Zonder je hemd op te lichten enzeau?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Mooi balen van die kralen![]()
Ha, even poėtisch als mn TT
Met mn ogen dicht en 1 vinger waar niet schijnt het licht, jeweetsquote:Op woensdag 7 september 2011 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonder je hemd op te lichten enzeau?
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ik ben er al weer van overtuigd dat ik (we) iets heel goeds heb gedaan voor de poesheid hoor; Basje wordt de komende dagen het middelpunt en ze is mij waarschijnlijk al vergeten
Dus
Gister was het aardig gegaan. Maar ik had een uur minder gewerkt.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Zeg Greys, wat had Biet gisteren allemaal gesloopt en ondergescheten?
Of ging het goed nu?
Biet?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Zeg Greys, wat had Biet gisteren allemaal gesloopt en ondergescheten?
Of ging het goed nu?
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ik ben er al weer van overtuigd dat ik (we) iets heel goeds heb gedaan voor de poesheid hoor; Basje wordt de komende dagen het middelpunt en ze is mij waarschijnlijk al vergeten
Dus
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Biet?Dat doet Biet toch niet?
De katten hebben de kans gekregen om hem te zien nadat hij was overleden, hij is hier thuis ingeslapen maar alleen ET heeft even geroken en liep toen heel voorzichtig weg.
Hummer heeft hem niet gezien, ik heb er verder ook niet op gelet waar hij was eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het waren wel vriendjes
Heel goedquote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef ElisaB het volgende:
Dus
Ah mooi, dan weet je ieg dus wel zeker dat de verveling pas laat toeslaatquote:Op woensdag 7 september 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister was het aardig gegaan. Maar ik had een uur minder gewerkt.
En dat kan ik niet blijven doen, morgen moet ze gewoon weer 5,5 uur alleen.
Een van de gordijnen hing wel over de bank gister, maar het hing nog aan het plafond en er was zo te zien niet op gesabbeld
En ik haal de losse kussens van de bank (dus alleen de zitkussens blijven liggen) voorlopig als ik meer dan 2 uur weg moet.
Uiteraard. Want daar was het tenslotte allemaal om begonnen: de moederloze kleintjes een kans op een goede en gezonde toekomst bieden. Dat ik er dan even om moet huilen, neem ik erbijquote:Op woensdag 7 september 2011 16:54 schreef Oognip het volgende:
Heel goed
Dus je wil wel meer opvangen?
Wat schattigquote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef senesta het volgende:
Biet?Dat doet Biet toch niet?
De katten hebben de kans gekregen om hem te zien nadat hij was overleden, hij is hier thuis ingeslapen maar alleen ET heeft even geroken en liep toen heel voorzichtig weg.
Hummer heeft hem niet gezien, ik heb er verder ook niet op gelet waar hij was eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het waren wel vriendjes
Graag! Ik wil overmorgen wel even beoordelen of je het nog steeds in je hebtquote:Op woensdag 7 september 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik zal voor de zekerheid gewoon mijn pruil blijven oefenen.
You never know
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |