Ik weet niet hoor, maar die gast speelt al jaren LB. Misschien was die knakker dat in de F'jes.quote:
Ik denk dat als Emanuelson gewoon bij Ajax was gebleven als LB hij beter zou zijn geworden dan Pieters. Maar dat terzijde, in potentie is Braafheid denk ik beter dan Pieters nu is. Maar we hebben atm gewoon geen goede LB.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:27 schreef De_kromme het volgende:
Die Frank snapt er zelf ook te ballen van trouwens, maargoed dat terzijde.
Dus Smoofie, wie stel jij voor als LB?
Hij is 28quote:Op donderdag 8 september 2011 00:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Nee man, Braafheid is echt een drama. Weet niet hoe oud die kerel is, maar dan heb ik liever good old degelijke Pieters dan Braafheid.
Geloof ik niet zoveel van. Dat onrustige zit gewoon echt in het karakter en dat zie ik ook niet zo snel meer verdwijnen.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Joh, die gast wordt vanzelf getemd bij Everton. Hij komt er wel. Daley Blind is inderdaad (hoe is het mogelijk) nog zwakker dan Pieters.
Nog wel. Ik ben op zich wel een fan van Pieters, maar ik denk dat hij het toch zwaar gaat krijgen tegen een Spanje, Duitsland of Portugal.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Pieters voldoet gewoon, geen probleem dus
Volgens mij hoopt Drenthe op een plek op het middenveld, maar hij is "overal inzetbaar" zoals hij zelf zegt aan de linkerkant.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geloof ik niet zoveel van. Dat onrustige zit gewoon echt in het karakter en dat zie ik ook niet zo snel meer verdwijnen.
Heeft Everton Drenthe trouwens gehaald voor de lb plek ?
Drenthe is wel wat te druistig voor de linksbackpositie.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt Drenthe op een plek op het middenveld, maar hij is "overal inzetbaar" zoals hij zelf zegt aan de linkerkant.
Ik zou als ik hem was gewoon voor de LB positie gaan, dan pak je gewoon het EK mee als je constant speelt bij Everton.
Dat dus, ik snap niet zo goed waarom je een back nodig heb die niet kan verdedigen (Emanuelson, Drenthe) terwijl je met Pieters gewoon een degelijke back heb. Het is geen wereldtop maar in dit elftal draait hij lekker mee. Emanuelson en Drenthe zijn geen backs, die moet je gebruiken als linkshalf of linksbuiten. De enige opties serieuze opties voor mij zijn Tiendalli of Braafheid of zelfs Zuiverloon.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Pieters voldoet gewoon, geen probleem dus
Berry van Aerle was ook geen wereldtop, maar is wel Europees kampioen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 04:18 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat dus, ik snap niet zo goed waarom je een back nodig heb die niet kan verdedigen (Emanuelson, Drenthe) terwijl je met Pieters gewoon een degelijke back heb. Het is geen wereldtop maar in dit elftal draait hij lekker mee. Emanuelson en Drenthe zijn geen backs, die moet je gebruiken als linkshalf of linksbuiten. De enige opties serieuze opties voor mij zijn Tiendalli of Braafheid of zelfs Zuiverloon.
Het was Pieters zijn mannetje he, dus hij herstelde zijn eigen domme fout.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:12 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen
zonder pieters was het gister sowieso een doelpunt tegen.
En Drenthe faalt gewoon,pieters gaat het nog wel maken.
toch behaalde we met die twee slechte verdedigers de finale. Dat je durft te klagen,quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:09 schreef J2T het volgende:
En dit zeg ik niet omdat het een PSV'er is, want Sjonnie en Joris vind ik ook niet echt topverdedigers, maar er is niks beters. Tegen Hongarije thuis zag je goed dat als NL even druk krijgt van de tegenstander, die twee centrum verdedigers teveel fouten maken. Snap ook volkomen waarom Bertje met Nigel en Bommel speelt als DMF's. Om die baggerzooi achter te camoufleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |