Idd, post 'n herkenbare shirt, pet of klep en we herkennen elkaar welquote:Op donderdag 8 september 2011 12:29 schreef NLS04 het volgende:
Oke doen we het als volgt
Q-base Aanwezig:
NLS04
T-Killer
Da-Ripper
Sethje
-Menno-
Haakon
Sc0tTy
...
Linksvooraan
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:29 schreef NLS04 het volgende:
Q-base Aanwezig:
NLS04
T-Killer
Da-Ripper
Sethje
-Menno-
Haakon
Em-Dee-Em-aa
...
Linksvooraan bij:
J&W of Crypsis
Kende hem nog niet, 1998 man... moet je zien hoeveel het allemaal is veranderdquote:Op donderdag 8 september 2011 13:19 schreef eQuaL het volgende:
Kwam net deze weer tegen, lijkt me echt gruwelijk als een DJ zijn setje opent met de intro van dit nummer
Benieuwd naar je productie(s)quote:
Dat vond ik dus ookquote:Op donderdag 8 september 2011 18:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
lijkt ook meer op techno dit.
Nog niks in gedachte, maar is wel een keer de bedoeling. Al zal het voor mij zelfs nog lastiger zijn om mensen mee te krijgen naar een technofeest dan naar een hardstylefeest. Lijkt me wel grappig om mensen van hier ineens op zo'n heel ander feest te zienquote:Op donderdag 8 september 2011 18:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook![]()
Ga je nog een keertje Technoën binnenkort?
Awakenings; 15 yrs drumcode, Plastikman en Border Community nightquote:Op donderdag 8 september 2011 19:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nog niks in gedachte, maar is wel een keer de bedoeling. Al zal het voor mij zelfs nog lastiger zijn om mensen mee te krijgen naar een technofeest dan naar een hardstylefeest. Lijkt me wel grappig om mensen van hier ineens op zo'n heel ander feest te zienheb jij wel al wat in de agenda staan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De opzet is een beetje een timeline van tracks die ik goed vind, met hier en daar een uitschieter in de timeline
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Border community is eigenlijk niet echt technotechno, de meeste mensen die draaien zou ik categoriseren onder het kopje progressive techno. Die avond zal de monotone technotrein wel op stal blijven, dit is meer melodieus, meer zweven, aparter, dieper.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Border Community night gaat misschien nog wel, ik ga er eens achteraan(al is dat maar 1 echte techno dj?)
Leuk interview kerel!quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:02 schreef RiKe het volgende:
Heren, wat vinden jullie van een anniversary (work in progress) tracklist als deze:lueken liedjensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De opzet is een beetje een timeline van tracks die ik goed vind, met hier en daar een uitschieter in de timelineOp donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Gui Borattoquote:Op donderdag 8 september 2011 20:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Border community is eigenlijk niet echt technotechno, de meeste mensen die draaien zou ik categoriseren onder het kopje progressive techno. Die avond zal de monotone technotrein wel op stal blijven, dit is meer melodieus, meer zweven, aparter, dieper.
Qbase is bij mij nog niet zekerquote:Op donderdag 8 september 2011 12:29 schreef NLS04 het volgende:
Q-base Aanwezig:
NLS04
T-Killer
Da-Ripper
Sethje
-Menno-
Haakon
Em-Dee-Em-aa
...
Linksvooraan bij:
J&W of Crypsis
Hier in Den Bosch ook gevoeld jaquote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef Dalton_ het volgende:
dacht even dat brennan heart als een motherfucking earthquake aan me huis stond te schudden, blijkt het gewoon een echte aarbeving te zijn in Nijmegen.. Soundcheckje vanuit Weeze mischien:P?
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef Dalton_ het volgende:
dacht even dat brennan heart als een motherfucking earthquake aan me huis stond te schudden, blijkt het gewoon een echte aarbeving te zijn in Nijmegen.. Soundcheckje vanuit Weeze mischien:P?
https://partyflock.nl/party/205832:Border_Community_night.htmlquote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wie wat wanneer waar is Border Community? Misschien ga ik met je mee, DV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |