quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:37 schreef NLS04 het volgende:
Zeg het maarrrrVrijwel dezelfde kick als countdown bijvoorbeeld. Wel oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
ik kom met de auto naar Lucky, dus kan daarna zo naar Bornerbroekquote:
Interview altijd al tof gevondenquote:
Deze zou ik heeeeeeeeel graag in betere kwaliteit willenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, en die Imitate van Dragan uit de OP kan ik gewoon 24/7 horen; wat een geniale plaat![]()
"Make Em Clap To This" + "More Bounce" =
Check pm.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Deze zou ik heeeeeeeeel graag in betere kwaliteit willen
Allebei de links van de vinyl rip zijn dood, daarom.quote:
Weet het niet meer zeker uit m'n hoofd maar volgens mij had nog niemand alles goedquote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik zit maar op 7 antwoorden dus inzenden voor de prijzen zit er niet in
Wel props voor de quiz trouwens, ben benieuwd naar de antwoorden!
26 minuten geleden officieel... maar ik wacht nog wel even op jouquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, ik had hem helemaal niet gezien!Morgen ga ik ernaar kijken. Hoelaat is de deadline? 9 uur 's avonds ofzo?
QFT!quote:
QFT!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
QFT!
Die Fresh fm geluidjes vind ik gewoon mooi omdat ik die herken van een paar jaar geleden, toen er altijd wel vette hardstyle setjes op kwamen
fuuaark, ik zat met spanning te wachtenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
26 minuten geleden officieel... maar ik wacht nog wel even op jou
Even nog ter info (lekker op tijd)quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuwe prijsvraag
Zelfde principe als de vorige, maar deze keer met tracks ipv dj's. PM me het lijstje met artiest + titel en degene met de meeste juiste antwoorden wint dit shirt in maatje M:
Mede mogelijk gemaakt door Boy_Snakeye![]()
:
voor de duidelijkheid, de plaatjes hebben alleen te maken met de titels zelf, niet per se met de teksten.
Het kan zijn dat je een andere in gedachten had dan ik, in dat geval zal ik naar originaliteit beoordelen
ben benieuwd![]()
alleen op festivals als het warm is, binnen doe ik dat nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet nodig, jij doet 'm toch uit![]()
Een nieuwe link komt er aanquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:18 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Allebei de links van de vinyl rip zijn dood, daarom.![]()
Toch bedankt voor de moeitemisschien die andere link
Frappant, een ander geweldig nummer, weapon X - Q-base anthem remix, bestaat niet eens in 320, omdat er 4 nummers op die plaat staan, wat logischerwijs elk nummer wat minder groot in MB maakt
Hij is nooit gereleasedquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
QFT!niemand heeft die zeker in 192/320?
Die Fresh fm geluidjes vind ik gewoon mooi omdat ik die herken van een paar jaar geleden, toen er altijd wel vette hardstyle setjes op kwamen
V-hals is zo lente 2011....quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:44 schreef Levitas het volgende:
Met V-hals? Want dan ga ik de vragen ook nog even snel oplossen!!!1
Vind hun nieuwe sound niet zo goed meer als de oude, mist wat body... maar die drive in vet cool gave koffie padzz is wel heerlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lekker nieuw "happy hardstyle" setje van Low-E & Alter Egosz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Deeltjesversneller op 09-09-2011 20:33:10 ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen die morgen Duitsland onveilig gaat maken; have fun![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind hun nieuwe sound niet zo goed meer als de oude, mist wat body... maar die drive in vet cool gave koffie padzz is wel heerlijk
Ik wil deze set trouwens (opnieuw) aanbevelen aan iedereen! Ryfle @ Teletijdmachinemix Pt. 1Klinkt als een hele bazige mix!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut, quiz vergetenZit op mobiel, dus helaasch
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |