quote:
Op zondag 11 september 2011 10:07 schreef eQuaL het volgende:Was trouwens drama met Eventtravel vanaf Nijmegen. Buschauffeur reed fout op de heenweg (+10 minuten), rijdt de andere buschauffeur op de terugweg ook al fout

Overigens wel 5 mensen gezien met een Haakon petje, zo origineel was je niet

Haha bij ons ook, ik zei et nog tegen de gast die naast me zat, hij rijd verkeerd

En idd Haakon volgend ekeer een ander petje! Meerdere mensen aangespreoken 'eeh ben jij Haakon van Fok ?' en dan allemaal verbaase gezichte krijgen
quote:
Op zondag 11 september 2011 21:01 schreef NLS04 het volgende:Q-base was weer vet. Niet de beste editie die ik heb meegemaakt maar wel weer enorm genoten van het geluid, de locatie, het weer etc. Daarnaast ook tof dat een aantal DJ´s oudere platen uit de jaren 2006-2009 draaiden

Ook iedereen van hier wederom weer bedankt voor de gezelligheid.

True dit keer was het niet zo'n hele goede editie, de nieuwe opzet vond ik erg tof op het feit na dat je nu geen rondje meer kon lopen.
quote:
Op zondag 11 september 2011 21:59 schreef T_Killer het volgende:Pluspunt was het geluid, ik hoor tegenwoordig niet vaak meer van feesten dat het geluid te hard stond. Jammer dat het gisteren zó hard stond dat je helemaal vooraan niets dan bas en trillingen hoorde en de hoge tonen wegvielen.
Fokmeet was ook geslaagd!
LOL ik vond juist et geluid veulste zacht staan, in de Tillt bunker ben ik bij Crhis One daarom gewoon weg gegaan, ik kon gewoon normaal praten. De enige areas waar het geluid goed was was de Hangar, Open Air en Footworxx
Voor mij was Q-Base een goed feest, maar niet zo goed als de voorgaande edities. De Fokmeet bij J&W was echt top , zeker omdat J&W een ubersetje draaide.
Ik heb veel acts gezien, aangezien de gasten waar ik mee was overal heen wouden ( en geen kennis hadden van DJs ). Veelste veel gelopen en daardoor ook blaren op me voeten

Toneshifterz hebbne op mij niet echt een goede indruk gemaakt, vond er niet veel boeiends aan.
Ik weet nie wie het was die zij dat Showtek weer goed draait moet zichzelf echt een klapt in het gezicht verkopen.. WAT EEN TROEP
Heerlijk om na het slape werk van de NC's en Wildstylez te zien dat Zany weet hoe het wel moet
Helemaal verrot gegaan op Sandy Warez & Richie Gee in de Footworx bunker om daarna naar de Stunned Guys te gaan. Wat echt veel trager was :/ ( Wel veel oude plaatjes gehoord )
Waar was je trouwens Haakon ?
B-Front sloot echt hard af, gruwelijk los gegaan daar.
Qlub Underground was echt zwaar relaxed ik heb daar van binnenkomst tot een uur of 8 lekker in het zonnetje gezeten met heerlijke beats en daarna nog meerdere keren terug gegaan om lekker ff mn benen te laten rusten en te relaxen.
Pluspunten
Weer, sfeer en inrichting

Veul mensen ontmoet
Fokmeet
Busreis terug was voor mijn gevoel maar 15min ( heerlijk geslapen

)
Minpunten
Zacht geluid in veel areas
Geen rondje kunnen lopen
Edit: Toen ik ff wat eten ging halen bij B-Front kwam ik Villian nog tegen buiten, die stond daar lekker los te gaan, was wel grappig om te zien
[ Bericht 2% gewijzigd door Sc0tTy op 11-09-2011 23:34:52 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?