abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101673143
Aangezien Pieters een dwaas is, wie zien we in de toekomst linksback spelen? Ik zet nog steeds geld op Drenthe, die nu weer bij Everton aan de slag is.

'Drenthe heeft kwaliteiten voor Oranje'
Uitgegeven: 5 september 2011 19:41
Laatst gewijzigd: 5 september 2011 20:28

AMSTERDAM – Royston Drenthe hoopt zijn carriére het komende seizoen bij Everton nieuw leven in te blazen. Volgens Giovanni van Bronckhorst heeft de flankspeler het in zich om het te maken in de Premier League en in de toekomst bij Oranje.
"Ik denk dat Royston goed bij Everton past. Hij brengt altijd een flinke dosis energie mee en ik denk, dat de Premier League beter voor hem is dan de Primera Division was", zegt de voormalig aanvoerder van het Nederlands elftal op de site van de 'Toffees'.

Volgens Van Bronckhorst is een nieuwe oproep voor het nationale elftal - Drenthe kwam voorlopig één keer in actie voor de ploeg van Bert van Marwijk - een kwestie van tijd als de oud-Feyenoorder goed presteert in Liverpool.

"Afgelopen seizoen heeft hij zijn debuut gemaakt toen hij uitgeleend was, dus ik zie niet in waarom hij dat niet opnieuw voor elkaar moet kunnen krijgen. Hij heeft de kwaliteiten om voor Nederland te spelen, maar één ding is zeker: er is heel, heel veel concurrentie."

Op het middenveld is er zeker concurrentie, maar als linksback heeft hij als hij regelmatig speelt bij Everton nul,nul concurrentie in de toekomst.

pi_101673242
Maar een echte linksback is hij niet. Net als Emanuelson en Anita...
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 7 september 2011 @ 14:58:43 #3
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_101673244
Als die jongen lekker bij Feyenoord was gebleven had ie zich stabiel kunnen ontwikkelen en was ie waarschijnlijk al bijna op Nederlands elftal-niveau...
  woensdag 7 september 2011 @ 14:59:43 #4
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_101673281
zonder linksback spelen, probleem opgelost
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_101673317
In de huidige methode van het NL elftal past hij niet.
pi_101673622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:55 schreef De_kromme het volgende:
Aangezien Pieters een dwaas is
Hier gestopt met lezen :')
zonder pieters was het gister sowieso een doelpunt tegen.
En Drenthe faalt gewoon,pieters gaat het nog wel maken.
pi_101673650
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:12 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Hier gestopt met lezen :')
zonder pieters was het gister sowieso een doelpunt tegen.
En Drenthe faalt gewoon,pieters gaat het nog wel maken.
Die had iemand anders ook wel voor de doellijn weggetrapt hoor. Pieters is gewoon een ontzettend beperkte speler.
pi_101673697
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:13 schreef JustinK het volgende:

[..]

Die had iemand anders ook wel voor de doellijn weggetrapt hoor. Pieters is gewoon een ontzettend beperkte speler.
Hier reageer ik niet eens op :')
pi_101673727
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:15 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Zou ik ook niet doen :')
pi_101673779
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:15 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk Pieters/PSV-oogkleppen op. Iedereen weet dat hij een beperkte voetballer is en zsm vervangen moet worden door een degelijke speler.

En dan ook nog zeggen dat Drenthe faalt.. Die is juist op de weg terug, wacht maar af.
pi_101673818
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:01 schreef Godtje het volgende:
In de huidige methode van het NL elftal past hij niet.
Want? Zoveel mogelijk blanken? Dat zou de enige reden zijn lijkt me.

Je moet gewoon met aanvallende backs spelen, die Pieters is 3x niks; dus vervang hem voor een voetballer. En tegen sterke elftallen gewoon Boulah op bijvoorbeeld een Messi zetten.

Kunnen die kiddo's bij Chelsea geen linksback spelen?
pi_101673820
Ach, Pieters blijft prima overeind in dit Nederlands Elftal. Er is dus helemaal geen probleem.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_101673863
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:19 schreef marcodej het volgende:
Ach, Pieters blijft prima overeind in dit Nederlands Elftal. Er is dus helemaal geen probleem.
Ja, tegen San Marino en Finland. :')

Er ontstaat een probleem in de toekomst, dus die kan je beter nu alvast tacklen en experimenteren met nieuwe linksbacks. We kunnen ook nog Gio terugvragen.
pi_101674743
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:19 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Want? Zoveel mogelijk blanken? Dat zou de enige reden zijn lijkt me.

Nee, van Marwijk doet nu de posties en tactiek tekenen met een stiftje. Daar kan Drenthe niet zo goed tegen.
pi_101674901
Dus als ik Pieters goed vind heb ik PSV/Pieters oogkleppen op?
Dus als ik nu zeg dat Strootman gister duidelijk the man was (Oké,naast sneijder) heb ik PSV/Strootman oogkleppen op?
Maar Gregory vd wiel was zeker goed bezig gisteren?
Die gast faalt pas,maar nee,die is van Ajax..

:')
pi_101675137
De voorzetten van Wiel >>>>> de voorzetten van Pieters.

Wacht, dat geldt op bijna elk aspect.
pi_101675216
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:50 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Dus als ik Pieters goed vind heb ik PSV/Pieters oogkleppen op?
Dus als ik nu zeg dat Strootman gister duidelijk the man was (Oké,naast sneijder) heb ik PSV/Strootman oogkleppen op?
Maar Gregory vd wiel was zeker goed bezig gisteren?
Die gast faalt pas,maar nee,die is van Ajax..

:')
Wat ben je nou allemaal aan het ijlen? Als iedereen in de wereld zegt dat Pieters een beperkte speler is, wat snap je daar dan niet aan?

En ja, je hebt Pieters oogkleppen op als je denkt dat hij het gaat halen. Van der Wiel is overrated, daar heb je gelijk in. Maar die gaat het iig een stuk verder schoppen dan Pieters.
pi_101675222
Royston is geen linksback. Pieters lekker laten staan tot van Aanholt een keer doorbreekt.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_101675627
Jetro ^O^
pi_101675854
Pieters speelde gister gewoon goed hoor,mooie combinaties en goeie voorzetten..
Oké,vd wiel zijn voorzetten zijn beter? Maar ik heb vd wiel alleen maar zien falen,falen met het binnenhouden van de bal,falen met een stom trucje,en gewoon zijn man niet voorbij komen..
Daarentegen komt Pieters hem wel voorbij,of staat iig goed vrij,zodat hij de bal kan krijgen..
En hij heeft hem stuk of 2,3 keer goed binnengehouden.
En ga mij niet vertellen dat Gregory die bal uit het doel had gehaald..

Maar goed.. iederen zijn mening,maar naar mijn mening is Pieters véél beter dan vd. Wiel
pi_101675927
Drenthe no way, die is echt goed als linksbuiten/midden, maar heeft weinig verdedigende kwaliteiten. Dan toch maar Pieters, helaas..
pi_101676009
Drenthe is sowieso een faal.. zal het niet gaan halen..
En dan helemaal dat hij op links speelt,dat al druk bezet is met héél veel kwaliteit.
Elia,Robben of Affelay ownt Drenthe
  woensdag 7 september 2011 @ 16:20:17 #23
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_101676086
ok Robben op linksback dan, opgelost
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_101676142
Ik weet niet hoor, maar zonder die Pieters was die bal niet eens in de buurt van de doellijn gekomen. Hij laat z'n man lopen alsof die helemaal niet meedoet. Dat hij het later hersteld is niet goed, dat is noodzaak.
pi_101676433
Nick Kuiper van Twente heeft een redelijke kans. Zoals gezegd is Pieters wel erg matig, zou hij moeten kunnen winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')