Aangezien Pieters een dwaas is, wie zien we in de toekomst linksback spelen? Ik zet nog steeds geld op Drenthe, die nu weer bij Everton aan de slag is.
'Drenthe heeft kwaliteiten voor Oranje' Uitgegeven: 5 september 2011 19:41
Laatst gewijzigd: 5 september 2011 20:28
AMSTERDAM – Royston Drenthe hoopt zijn carriére het komende seizoen bij Everton nieuw leven in te blazen. Volgens Giovanni van Bronckhorst heeft de flankspeler het in zich om het te maken in de Premier League en in de toekomst bij Oranje.
"Ik denk dat Royston goed bij Everton past. Hij brengt altijd een flinke dosis energie mee en ik denk, dat de Premier League beter voor hem is dan de Primera Division was", zegt de voormalig aanvoerder van het Nederlands elftal op de site van de 'Toffees'.
Volgens Van Bronckhorst is een nieuwe oproep voor het nationale elftal - Drenthe kwam voorlopig één keer in actie voor de ploeg van Bert van Marwijk - een kwestie van tijd als de oud-Feyenoorder goed presteert in Liverpool.
"Afgelopen seizoen heeft hij zijn debuut gemaakt toen hij uitgeleend was, dus ik zie niet in waarom hij dat niet opnieuw voor elkaar moet kunnen krijgen.
Hij heeft de kwaliteiten om voor Nederland te spelen, maar één ding is zeker: er is heel, heel veel concurrentie."Op het middenveld is er zeker concurrentie, maar als linksback heeft hij als hij regelmatig speelt bij Everton nul,nul concurrentie in de toekomst.