Zonder je hemd op te lichten enzeau?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Mooi balen van die kralen![]()
Ha, even poėtisch als mn TT
Met mn ogen dicht en 1 vinger waar niet schijnt het licht, jeweetsquote:Op woensdag 7 september 2011 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonder je hemd op te lichten enzeau?
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ik ben er al weer van overtuigd dat ik (we) iets heel goeds heb gedaan voor de poesheid hoor; Basje wordt de komende dagen het middelpunt en ze is mij waarschijnlijk al vergeten
Dus
Gister was het aardig gegaan. Maar ik had een uur minder gewerkt.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Zeg Greys, wat had Biet gisteren allemaal gesloopt en ondergescheten?
Of ging het goed nu?
Biet?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Zeg Greys, wat had Biet gisteren allemaal gesloopt en ondergescheten?
Of ging het goed nu?
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ik ben er al weer van overtuigd dat ik (we) iets heel goeds heb gedaan voor de poesheid hoor; Basje wordt de komende dagen het middelpunt en ze is mij waarschijnlijk al vergeten
Dus
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Biet?Dat doet Biet toch niet?
De katten hebben de kans gekregen om hem te zien nadat hij was overleden, hij is hier thuis ingeslapen maar alleen ET heeft even geroken en liep toen heel voorzichtig weg.
Hummer heeft hem niet gezien, ik heb er verder ook niet op gelet waar hij was eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het waren wel vriendjes
Heel goedquote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef ElisaB het volgende:
Dus
Ah mooi, dan weet je ieg dus wel zeker dat de verveling pas laat toeslaatquote:Op woensdag 7 september 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister was het aardig gegaan. Maar ik had een uur minder gewerkt.
En dat kan ik niet blijven doen, morgen moet ze gewoon weer 5,5 uur alleen.
Een van de gordijnen hing wel over de bank gister, maar het hing nog aan het plafond en er was zo te zien niet op gesabbeld
En ik haal de losse kussens van de bank (dus alleen de zitkussens blijven liggen) voorlopig als ik meer dan 2 uur weg moet.
Uiteraard. Want daar was het tenslotte allemaal om begonnen: de moederloze kleintjes een kans op een goede en gezonde toekomst bieden. Dat ik er dan even om moet huilen, neem ik erbijquote:Op woensdag 7 september 2011 16:54 schreef Oognip het volgende:
Heel goed
Dus je wil wel meer opvangen?
Wat schattigquote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef senesta het volgende:
De katten hebben de kans gekregen om hem te zien nadat hij was overleden, hij is hier thuis ingeslapen maar alleen ET heeft even geroken en liep toen heel voorzichtig weg.
Hummer heeft hem niet gezien, ik heb er verder ook niet op gelet waar hij was eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het waren wel vriendjes
Graag! Ik wil overmorgen wel even beoordelen of je het nog steeds in je hebtquote:Op woensdag 7 september 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik zal voor de zekerheid gewoon mijn pruil blijven oefenen.
You never know
Ik moet alleen opletten dat er geen brood op de salontafel ligt als ik wegga. Maar soms ligt dat er wel en dan heeft ie er niet eens aangezetenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah mooi, dan weet je ieg dus wel zeker dat de verveling pas laat toeslaat![]()
Mss toch een idee om de volgende keren als je thuis komt op de loer te gaan liggen om een heterdaadje te kunnen bestraffen met een boel bombarie?
Wat een fucking gedoe zeg, elke keer alles opruimen om je heen voor je de kamer uit kan
Liefquote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het waren wel vriendjes
Die is wel érg makkelijk, zelfs voor jou Qquote:
Ik weetquote:Op woensdag 7 september 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die is wel érg makkelijk, zelfs voor jou Q
Ik vind het best wel kut om daar naar te kijken, wetend dat hij er niet meer is. En dan is het niet eens mijn hondquote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het waren wel vriendjes
Daar heeft Fok! de perfect banner voorquote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef Qwea het volgende:
Jezus, mijn pa is jarig de 8ste en meneer moet een schepnet voor het vissen hebben. En ook wat andere zooi, maar iig een schepnet.
Hoe de neuk weet ik nou wat een goed schepnet is
Visdealsquote:Op woensdag 7 september 2011 18:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar heeft Fok! de perfect banner voor
Toptip: Geef hem een cadeaubon voor een visbenodigdhedenwinkel.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
VisdealsHad ik al gekeken, is zo'n kut site
Ik denk idd dat dįt het makkelijkste is jaquote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toptip: Geef hem een cadeaubon voor een visbenodigdhedenwinkel.
Als ie het niks vindt geef je hem een kuub zand.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dįt het makkelijkste is ja
Cuuuuuuuute!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:00 schreef Muis006 het volgende:
Percy is gepluktarme vrouw is 2 uur bezig geweest.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 19:03 schreef Rewimo het volgende:
[insert Qwea-gevloek] Godverdommedehoerigekuttyfus Ik ben verkouden
Pizza's. Kan ik er zelf nog van mee etenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ie het niks vindt geef je hem een kuub zand.
Puh.
Heb jij me aangestoken? Dan word je bedanktquote:
Graag gedaan. Cadeautje.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb jij me aangestoken? Dan word je bedankt
Niet mijn kant op niezen aubquote:Op woensdag 7 september 2011 19:03 schreef Rewimo het volgende:
[insert Qwea-gevloek] Ik ben verkouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Hij kijkt er ook niet vrolijk bijquote:
Is dat dezelfde hond? Waar zat die kleine dunne verstopt?quote:
Haha, nee, hij had er ook last van. Het was te lang dus hij had jeuk. Onze eigen plukker kon niet dus we hebben gewacht of dat nog veranderde, maar het ging op een gegeven moment echt niet meer, was zielig.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef Maes het volgende:
Niet mijn kant op niezen aub
Ik nies nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snotter en ik heb keelpijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik nies nietIk snotter en ik heb keelpijn.
Check. En koppijn, en moe, en algeheel kutgevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit aan de sterremuntthee.
Beterschap idd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik wil ook een Percyquote:Op woensdag 7 september 2011 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Hij lijkt nu meer op hoe hij als puppy washeel schattig is het.
[ afbeelding ]
Dat zal dus nog wel volgenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:12 schreef Qwea het volgende:
Check. En koppijn, en moe, en algeheel kutgevoel.
Ik zit aan de sterremuntthee.
Beterschap idd
Thnx!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zal dus nog wel volgenJij ook beterschap!
En f_r begint ook al, zo te lezen, ook beterschap dusSteek Ean maar niet aan!
Ik heb het al een nestje gevondenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet je een Norwich Terrier fokker in de buurt zoeken
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:15 schreef oh-oh het volgende:
OMG, weet je zeker dat jullie de goede hond mee naar huis genomen hebben Muisje?
Wat een verschil zeg, en wat een vooruitgang ook
Ooh fuck! Dat is ook zo! Ik zat al helemaal bij de binnenhaven te denken, maar hij zit idd hier om de hoekquote:Op woensdag 7 september 2011 19:23 schreef senesta het volgende:
Hier ook gesnotter, zal wel heersen.
Er zit toch een winkel met hengelsportzooi bij het winkelcentrum Qwea? Naast de apotheek.
Black en tan en rood beetje wazige site. Ik kan niet vinden of er nog pups zijn.quote:
Kan niet anders dan dat het rondgaat danquote:Op woensdag 7 september 2011 19:25 schreef senesta het volgende:
Joey begon. Die hoest ook flink trouwens
Black en tan ohhhquote:Op woensdag 7 september 2011 19:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Black en tan en rood beetje wazige site. Ik kan niet vinden of er nog pups zijn.
Goed, dan kan ik het igg in de gaten houden.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Black en tan ohhh
Ik kan wel eens aan mijn fokker vragen voor een goed adres in de buurt van Bl.?
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb lekker de houtkachel aangestoken
Nu koffie en lekker meesnotteren (dat is nu wel heel makkelijk) met Extreme Home Makeover
Jupquote:Op woensdag 7 september 2011 20:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
helleuuuhh
Baloe weer helemaal opgeknapt ?
Oh dat kan ik echt niet aanzienquote:Op woensdag 7 september 2011 19:57 schreef Oognip het volgende:
Ik zit de audities voor oh oh cherso te kijken
oh hai, grijs.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kan ik echt niet aanzien
@Maes, wat wordt je kaptafel mooi!
ja, Arthurquote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Lekker mosseltje van me
Hebje een nieuwe vogel?
super !quote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
JupDie is weer zijn eigenste mopperpot
O gaaf! Kun je hem ook nieuwe dingen leren zeggen?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:08 schreef Nonneke het volgende:
ja, Arthureindelijk weer eens een tamme die praat
Arthur, kusje, kopje koffie, Chica (oid, de kat waar ie eerst mee samenwoondequote:
jaquote:Op woensdag 7 september 2011 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O gaaf! Kun je hem ook nieuwe dingen leren zeggen?
Mijn mama zegt: je kan het best op de site van de Norwich Terrier Club kijken. Je moet er wel rekening mee houden dat je moet rijden, er zijn niet heel veel fokkers.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed, dan kan ik het igg in de gaten houden.
In het Papiamento.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Dope shit die Tuur, ga je filmpjes voor ons maken?
En leer je hem vloeken als een bootwerker liefdesbaby van mij met Qwea?
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Dope shit die Tuur, ga je filmpjes voor ons maken?
En leer je hem vloeken als een bootwerker liefdesbaby van mij met Qwea?
quote:
quote:
Wat moettie zeggen dan ?quote:
Is die geniaal of wat?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik zag die marshmellow meuk hier ook al bij de Jumbo ja, is dat om op je brood te smeren normaal?![]()
Wat een leuke reclame trouwens, Ali B en zijn matties met die babies.
ja !quote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef oh-oh het volgende:
ZIE JE WEL, ZELFS GREYS VINDT M LEUK NON!
Nee niet eensquote:
Spannend!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
Ik heb morgen sollicitatiegesprek voor het honourscollege
Zo'n pot kun je ook prima zo leeglepelenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Zo ontzettend hoerig lekker in uw warme chocomel![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo'n pot kun je ook prima zo leeglepelende aardbeivariant ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die heb ik nog nooit geprobeerd. Gaan we maar niet doen ookquote:Op woensdag 7 september 2011 20:57 schreef Nonneke het volgende:
de aardbeivariant ook![]()
[ afbeelding ]
Succesquote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
Dan ga ik er niet aan beginnen,quote:Op woensdag 7 september 2011 20:59 schreef Rewimo het volgende:
M'n tanden zitten er nog in gelukkig. Mierzoet ja, maar o zo lekker
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaaaaaa daar was de reclame weer
Die lipjes, die moet je likken man!
Spannend! Succes morgen!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Man, ik ben kapot.Ga denk ik maar lekker vroeg naar bed zo
En anders moet je weer eens naar de sauna ofzoquote:Op woensdag 7 september 2011 21:36 schreef Goodbye het volgende:
Niks wat een goed nachtje slaap niet op kan lossen, hoor.
Haha, dat doet altijd wel goed, ja! Maar nu heel even geen geld en tijd voorquote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En anders moet je weer eens naar de sauna ofzo
Ga je daar beter van slapen ja?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En anders moet je weer eens naar de sauna ofzo
Ja joh, zennnnnnquote:
True. Ik was laatst de afwas aan het doen met citroenafwasmiddel en toen moest ik aan de sauna denken. Not goodquote:Op woensdag 7 september 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan waarmee er gewapperd wordt
Citroen
Mintquote:Op woensdag 7 september 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan waarmee er gewapperd wordt
Citroen
Ik vond hem zalig!quote:
Ja maar daar ging die man raar van doenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze daar maar een voorraad van inslaan
Eucalyptus wel maar die mint sloeg op mn ogenquote:
Oriental idd, die was lekker!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond hem zalig!
(De mint heb ik het over, ja ja ja).
Het sloeg idd een pietsie op mijn ogen, maar daarna...
En na passiebloem vind ik die orientaalse dinges het lekkerst denk ik, die we de laatste keer als allerlaatste hadden!
Oh, ik slaap al een paar nachten niet goed, weet ik ook weer hoe dat komtquote:
Oh misschien dat ze het één dan een keer met het ander moeten combineren daar!quote:
Ja, wij vrouwen zijn meestal meer van het knuffelen ernaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Maar das misschien meer een mannending, dat je meteen daarna heerlijk kan/gaat slapen
Dan ga ik niet mee hoor, die keerquote:Op woensdag 7 september 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh misschien dat ze het één dan een keer met het ander moeten combineren daar!
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Maar das misschien meer een mannending, dat je meteen daarna heerlijk kan/gaat slapen
Ik niet hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wij vrouwen zijn meestal meer van het knuffelen erna
Ja ik had een voorstukje gezien! Toen herkende ik hem idd!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik wel
BTW, kijk iemand wel eens 'Melissa and Joey' op comedy central?
Ik kom er net achter dat die kale de leuke broer uit Blossom was![]()
Daar had je toch al die Belgische toko voor gevonden, de McWapper aldaar verricht vast wat extra handelingen voor een klein fooitjequote:Op woensdag 7 september 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh misschien dat ze het één dan een keer met het ander moeten combineren daar!
Huuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar had je toch al die Belgische toko voor gevonden, de McWapper aldaar verricht vast wat extra handelingen voor een klein fooitje
Ik dacht waar ken ik hem vanquote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik had een voorstukje gezien! Toen herkende ik hem idd!
Moet je dit horen!![]()
Even doorspoelen naar 2.30 en dan even op die uithaal wachten die daarna komt.
Arghhhhhhhhhhhhh wat lekkah!
Nou ja, wie weet, haal je sauna-connecties overquote:Op woensdag 7 september 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu
Hoewel ik er nog steeds wel eens heen wil ja
Maar een Belgische McWapper... neh.
Bedoel je nu GB en mij?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet, haal je sauna-connecties over
Tof he? Die gaat echt tot aan mijn tenenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bedoel je nu GB en mij?
Truste GB! En idd mooie uithaal Greys!![]()
Wie koopt er nou een gebruikt flesje deo?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Wat, Art Rooijakkers gaf een flesje deo, das ook mooi hoor
VAN ART ROOIJAKKERSquote:Op woensdag 7 september 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie koopt er nou een gebruikt flesje deo?
Nee, van hem hoef ik nietquote:
Ik zie geen slipje čn geen deoquote:Op woensdag 7 september 2011 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.facebook.com/m(...)8337597575471&type=1
Ieuw, nog niet eens spuit-deo ookquote:Op woensdag 7 september 2011 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.facebook.com/m(...)8337597575471&type=1
Die eerste is deoquote:
En een gebruikt shirtje van een schattig vrouwtjequote:Op woensdag 7 september 2011 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eh, ik kom weer eens kijken hoor. Wordt meteen een veiling gehouden met een gebruikt flesje deo, een gebruikt bierglas, een gebruikte zakdoek en een gebruikte slip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ok, dan wil ik heb helemaal niet hebben. (zeker niet tweedehandsquote:Op woensdag 7 september 2011 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
En ik durf eigenlijk wel aan om te zeggen dat het volgens mij een string was, geen slipperdepip. Ook geen stippen overigens.
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dee theepot vat Frits Sissing?
Nee, maar dan is het ineens een geweldige veiling.
Frits!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE Frits van eh.... Op zoek naar Mary Poppins enzo
En Opsporing Verzocht (toch?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
In dancing with the stars vond ik hem coolquote:
Als je al die 'Op zoek naar...' (Evita, Zorro, Tarzan, Mary Poppins, Joseph) shows niet volgt dan mis je al een hele hoop Frits inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat is het toch ook gewoon met die man, ik kende z'n naam wel, en z'n kop ook wel, maar verder dan bv. Opsporing Verzocht kwam ik ook niet. Terwijl hij best flink wat grote shows en/of gala's al heeft gedaan nį OV
Verder dan Dancing with the Stars en Ranking the Stars kom ik nietquote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat is het toch ook gewoon met die man, ik kende z'n naam wel, en z'n kop ook wel, maar verder dan bv. Opsporing Verzocht kwam ik ook niet. Terwijl hij best flink wat grote shows en/of gala's al heeft gedaan nį OV
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, das ook met Jaap Houtsema, die doet ook zóveel, en iedereen ook altijd 'Huh, Jaap wķe?"
Maar goed, das ook met Jaap Houtsema, die doet ook zóveel, en iedereen ook altijd 'Huh, Jaap wķe?"
Ranking the Stars ken ik alleen van Paul de Leeuw (keek alleen de eerste reeks) en dancing with the stars keek ik nooit.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Verder dan Dancing with the Stars en Ranking the Stars kom ik niet
En die ene serie waar hij zoveel kritiek op kreeg
Slaap lekker!quote:
Welterusten.quote:
Daar keek iemand op school in de mediatheek naarquote:
Je weet de helft nog nietquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 07:19 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
[..]
Je weet de helft nog niet
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen![]()
Haaaai Sararaats! Inderdaad! Lang geleden! Hoe gaat het met je?quote:
Jaquote:Op donderdag 8 september 2011 08:21 schreef sararaats het volgende:
Oognip, alles in orde na gisteren?
Goed. Alleen het weer mag iets beterquote:Op donderdag 8 september 2011 08:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Haaaai Sararaats! Inderdaad! Lang geleden! Hoe gaat het met je?
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:12 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben LANGS de marshmellow fluff gelopen in de Jumbo vanmorgen.
Benieuwd hoe vaak dat nog lukt
Da's ook weer waarquote:Op donderdag 8 september 2011 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach, naast die gecondenseerde melk, vla en schuimpjes zal het wel meevallen met af en toe een lepel marshmallow fluff ergens in toch?
Ik heb gisteren 4 mini kitkats opquote:Op donderdag 8 september 2011 09:12 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Nou gisteren viel het wel meequote:Op donderdag 8 september 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Als ik echt ziek ben dan krijg ik zulke meuk niet weg hoor Qutje
Proud!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:12 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Oh nee das duidelijk !quote:
I know maar daar is volgens mij geen winkel met gothickledij.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Als het te nat is ga je gewoon naar Wijnegem
Bwehehe.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik liet Diaz en Jules net uit, ff ook in het hondenveld. Komt er een man met zn labrador die hem erin doet en Jules glipt er zo uit. Die blijft dan wel in de buurt maar nu zag ze een bouvier en die ging ze achterna rennen en naar blaffenIk aan die man vragen of hij Diaz ff in de gaten wil houden, en ga Jules halen. Maar hup..Diaz vind dat niet leuk en springt zo over het hek heen
Das niet voor niks zoquote:Op donderdag 8 september 2011 10:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
I know maar daar is volgens mij geen winkel met gothickledij.
Ik heb dr normaal wel feeling voor maar ze spreekt nu zelfs voor mij poepquote:Op donderdag 8 september 2011 10:07 schreef Goodbye het volgende:
Zie, oh-oh zegt 't ook. En die begrijpt jou doorgaans nog wel!
Ik ben 1 en al raadsel! Los me maar opquote:
Okee.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben 1 en al raadsel! Los me maar op
Pics!quote:Op donderdag 8 september 2011 11:47 schreef Qwea het volgende:
Ik ben MikeyMo ff het licht uit zijn ogen aan het slaan.
Beide ogen?cool!quote:Op donderdag 8 september 2011 11:47 schreef Qwea het volgende:
Ik ben MikeyMo ff het licht uit zijn ogen aan het slaan.
Nou, ik zie die bui van laatst op msn hangenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beide ogen?cool!
Heb je een reden of is het just4fun?
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben helemaal blij blij, want Kim heeft nog een hele goede ouwe naaimasjien staan, en ze vindt het zo lullig dat mijnes stuk is, dat ik die van dr krijg als de show hier isEn das bijna
Vast, opscheppersquote:Op donderdag 8 september 2011 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze doen allemaal alsof ze een leven hebben
Ik lag op de bankquote:Op donderdag 8 september 2011 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze doen allemaal alsof ze een leven hebben
Yups. Straks komen ze allemaal pochen met wat ze aan het doen warenquote:
Feliquote:Op donderdag 8 september 2011 14:24 schreef Oognip het volgende:
Ik ben toegelaten tot het honourscollege!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |