nee joh, zal wel Emmanuelson worden met als backup Anita.quote:Op maandag 16 april 2012 09:28 schreef Guidetti het volgende:
BMI idd. Ben benieuwd of hij van van Marwijk een kans krijgt tijdens wat oefenpotjes.
Anita faalt daar juist hard dus waarom Anita meenemen? BMI faalt daar namelijk niet.quote:Op maandag 16 april 2012 12:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee joh, zal wel Emmanuelson worden met als backup Anita.
Geen risico's nemen, denkt Bert.
Wat dat betreft had Arno wel gelijk gisteren, waarom terugvallen op spelers die daar keer op keer gefaald hebben.
Nee maar die heeft geen internationale ervaring, zeiden de kenners.quote:Op maandag 16 april 2012 12:32 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Anita faalt daar juist hard dus waarom Anita meenemen? BMI faalt daar namelijk niet.
Zijn Surireet hield wel de bal tegen toen Gini wilde scorenquote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef Adames het volgende:
BMI is natuurlijk ook niet goed. Die is leuk voor de eredivisie en als hij eens een foutje maakt is dat niet zo erg. Maar die wil je niet op een EK hebben
Die fout op 1:58 wordt keihard afgestraft tegen een fatsoenlijke tegenstander
Ik blijf erbij dat een linksback in dit Nederlands elftal als voornaamste taak verdedigen heeft en niet zozeer opbouwen. Anita, Emanuelson en Drenthe zijn daarom niet ideaal. Daarom liever Mathijsen op de linksback. Centraal kan je nog wel vooruit met 2 rechtspoten.
Als je een aanvallende back neerzet, kan je beter Drenthe neerzetten. Die heeft zich een jaar lang bewezen op de linksbackpositie op het allerhoogste niveau: Real Madrid..quote:Op maandag 16 april 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
Buttner lijkt mij een prima optie voor linksback, ontwikkelt zich stormachtig bij Vitesse maar is ook meer aanvallend. Voor de rest is het eigenlijk niet zo veel, Pieters vind ik verdedigend de sterkste maar laat zich soms toch echt kinderlijk eenvoudig voorbij spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |