abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101906050
Drenthe.
pi_101906082
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:01 schreef De_kromme het volgende:
Drenthe.
Die weet vast wel de zwakke punten van CR, Higuain en al die hap ^O^
pi_101906267
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Inderdaad. Al hebben we van Higuain geen last dit EK, en CR loopt zichzelf wel over de achterlijn heen.
pi_101915811
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ja vast. :{w Ik vind dat voorlopig Pieters daar maar moet blijven staan. Drenthe vind ik té wisselvallig, niet dat ik Pieters nou zo stabiel vind. Maar in het huidige systeem draait het. Als Drenthe zo graag Pieters uit de basis wil spelen laat het hem dan maar eens een keer in een wedstrijd op niveau zien.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:47:17 #105
15600 BB-King
Long live the King!
pi_101916111
Drenthe is geen verdediger... die laat enorme gaten vallen net als Urby.

Nee, met Pieters zullen we het toch echt moeten doen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_101927604
Ik denk trouwens dat je je eigen beter zorgen kunt maken om de centrale verdedigers dan om de backs. Na Mathijssen en Heitinga word de spoeling wel erg dun. Je hebt nu Bruma die hopelijk stappen gaat maken en Vlaar die steeds beter gaat spelen en eventueel Boularouz maar dan houd het ook gelijk op. Een linksback lijkt mij niet te lastig een rechtsback ook niet want daar zou je evengoed een middenvelder kunnen neerzetten maar een centrale verdediger is toch andere koek.
pi_103003500
Was weer niet om aan te zien gisteren. We gaan het EK verliezen door deze knakker, mark my words.

Geef snel een andere jongen de kans aub. ^O^
pi_103003772
vd Wiel, Bruma en Mathijssen waren overigens net zo bagger, zo niet nog slechter gisteren.
pi_103003930
Dit topic kan nu toch wel weg? We hebben immers De Rots uit Tiel.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103006113
Kan Van Aanholt niet depanneren daaro? Overig vind ik Pieters ondermaats en onregelmatig spelen
Never look back
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:50:11 #111
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_103006805
Ik vind dat Pieters consistent speelt met Oranje. Scoort altijd wel een voldoende.
pi_103006857
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:50 schreef J2T het volgende:
Ik vind dat Pieters consistent speelt met Oranje. Scoort altijd wel een voldoende.
Ach, we weten beiden dat PSV het hoogste niveau is dat Pieters ooit zal bereiken.

Sorry, maar een wereldvoetballand zoals Nederland verdient een persoon met meer kwaliteiten op die bepaalde positie.

Akkoord, bij gebrek aan beter staat ie daar terecht.
Never look back
pi_103009457
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:31 schreef FreeAsABird het volgende:
Kan Van Aanholt niet depanneren daaro? Overig vind ik Pieters ondermaats en onregelmatig spelen
Of Bruma zelfs, één van de twee. Zag Vertonghen laatst ook LB spelen bij België.

Van der Wiel is de laatste tijd trouwens minstens even slecht (zeker bij Ajax). Heitinga en Matthijssen heb ik me al bij neergelegd, hoewel ik vind dat Vlaar ook wel een kans mag krijgen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:17:04 #114
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_103011333
We moeten blij zijn dat we links- en rechtsbacks hebben, kijk naar België, die zetten daar centrale verdedigers neer, en die krijgen veel goals tegen. Pieters is nog jong en dit jaar zat hij dicht bij een overstap naar Newcastle, hij gaat PSV nog wel eens verlaten.
pi_103013212
Pieters doet het gewoon aardig bij Oranje. Hij is geen wereldtopper maar goed, hij kan ermee door.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:25:47 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103015188
Ik snap niet waarom Pieters een modale linksback genoemd wordt en Van der Wiel als een mogelijke topper. Ik vind Pieters echt niets minder dan Van der Wiel.
2000 light years from home
pi_103015538
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet waarom Pieters een modale linksback genoemd wordt en Van der Wiel als een mogelijke topper. Ik vind Pieters echt niets minder dan Van der Wiel.
Momenteel is van der Wiel misschien zelfs slechter ja. Maar in potentie is hij zeker een topper itt Pieters.

Maargoed, Bertje gaat zijn basisopstelling toch niet meer veranderen, dus we moeten maar lijdzaam aanzien hoe Pieters het EK gaat verneuken. :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:08:02 #118
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103017773
Het probleem van Pieters is vooral dat je aanvallend weinig aan hem hebt. Verdedigend is het ook geen topper, maar daar is hij nog best redelijk. Hij komt wel heel vaak mee op en krijgt dan de bal ook vaak vrij ver op de helft van de tegenstander. Maar vervolgens legt die elke bal weer terug/opzij op de speler die in de buurt staat.

En het gekke is dat hij helemaal geen slechte traptechniek heeft. En dan bedoel ik niet alleen die assist die hij nu gaf. Maar in de wedstrijd tegen Moldavië viel mij al op dat het meerendeel van zijn voorzetten redelijk tot goed is. Toch blijft hij telkens weer de bal weer afspelen, zonder naar voren te kijken. Als je geen voorzet kan geven, snap ik dat nog wel. Maar een Van der Wiel zie je 30 ballen de tribune intrappen per wedstrijd, die durft het wel.

Als Pieters aanvallend nu eens niet zo angstig gaat spelen en wat meer vertrouwen in eigen kunnen krijgt, is hij al een heel wat minder zwakke schakel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_106673447
Wie zat hier laatst nou te bitchen dat hij absoluut geen LB wilde spelen in Oranje? Jammer dat hij niet genoeg speeltijd krijgt bij Everton, alsnog moet van Marwijk hem een kans geven op LB. Je hebt geen andere reële opties namelijk. Het EK wordt beslist op de keuze van de bondscoach.

Het EK komt naderbij, dus barst maar weer los.

quote:
Drenthe zoekt terugkeer in Oranje
AMSTERDAM - Royston Drenthe hoopt zich via Everton weer in het Nederlands elftal te spelen. "Everton is een goede club waardoor ik weer kan terugkeren in Oranje", verklaarde Drenthe woensdag tegen de BBC.

Na zijn debuut in het Nederlands elftal tegen Turkije in november is de oud-Feyenoorder niet meer in beeld geweest bij bondscoach Bert van Marwijk.
Drenthe stapte op de laatste dag van de transfermarkt over van Real Madrid naar de ploeg uit Liverpool
"Ik ben erg blij hier te zijn", zegt de 24-jarige Drenthe. "Het heeft lang geduurd, maar gelukkig is alles rondgekomen." Drenthe wil keihard trainen om zich in het team te spelen en trainer David Moyes te overtuigen van zijn kwaliteiten.
Over zijn favoriete positie is Drenthe duidelijk. "Ik ben een middenvelder en wil graag mijn acties maken. Als de trainer me nodig heeft, wil ik best linksback spelen, maar mijn voorkeur gaat uit naar het middenveld."
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef Redefine het volgende:
Het probleem van Pieters is vooral dat je aanvallend weinig aan hem hebt. Verdedigend is het ook geen topper, maar daar is hij nog best redelijk. Hij komt wel heel vaak mee op en krijgt dan de bal ook vaak vrij ver op de helft van de tegenstander. Maar vervolgens legt die elke bal weer terug/opzij op de speler die in de buurt staat.

En het gekke is dat hij helemaal geen slechte traptechniek heeft. En dan bedoel ik niet alleen die assist die hij nu gaf. Maar in de wedstrijd tegen Moldavië viel mij al op dat het meerendeel van zijn voorzetten redelijk tot goed is. Toch blijft hij telkens weer de bal weer afspelen, zonder naar voren te kijken. Als je geen voorzet kan geven, snap ik dat nog wel. Maar een Van der Wiel zie je 30 ballen de tribune intrappen per wedstrijd, die durft het wel.

Als Pieters aanvallend nu eens niet zo angstig gaat spelen en wat meer vertrouwen in eigen kunnen krijgt, is hij al een heel wat minder zwakke schakel.
Pieters heeft het gewoon niet, en zal 'het' ook nooit krijgen. Als back moet je tegenwoordig aanvallend sterk zijn, omdat je veelal geen mandekker meer bent in het hedendaagse voetbal.
pi_106673696
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Pieters doet het gewoon aardig bij Oranje. Hij is geen wereldtopper maar goed, hij kan ermee door.
Dit.

En Willems heeft potentie :)
pi_106674589
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dit.

En Willems heeft potentie :)
Dat 17jarige pikkie die elke wedstrijd catastrofale fouten maakt? Jij bent wel erg snel met iemand als ' potentieel LB voor Nederland' bestempelen. Oh wacht, hij speelt b ij PSV..

Hoelang is Pieters trouwens nog geblesseerd? Hopelijk t/m de zomer.
pi_106674616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat 17jarige pikkie die elke wedstrijd catastrofale fouten maakt?
huh?
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:03:46 #123
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106674722
Emanuelson/Drenthe natuurlijk. Alleen Engeland, als topland :'), heeft echte rechtsbuitens en die kunnen er geen drol van.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:04:30 #124
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106674742
En Portugal natuurlijk, maar Nani is uit vorm
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_106675383
Nani is geen typische vleugelspeler toch? Je moet inderdaad gewoon een aanvallende back neerzetten die kan voetballen. Aan puur ingestelde verdedigende backs zoals Boulah en Pieters heb je niks meer tegenwoordig. Als elke tegenstander slim is zetten ze iedereen vast, behalve Pieters. Dan gaan we zien hoe goed hij 'voetballend' is. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')