Bedankt, maar ik zoek specifiek naar een SATA Harde schijfquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:46 schreef Elvander het volgende:
Heb wel een 160 GB PATA schrijf voor je.
Type WD 1600JB.
Ik denk dat die kast veel te groot is, toch bedanktquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:02 schreef krazny het volgende:
Ik heb ook nog een Kast te koop (big tower)
[TK] Chieftec Big Tower computerkast
..en heb hier nog 3 PATA schijven liggen. Kleinste is 120Gb.. grootste 320 geloof ik.
Hou het in mijn gedachtequote:Op zaterdag 10 september 2011 14:26 schreef SockPants het volgende:
Ik heb hier nog 3x 750GB S-ATA van Seagate liggen, mogen voor 20 euro per stuk weg. Omgeving Eindhoven, verzenden kan ook (kosten koper).
Zeker een mooie kast, maar ik denk ver boven mijn budgetquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb zoiets voor je staan, is dat wat? Precieze type etc. moet ik opzoeken, doe ik als je het wat lijkt:
http://www.nox-xtreme.com/products_uk.php?cat=1&type=0&id=55
Hij is nog nieuw en ik heb ook de originele doos nog.
Bedankt voor je aanbieding, ik zoek eigelijk alleen maar een kast, brander en harde schijf.quote:Op iezaterdag 10 september 2011 21:57 schreef r_kluft het volgende:
Heb een complete pc in de aanbieding: [TK] Complete 2.6GHz AMD PC met 17" LCD, keyboard en muis
DM?? zie nix staan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Zeker een mooie kast, maar ik denk ver boven mijn budget
[..]
Bedankt voor je aanbieding, ik zoek eigelijk alleen maar een kast, brander en harde schijf.![]()
Paar tientjes, maar ik heb net gekeken en de aan/uit knop ligt er af en is niet meer te fixen dus helaas is hij kapoet en verkoop ik hem niet, ik zet hem wel een keer in voor een hobbydingetje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Zeker een mooie kast, maar ik denk ver boven mijn budget
Verkeerde benaming gebruikt, ik bedoelde compleet met afdekplaatjes enzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:39 schreef r_kluft het volgende:
[..]
DM?? zie nix staan.
Wat bedoelde je dan met een complete behuizing?
Zie PMquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:43 schreef Desperation het volgende:
Heb nog een mooie medion behuzing staan helemaal compleet, hoef er niet veel voor te hebben![]()
[ afbeelding ]
Jammer, het lijkt me een hele mooie kast, toch bedanktquote:Op zondag 11 september 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paar tientjes, maar ik heb net gekeken en de aan/uit knop ligt er af en is niet meer te fixen dus helaas is hij kapoet en verkoop ik hem niet, ik zet hem wel een keer in voor een hobbydingetje.
Met bon enzovoort? wanneer gekocht? waar gekocht?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:13 schreef emagi het volgende:
Sata brander GH22NS50 LG
Sata Samsung Baracuda 500GB sata (7200)
Beiden nieuw voor 50 incl
PM!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:41 schreef Gnomestein het volgende:
Ik heb voor je:
- Coolermaster Centurion 5, zonder voeding helaas;
- Sony / NEC S-ATA DVD-brandert;
- 640GB S-ATA van Western Digital
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |