Van die Urkse inteelt kastgevallen?quote:
quote:
Het komt vaak wel wat gekunsteld over jaquote:Op woensdag 7 september 2011 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word niet graag gekoppeld. Vooral niet als de manier is "Oh, ik ken ook nog wel een homo! Jullie moeten eens kennis maken!"
Ja, want homo's vinden elkaar altijd instant leukquote:Op woensdag 7 september 2011 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word niet graag gekoppeld. Vooral niet als de manier is "Oh, ik ken ook nog wel een homo! Jullie moeten eens kennis maken!"
Ik ben homofoob. ENG!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Hey Erik, ik ken nog wel een homo! Vrijgezel ook! Jullie gaan vast klikken en neuken en zo!
gad-ver-dam-mequote:Op woensdag 7 september 2011 16:35 schreef Ang3l het volgende:
En je moet de emmertjes maandverband legen op de potten-wc's! (de potten-potten...)
Ja. De natte dotten van de pottenpotten. DAT zal hem leren!quote:
Angstaanjagend hequote:
rooie klatsquote:Op woensdag 7 september 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. De natte dotten van de pottenpotten. DAT zal hem leren!
Eh die potten-potten wel jaquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt er ook een wedstrijd aan verbinden... dan laat je die potten "tamp on" sms'en naar 0040 en dan krijgt de winnaar de emmer mee naar huis!
Dan hoeft er niemand schoon te makenquote:
Tenzij de emmer lekt.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan hoeft er niemand schoon te maken
Nou, ga jij maar lekker menstruatiethee drinken dan.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben.
Weer eens wat anders dan een Expedit.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben.
Whoh!!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben.
Rosa is doodquote:
Erg tofquote:Op woensdag 7 september 2011 20:44 schreef Steve het volgende:
Ik weet nog niet helemaal wat ik van het liedje vind. maar ik blijf er op een of andere manier toch naar luisteren.... Ligt denk ik ook aan de stem.
quote:
Iets aan het liedje ergert me op een of andere manier, maar ik weet niet wat.quote:
Oh sorry voor de spoiler danquote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Nee! Ik heb nog niet kunnen kijken
Jij bent te kritischquote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Iets aan het liedje ergert me op een of andere manier, maar ik weet niet wat.
Stiekem had ik al zo'n vermoedenquote:
Ja!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef TheVulture het volgende:
RTL is lekker bezig dit tv-seizoen... Wie trouwt mijn zoon is
Ah, was ie net uit de kast?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja!! Seks gehad met 750 mannen...
Whaha maar dan nog... 750 man...quote:
Op zich wel een prestatie voor iemand met zijn looksquote:Op woensdag 7 september 2011 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whaha maar dan nog... 750 man...
Ja maar dan nog... Laat het de helft zijn...quote:Op woensdag 7 september 2011 21:03 schreef Steve het volgende:
Zulke getallen moet je meestal volgens mij met een aardige korrel zout nemen.
Ook dat.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:03 schreef wonderer het volgende:
Je moet je ook afvragen wat ie bedoelt met "seks gehad" natuurlijk.
Tim... Die is eigenlijk best wel leukquote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef Steve het volgende:
Ik zet het net even op, staat mijn tv ook weer eens aan, maar ik zag alleen mar een homo.
Ik ga wel net over de 30 heen denk ik als ik het moet schatten... en daar heb ik 10 jaar over gedaanquote:Op woensdag 7 september 2011 21:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar dan nog... Laat het de helft zijn...
En Lars dan?quote:
Ik heb nog niet eens 10 piemels in het echt gezienquote:Op woensdag 7 september 2011 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga wel net over de 30 heen denk ik als ik het moet schatten... en daar heb ik 10 jaar over gedaan
Ook niet verkeerd... alleen heeft ie in sommige shots een raar hoofdquote:
Waarschijnlijk heeft ie zich gewoon 750 keer afgetrokken op plaatjes van 750 verschillende mannen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:03 schreef wonderer het volgende:
Je moet je ook afvragen wat ie bedoelt met "seks gehad" natuurlijk.
Zelfs dat is een prestatiequote:Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie zich gewoon 750 keer afgetrokken op plaatjes van 750 verschillende mannen.
Nooit opgevallenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd... alleen heeft ie in sommige shots een raar hoofd
Oh hij zoekt ook naar een man.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Tim... Die is eigenlijk best wel leuk
quote:
Jaquote:
Hebben jullie die in de tuin?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef Steve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meestal valt die schil er vanaf als de walnoot rijp is, maar het gros van de walnoten hier valt met schil al. En dan zijn ze ook het verst en het lekkerst (met een velletje wat je er af kunt peuteren). Dus dan moet die groene schil er nog af.
Nog nooit gezien zoquote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef Steve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meestal valt die schil er vanaf als de walnoot rijp is, maar het gros van de walnoten hier valt met schil al. En dan zijn ze ook het verst en het lekkerst (met een velletje wat je er af kunt peuteren). Dus dan moet die groene schil er nog af.
quote:
Het is live gewoon een karaokeshow... het publiek zingt meer dan Jaredquote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Ang3l het volgende:
Jared praat live te veel. Maar hij is en blijft erg sexy.
Wie?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
Hij bestaat ook gewoon echt
https://www.facebook.com/barrymeijers?sk=wall
Die kerel van de Q Music "het geluid" reclame!quote:
tsssskquote:Op donderdag 8 september 2011 00:21 schreef Ang3l het volgende:
En TMM gefeliciteerd dus!
Die bitch weet ook altijd mijn licht te stelen![]()
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 8 september 2011 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat werd ik ineens oud en gerimpeld en gebroken wakker
valt niet mee lopen zonder stok ?quote:Op donderdag 8 september 2011 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat werd ik ineens oud en gerimpeld en gebroken wakker
Je moet er ook geen foto's meer van jezelf mee nemenquote:
Ik heb al 25351478000000 foto's van mezelf.... dat kan ie wel aanquote:Op donderdag 8 september 2011 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet er ook geen foto's meer van jezelf mee nemen
Heb je al een lief smsje van Hetero gekregen of een enorm boeket rode rozen vanuit Spanje?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al 25351478000000 foto's van mezelf.... dat kan ie wel aan
Ja vannacht zitten whatsappenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je al een lief smsje van Hetero gekregen of een enorm boeket rode rozen vanuit Spanje?
fotoquote:
Ziet er goed uit E.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is nog steeds langer dan het haar van veel mensen van hier trouwens.
Daar is een knop voorquote:
Hello Hugh Jackmanquote:Op donderdag 8 september 2011 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ben er toch wel blij mee. En dat is nieuw
, normaal ben ik na de kapper echt in een rotbui omdat ik het kut vind, maar ik weet niet of het komt omdat ik een andere kapsalon heb opgezocht of dat het gewoon toeval is, maar ik vind het wel tof.
Je kunt thuis ook je berichten beantwoorden.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Weinig. Berichten-aantal staat al op 115.... en dan tel ik sms-jes niet mee
quote:
Geef 'm maar aan mij en dan zullen we dat varkentje eens even wassenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
In US zijn ze niet lief over me!
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, MB heeft 'm weggehaald. Niemand mag mij een bolle plofkop noemen
.
Leuk liedjequote:
Ik mis de geitjes.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Aangevraagd vanuit Indonesië!
Timquote:Op donderdag 8 september 2011 22:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wie trouwt mijn zoon -> geef mij die stefan maar, boeit niet dat ik 2e keus ben
Nee, die is smerigquote:
Daarom is ie viesquote:
Dat kleintje met dat sikje?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wie trouwt mijn zoon -> geef mij die stefan maar, boeit niet dat ik 2e keus ben
jaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kleintje met dat sikje?
Die als eerste weg is gestuurd?
Ik heb niks gevoeldquote:Op donderdag 8 september 2011 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
Allemaal de aarbeving overleeft?
Wat een vrolijkheid!quote:
Arme burenquote:
Ze heeft al oordopjes gekochtquote:
Six feet Underquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik ben (eindelijk) begonnen aan Six Feet Under. Heb iets van 3 afleveringen gehad ofzo.
Enne?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik ben (eindelijk) begonnen aan Six Feet Under. Heb iets van 3 afleveringen gehad ofzo.
Ja da's nou niet bepaald handig bij deze seriequote:Op vrijdag 9 september 2011 13:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Veel gezien, niet echt in volgorde
Ik blame het onregelmatige uitzendschema van Ned3quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's nou niet bepaald handig bij deze serie
morgen wordt het weer 28 graden en ik ga een stoepje leggen, lekker verbranden, dan kan Ang3l me 's avonds met aftersun insmerenquote:
Ik hou van vroeg donker, want ik vind de stad mooi 's nachts (lichtstad). Vaak gaan dingen juist zo leven als 't donker isquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het weer vies weer vandaag. Ook al zo vroeg donker.
De lichtbakquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:12 schreef Stroekie het volgende:
Op naar knutselklusdag in eindhoven
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan ik nou fatsoenlijk de nachten aftellen als Hetero besluit 1 dag eerder naar huis te komen?
Ik vannacht ook, met de PS3 controller nog in m'n handquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:10 schreef Tomasso het volgende:
Mijn bank.
Voor de zoveelste keer in slaap op gevallen.
Dat is raar, ik heb namelijk helemaal geen PS3quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vannacht ook, met de PS3 controller nog in m'n hand
Die zijn draadloosquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is raar, ik heb namelijk helemaal geen PS3.
Mariah Carey?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:21 schreef Tomasso het volgende:
Ik luister kerstmuziek. Ik ben gefaald als mens.
Nu blijft natuurlijk wel de vraag, waarom je er pas om 9 uur vanmorgen op ging liggen. Die tijd verhuisde ik namelijk naar m'n bed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn draadloosDie kun je meenemen
Nou, dáárom dus!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu blijft natuurlijk wel de vraag, waarom je er pas om 9 uur vanmorgen op ging liggen. Die tijd verhuisde ik namelijk naar m'n bed.
Volgens mij hangen z'n armen en benen er aan twee kanten overheenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dáárom dus!
Jij bezette de hele bank.
Waar heb jij dat nou voor nodig?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Een beetje zoals ik de laatste weken in bed slaap, gewoon dwars er overheen, voeten en armen overal heenRUIMTE!
Vast wel, geen idee, ik onthoud zulks nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi. Heb ik nog rellen gemist?![]()
Breezer, goede UI trouwens.
Hmm, oké. Ik dat geval blijf ik weer even weg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vast wel, geen idee, ik onthoud zulks niet
stijntje komt ook eerder naar huis toe, want hij is ziek, zwak en misselijk maar dus wellicht ook op abba gold. Roarquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan ik nou fatsoenlijk de nachten aftellen als Hetero besluit 1 dag eerder naar huis te komen?
Hetero is er die avond niet, dus ik heb aaaaaaaalle tijd voor hemquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stijntje komt ook eerder naar huis toe, want hij is ziek, zwak en misselijk maar dus wellicht ook op abba gold. Roarstijntjegate
Ik neem niet veel plaats in... wil niet zeggen dat ik niet vele plaats opeisquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar heb jij dat nou voor nodig?.
Als je op je zij gaat liggen dan passen er 20 Ang3ls naast elkaar in dat bed.
Ja hier jaquote:
We hebben bijna dezelfde bankenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:32 schreef Vlarp het volgende:
Nieuw kleedje in de woonkamer
[ afbeelding ]
In het echt vind ik ze niet op elkaar lijken. Heel andere stof in ieder geval al.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:37 schreef Ang3l het volgende:
We hebben bijna dezelfde banken
Mooie vloer
Wat liggen je afstandsbedieningen netjes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:32 schreef Vlarp het volgende:
Nieuw kleedje in de woonkamer
[ afbeelding ]
hoe lang nog ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:00 schreef Ang3l het volgende:
Mijn maag begint nu al te kriebelen bij de gedachte dat ik vanavond hetero weer kan zien.
GADVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alsof jij nu nog in de bios kan gaan zitten film kijken zonder afgeleid te raken :>)quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Genoeg gewauweld. *ijsjurk weer aan*
Zometeen met TMM naar de film. Julianne Moor en Emma Stone in 1 film. Me like!
Waar je mee omgaat word je mee besmetquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat liggen je afstandsbedieningen netjes..
Steve is wereldkampioen afstandsbedieningen recht leggen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet
Ja hoor. Dick zit nl 2 rijen achter mequote:Op zaterdag 10 september 2011 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof jij nu nog in de bios kan gaan zitten film kijken zonder afgeleid te raken :>)
Den Haag ook flink onweer..quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:24 schreef Vlarp het volgende:
Het wordt hier in 1 keer echt extreem snel donker. Zie behoorlijk wat zwarte wolken drijven...
Gratis ijs voor in de baco!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
In zeeland kwam blijkbaar zojuist dit naar beneden:
[ afbeelding ]
jou appartement barst bijna uiteen van liefde nu?quote:
wat heerlijk moet dat zijnquote:
Je had mijn tikfout begrepenquote:Op zondag 11 september 2011 15:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik aan het daten ben?
Ik begrijp sinds deze pagina wat je dan tegen jou moet zeggen: netjes, netjes!!quote:Op zondag 11 september 2011 18:03 schreef Steve het volgende:
Alle tenniswedstrijden gewonnen vandaag..
.
Bejaardentennis of doet alleen TV dat?quote:Op zondag 11 september 2011 18:03 schreef Steve het volgende:
.
netjes?quote:Op zondag 11 september 2011 18:03 schreef Steve het volgende:
.
goed gedaanquote:Op zondag 11 september 2011 18:03 schreef Steve het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |