quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:06 schreef psvcoach het volgende:
[..]
En de beste linksback op het moment .
Die zou ik weleens aan het werk willen zien op de plek van Heitinga, is fysiek sterker een stuk sneller en verdedigend echt niets minder dan Heitinga.quote:
Ook geen back, maar dat maakt inmiddels niet meer uit.quote:
Daar heb je, nogmaals, niks aan als back. Er moet gewoon een voetballer staan die redelijk kan verdedigen. De Jong is een mogelijkheid, maar die zie ik veel liever als VM.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:31 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ook geen back, maar dat maakt inmiddels niet meer uit.
Ik zie dat er al meer aanhangers komen van mijn Kuijt-theorie.
Drenthe wilt geen linksback spelen bij Oranjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar heb je, nogmaals, niks aan als back. Er moet gewoon een voetballer staan die redelijk kan verdedigen. De Jong is een mogelijkheid, maar die zie ik veel liever als VM.
Drenthe in de basis bij Everton, maak maar indruk op Bertje.
Fabeltje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Drenthe wilt geen linksback spelen bij Oranje
quote:Drenthe zoekt terugkeer in Oranje
AMSTERDAM - Royston Drenthe hoopt zich via Everton weer in het Nederlands elftal te spelen. "Everton is een goede club waardoor ik weer kan terugkeren in Oranje", verklaarde Drenthe woensdag tegen de BBC.
Na zijn debuut in het Nederlands elftal tegen Turkije in november is de oud-Feyenoorder niet meer in beeld geweest bij bondscoach Bert van Marwijk.
Drenthe stapte op de laatste dag van de transfermarkt over van Real Madrid naar de ploeg uit Liverpool
"Ik ben erg blij hier te zijn", zegt de 24-jarige Drenthe. "Het heeft lang geduurd, maar gelukkig is alles rondgekomen." Drenthe wil keihard trainen om zich in het team te spelen en trainer David Moyes te overtuigen van zijn kwaliteiten.
Over zijn favoriete positie is Drenthe duidelijk. "Ik ben een middenvelder en wil graag mijn acties maken. Als de trainer me nodig heeft, wil ik best linksback spelen, maar mijn voorkeur gaat uit naar het middenveld."
Wat is de diagnose? Ik vind Pieters aanvallend wel oké, maar verdedigend heel zwak.. Als je dan toch met een aanvallende back wilt spelen, speel dan met Drenthe of Urby.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Saysem het volgende:
Pieters zit sinds gisteren weer in de lappenmand, dus deze discussie is weer helemaal actueel.
Moet nog gesteld worden vandaag, maar ik gok een gebroken middenvoetsbeentje.quote:
Nou, dan is hij toch gewoon weer fit voor het EK? Wie zou jij het momenteel op de linksback positie willen laten proberen in het Nederlands elftal dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Saysem het volgende:
[..]
Moet nog gesteld worden vandaag, maar ik gok een gebroken middenvoetsbeentje.
Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden. De schrikbeelden van Braafheid beginnen al weer op te doemen.
Van Rhijn is een rechts back/centraal verdediger dus sowieso geen oplossingquote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat is de diagnose? Ik vind Pieters aanvallend wel oké, maar verdedigend heel zwak.. Als je dan toch met een aanvallende back wilt spelen, speel dan met Drenthe of Urby.
Van Rhijn komt net kijken, dat jochie is natuurlijk nog lang niet rijp voor Oranje. Dan zou ik zelfs liever kindsoldaat Leerdam daar zien spelen.
Ja, dat schreeuw ik ook al een jaar. Maar wie moet hem vervangen? We hebben niet veel beters man.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
Zou een enorme opluchting voor Oranje zijn als Pietertje het EK mist. Die gaat je gewoon dat toernooi kosten als hij fit is.
Letterlijk alles is beter dan Pieters. Dat meen ik serieus.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, dat schreeuw ik ook al een jaar. Maar wie moet hem vervangen? We hebben niet veel beters man.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |