147), SIJMENS Nico (046), KISERLOVSKI Robert (135), GENIEZ Alexandre (171), TIMMER Albert (176) y GUSTOV Volodymir (163).
Eerder deze Vuelta reed Sagan nog weg van de rest met Nibali en co na een gelijkaardige klim.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De etappes die komen kennen nog allemaal een paar kleine klimmetjes of een flinke klim in het tweede deel van de etappe, dus als Rabo daar de koers elke dag hard weet te maken en zo Sagan kunnen lossen, kan het wel lukken... maar denk dat Cobo nog gevaarlijk kan worden, omdat die wellicht nog in tussensprints seconden (en dus punten) wil winnen...
Waar blijft die Bruseghin trouwens z'n energie halen? Gisteren meer dan 3x quasi solo in de aanval en dan nog top 10 rijden.quote:Voedselvergiftiging nekt halve ploeg Movistar in Vuelta
Team Movistar heeft gisteren een gitzwarte dag beleefd in de Vuelta. De Spaanse topploeg verloor onderweg naar Peña Cabarga drie renners met een voedselvergiftiging. Ignatas Konovalovas, David Lopez en Sergio Pardilla, nummer dertien in het algemene klassement, moesten tijdens de etappe voet aan de grond zetten met een maagvirus. Angel Madrazo en Imanol Erviti konden de rit wonderbaarlijk genoeg uitrijden ondanks opstekende diarree en niet te stoppen braakneigingen.
Drie renners werden gespaard van ziekte: Marzio Bruseghin liet zich zien met een aanval in het slot en ook Beñat Intxausti en Pablo Lastras reden een stevige etappe. "Mijn jongens beschikken over een groot strijdershart. Ik moet Madrazo en Erviti een pluim op de hoed steken. Dat zij de etappe in dergelijke omstandigheden toch konden beëindigen, is geweldig. Petje af", aldus manager Eusebio Unzué. De Italiaan Bruseghin is de best geplaatste renner van Movistar in de klassering. Hij staat zestiende op 9'58" van leider Juan Jose Cobo.
Das waar... maar nu gaat Rodriguez vooruit, wellicht dat hij die 12 punten bij de tussensprints wil pakken. Dan staat hij 1 punt voor op Bauke...quote:Op donderdag 8 september 2011 13:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerder deze Vuelta reed Sagan nog weg van de rest met Nibali en co na een gelijkaardige klim.
Die zal wel weer in de laatste km door het peloton ingelopen worden, als hij zover komt.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:40 schreef Pritt het volgende:
Zozo Albert Timmer in de aanval? Over onopvallende renners gesproken.
Alleen is het twee weken.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:14 schreef Steven184 het volgende:
Moet trouwens zeggen dat het de Vuelta wel goed doet om af te lopen 3 weken voor het WK. Je ziet significant minder uitstappers voor het WK.
hoeveel punten zijn er nog te halen de komende dagen?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:50 schreef TheArt het volgende:
Montaguti op jacht naar de bergtrui van Moncoutie
Genoegquote:Op donderdag 8 september 2011 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
hoeveel punten zijn er nog te halen de komende dagen?
Neem aan dat LL Sanchez dat moet voorkomen... Die zit trouwens ook vaak mee!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar... maar nu gaat Rodriguez vooruit, wellicht dat hij die 12 punten bij de tussensprints wil pakken. Dan staat hij 1 punt voor op Bauke...
Genoeg, want zelfs alleen met de punten van vandaag kan hij Moncoutie voorbij.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
hoeveel punten zijn er nog te halen de komende dagen?
Ja, een LL kan redelijk goed sprintenquote:Op donderdag 8 september 2011 13:55 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Neem aan dat LL Sanchez dat moet voorkomen... Die zit trouwens ook vaak mee!
Voorsprong 9'24".quote:21 135 KISERLOVSKI, Robert AST + 17' 16''
22 81 RODRIGUEZ, Joaquin KAT + 18' 41''
31 122 DE GREEF, Francis OLO + 42' 39''
48 158 SÁNCHEZ, Luis León RAB + 1h 21' 17''
54 139 JUFRÉ, Josep AST + 1h 38' 29''
56 99 GAVAZZI, Francesco LAM + 1h 41' 31''
58 55 OROZ, Juan José EUS + 1h 45' 15''
60 147 MALACARNE, Davide QST + 1h 46' 23''
77 18 MONTAGUTI, Matteo ALM + 2h 08' 44''
84 163 GUSTOV, Volodymir SBS + 2h 18' 20''
85 46 SIJMENS, Nico COF + 2h 21' 28''
96 193 HAUSSLER, Heinrich GRM + 2h 40' 03''
98 208 PAULINHO, Sergio RSH + 2h 42' 38''
112 32 KOHLER, Martin BMC + 2h 54' 29''
121 149 VANDEWALLE, Kristof QST + 3h 06' 15''
166 171 GENIEZ, Alexandre SKS + 4h 26' 55''
168 176 TIMMER, Albert SKS + 4h 30' 49''
Nee, is gewoon een enorme fout van de ticker. Ik denk dat ze 7'52" voorsprong aanzagen voor 17'52" ofzoquote:Op donderdag 8 september 2011 14:00 schreef Sautor het volgende:
Con la diferencia actual entre pelotón y escapada, el líder de la Vuelta a España pasaría a ser KISERLOVSKI Robert , de Astana. Segundo sería RODRIGUEZ OLIVER Joaquin , de Katusha.
Dat betekent meer dan 17 minuten voorsprong?
Zou wel een goede anticlimax zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een enorme fout van de ticker. Ik denk dat ze 7'52" voorsprong aanzagen voor 17'52" ofzo
Met achtervolgende stierenquote:andremeganck Andre Meganck
#sporza #vuelta- het is nu zeker de Vuelta 2012 start met een proloog in Pamplona !
Mooie stad om te starten. neem trouwens aan dat deze groep om de ritzege gaat strijden, daar kan purito dus ook punten pakkenquote:
E Dekker zei ook dat een mogelijke derde plaats belangrijker is dan de puntentruiquote:Op donderdag 8 september 2011 15:58 schreef Marcoss het volgende:
LL Sanchez dus niet eens meegedaan, betekent dat de eventuele dagzege belangrijker is dan de puntentrui van Mollema. Al zijn het maar 4 punten natuurlijk.
Montaguti moet het tegen zowat alle ploegmaats van Moncoutie afleggen in die sprintjes. Sympathiek, die overgave en inzet, maar ik hoop toch dat Moncoutie die trui gewoon houdt, toch iets te weinig klasse bij Montaguti.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:29 schreef Sautor het volgende:
Netjes van Sijmens hoor, Montaguti op 6 punten nu. Kan alleen nog maar gelijk komen met Moncoutie vandaag.
Het is een leuke strijd, meer nietquote:Op donderdag 8 september 2011 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Montaguti moet het tegen zowat alle ploegmaats van Moncoutie afleggen in die sprintjes. Sympathiek, die overgave en inzet, maar ik hoop toch dat Moncoutie die trui gewoon houdt, toch iets te weinig klasse bij Montaguti.
Een minuutje pakken brengt hem zo rond plek 6quote:Op donderdag 8 september 2011 16:36 schreef Drebbelman het volgende:
Wout kan zich niet meer inhouden
Heeft een buikvirus. Ik vond het al opmerkelijk dat hij überhaupt in die kopgroep zat.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:47 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat is er met sanchez gebeurd?
Heeft last van een virusquote:Op donderdag 8 september 2011 16:47 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat is er met sanchez gebeurd?
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:49 schreef TheArt het volgende:
En bij Euskaltel gaan ze gezellig de 10e plaats van Nieve verdedigen.
Zouden ze gaan forceren op die klimmetjes? Aan de andere kant, Kiserlovski bedreigt ook de top 10 plek van Nieve he.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Om fucking Poels en Roche terug te nemen op 50 km. van het einde
Standaard Euskaltel aktie, toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:49 schreef TheArt het volgende:
En bij Euskaltel gaan ze gezellig de 10e plaats van Nieve verdedigen.
Maar dan alsnog, de hele ploegquote:Op donderdag 8 september 2011 16:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zouden ze gaan forceren op die klimmetjes? Aan de andere kant, Kiserlovski bedreigt ook de top 10 plek van Nieve he.
Zoiets als Liquigas deed, de eerste rit die Sagan won. Maar daar gaat het niet hard genoeg voor.quote:
16 seconden, is er dus wel aan.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:30 schreef Szura het volgende:
Paulinho nog altijd alleen op kop maar lijkt me sterk als hij dat gaat halen
Duidelijkquote:Op donderdag 8 september 2011 17:38 schreef TheArt het volgende:
Als het een sprint met 2 wordt, gaat Gavazzi Vandewalle met huid en haar opeten.
En weer nietquote:Op donderdag 8 september 2011 17:39 schreef Sasman het volgende:
Vandewalle wacht toch...en laat hem overnemen.
Opmerkelijk dat er niemand van VCD bijzat vooral.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:36 schreef Chiappucci het volgende:
En dan toch weer de Nederlanders niet he. Zonde.
De Belgen dit keer ook niet trouwens.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:36 schreef Chiappucci het volgende:
En dan toch weer de Nederlanders niet he. Zonde.
Inderdaad , elke keer tweede, derde plaats en op einde toch met lege handen. Geen trui , geen podium..quote:Op donderdag 8 september 2011 19:36 schreef Chiappucci het volgende:
Ja, Mollema en Poels presteren uitstekend deze ronde, dus daar ligt het niet aan. Maar het een keer afmaken zou erg mooi zijn.
11de toch? Australië, Spanje, Slowakije, Duitsland, Ierland, Frankrijk, Zwitserland, Estland, Argentinië, Groot-Brittannië en Italië.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:02 schreef marcodej het volgende:
Trouwens de tiende nationaliteit die een rit wint in deze Vuelta. Een record voor een grote ronde.
Ach, er zal wel weer een draai aan gegeven worden. Hoopvolle prestaties, wat een beloften, dat gaat in de toekomst nog wat worden! Ik krijg de indruk dat Nederland al 15 jaar draait op potentieel dat het binnenkort gaat waarmaken.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad , elke keer tweede, derde plaats en op einde toch met lege handen. Geen trui , geen podium..
Tsja van de andere kant, 4 jonge renners met klassement potentie > Poels, Kruijswijk, Gesink, Mollema.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, er zal wel weer een draai aan gegeven worden. Hoopvolle prestaties, wat een beloften, dat gaat in de toekomst nog wat worden! Ik krijg de indruk dat Nederland al 15 jaar draait op potentieel dat het binnenkort gaat waarmaken.
Als je zó veel mogelijkheden had, dat was dit gewoon een jaar om te oogsten, niet om te zaaien. Niet gebeurd, gemiste kans.
Als je alle renners een zonnesteek en oververhittingsverschijnselen wil geven wel ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef Daanus het volgende:
Starten in Qatar is best nog wel mogelijk denk ik
Je kan ook overdrijven. Zoals het er nu naar uit ziet, wordt Mollema 4e in de Vuelta op z'n 24e. Dat kan je gewoon al oogsten noemen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, er zal wel weer een draai aan gegeven worden. Hoopvolle prestaties, wat een beloften, dat gaat in de toekomst nog wat worden! Ik krijg de indruk dat Nederland al 15 jaar draait op potentieel dat het binnenkort gaat waarmaken.
Als je zó veel mogelijkheden had, dat was dit gewoon een jaar om te oogsten, niet om te zaaien. Niet gebeurd, gemiste kans.
Ik denk dat iedereen die 4e plaats inruilt voor winst in Lombardije om maar eens wat te noemen.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Zoals het er nu naar uit ziet, wordt Mollema 4e in de Vuelta op z'n 24e. Dat kan je gewoon al oogsten noemen.
Maar natuurlijk, maar je kan moeilijk een 4e plaats in de Vuelta scharen onder 'het is een talent, maar het komt er maar niet uit in de uitslagen' wat SoK zo'n beetje zei.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef knep het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die 4e plaats inruilt voor winst in Lombardije om maar eens wat te noemen.
Het ligt ergens in het midden lijkt me, ik baal nog het meeste van die etappe waarin Mollema zich liet verschalken door Martin. Dat had het goede presteren van Mollema compleet gemaakt.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, maar je kan moeilijk een 4e plaats in de Vuelta scharen onder 'het is een talent, maar het komt er maar niet uit in de uitslagen' wat SoK zo'n beetje zei.
Tijdrit over de champs elyséesquote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef Zelva het volgende:
Ze starten in Qatar?
Ze finishen niet in Parijs?
De gele trui wordt veranderd in een zwarte?
Ze doen dit jaar Frankrijk helemaal niet aan?
Dit jaar is het in de breedte niet slecht en hebben de Nederlanders genoeg laten zien, alleen die ene echte topprestatie ontbreekt.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Klopt, dat was dé etappe die hij normaal gesproken nooit had mogen verliezen. Hij zag gewoon te laat dat Martin aanzette.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef knep het volgende:
[..]
Het ligt ergens in het midden lijkt me, ik baal nog het meeste van die etappe waarin Mollema zich liet verschalken door Martin. Dat had het goede presteren van Mollema compleet gemaakt.
Ach ja hopen dat ze het volgend jaar net wat beter doen. Denk dat Vuelta deze jongens goede moraal geeft.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, dat was dé etappe die hij normaal gesproken nooit had mogen verliezen. Hij zag gewoon te laat dat Martin aanzette.
Drie weken lang rijden over de route nationale, en geen mountain finish, in het kader van veiligheid.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef Zelva het volgende:
Ze starten in Qatar?
Ze finishen niet in Parijs?
De gele trui wordt veranderd in een zwarte?
Ze doen dit jaar Frankrijk helemaal niet aan?
Een trui voor degene met de meeste valpartijen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:03 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Drie weken lang rijden over de route nationale, en geen mountain finish, in het kader van veiligheid.
Nee daar hebben we veel aanquote:Primer Sprint Intermedio
1.
2.
3.
En een chasse patate trui. Ik voorspel alvast dat Rabo ze beide gaat winnen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:04 schreef knep het volgende:
[..]
Een trui voor degene met de meeste valpartijen.
Volgens mij weten ze ook nog steeds niet wie er gisteren 3e is bovengekomen op sommige cols, omdat ze alleen maar Sijmens / Montaguti hadden neergezetquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:11 schreef TheArt het volgende:
Sky ging vol aan voor de tussensprint, krijgen we dit op de ticker.
[..]
Nee daar hebben we veel aan
Als Bruseghin start, kan hij die trui die jij noemt nooit verliezen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
En een chasse patate trui. Ik voorspel alvast dat Rabo ze beide gaat winnen.
1. Rodriguezquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:11 schreef TheArt het volgende:
Sky ging vol aan voor de tussensprint, krijgen we dit op de ticker.
[..]
Nee daar hebben we veel aan
Bauke i.i.g. 2 seconden dichter bij Wiggins.quote:1. RODRIGUEZ OLIVER Joaquin (081)
2. DE LA FUENTE RASILLA David (063)
3. MOLLEMA Bauke (157)
Ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:19 schreef Kingstown het volgende:
Is iedereen van start gegaan vandaag?
Thnx. Was vooral benieuwd of de rest van de MoviStar boys nog konden vertrekken. Vooral Inxtausti zag er niet best uit gisteren.quote:
Tony Martin? Weet je ook waarom? net als Cancellara voorbereiden op tijdrit of ziek, zwak, misselijk?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nope, Martin staat als niet gestart!
Geen idee. Maar zal wel met de voorbereiding op het WK te maken hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tony Martin? Weet je ook waarom? net als Cancellara voorbereiden op tijdrit of ziek, zwak, misselijk?
Voorsprong 24 sec. Peloton in 2 stukken. Cobo in het eerste deel.quote:BRUSEGHIN Marzio (118)
DYACHENKO Alexsandr (138)
ANTON HERNANDEZ Igor (051)
VERDUGO MARCOTEGUI Gorka (057)
Zit iemand niet op te letten en komt in de waaier. Als Sky / Rabo nou eens vol doortrekkenquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:26 schreef TheArt het volgende:
Kopgroep van 4:
[..]
Voorsprong 24 sec. Peloton in 2 stukken. Cobo in het eerste deel.
Rodriguez denk ik...quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als Mollema en Rodriquez vanaf nu mee gaan spurten op de streep, wie heeft dan de meeste kans op punten??
Rodriguez denk ik toch wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als Mollema en Rodriquez vanaf nu mee gaan spurten op de streep, wie heeft dan de meeste kans op punten??
Teams van acht renners is misschien wel een idee.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef BlaZ het volgende:
Prudhomme promises surprises for the 2012 Tour de France :
Op de waterfiets van Ajaccio naar Toulon?
Een trui voor de minst strijdlustige renner.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:41 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Teams van acht renners is misschien wel een idee.
KASSEIEN HEEL VEEL GRAAGquote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef BlaZ het volgende:
Prudhomme promises surprises for the 2012 Tour de France :
Op de waterfiets van Ajaccio naar Toulon?
Bergetappe met alleen de Mont Ventoux.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:57 schreef franklop het volgende:
proloog van 2km zodat sprinters ook kans op geel hebben!
Oh, die is ook wel leuk. Zodat je in Parijs nog maar 20 renners overhebt, die sprinten voor de gele truiquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laatste 5 van elke rit worden uit koers genomen.
Haha, ik probeer me even zo'n aankomst voor te stellen. Een sprint achteraan in het peloton.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laatste 5 van elke rit worden uit koers genomen.
Zoals ik in het TDF topic al eens zei: een superlange etappe, zodat je ook 's nachts moet rijden. Moet kiezen tussen slapen of fietsen, stiekem afsteken met de trein, zelf banden vervangen, etcquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:01 schreef franklop het volgende:
etappe van 400 kilometer over 6 bergen van buitencategorie, zonder tijdslimiet
Zoiets dus:quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zoals ik in het TDF topic al eens zei: een superlange etappe, zodat je ook 's nachts moet rijden. Moet kiezen tussen slapen of fietsen, stiekem afsteken met de trein, zelf banden vervangen, etcEn dan inderdaad over 6 cols HC
Hehe, goed planquote:
Bergetappe met 3x de Mont Ventoux; iedere kant 1 keer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bergetappe met alleen de Mont Ventoux.
Dan zou zelfs ik redelijk voorin eindigen tussen al die profs......quote:
De elfde plek van Poels is in gevaar. #ojeepaniekquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:31 schreef knep het volgende:
In het nieuwe topic dadelijk maar weer over de Vuelta babbelen?
Ach, Euskatel gaat dan wel weer rijden om de plek van Nieve te verdedigen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:35 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
De elfde plek van Poels is in gevaar. #ojeepaniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |