Van die Urkse inteelt kastgevallen?quote:
quote:
Het komt vaak wel wat gekunsteld over jaquote:Op woensdag 7 september 2011 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word niet graag gekoppeld. Vooral niet als de manier is "Oh, ik ken ook nog wel een homo! Jullie moeten eens kennis maken!"
Ja, want homo's vinden elkaar altijd instant leukquote:Op woensdag 7 september 2011 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word niet graag gekoppeld. Vooral niet als de manier is "Oh, ik ken ook nog wel een homo! Jullie moeten eens kennis maken!"
Ik ben homofoob. ENG!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Hey Erik, ik ken nog wel een homo! Vrijgezel ook! Jullie gaan vast klikken en neuken en zo!
gad-ver-dam-mequote:Op woensdag 7 september 2011 16:35 schreef Ang3l het volgende:
En je moet de emmertjes maandverband legen op de potten-wc's! (de potten-potten...)
Ja. De natte dotten van de pottenpotten. DAT zal hem leren!quote:
Angstaanjagend hequote:
rooie klatsquote:Op woensdag 7 september 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. De natte dotten van de pottenpotten. DAT zal hem leren!
Eh die potten-potten wel jaquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt er ook een wedstrijd aan verbinden... dan laat je die potten "tamp on" sms'en naar 0040 en dan krijgt de winnaar de emmer mee naar huis!
Dan hoeft er niemand schoon te makenquote:
Tenzij de emmer lekt.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan hoeft er niemand schoon te maken
Nou, ga jij maar lekker menstruatiethee drinken dan.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben.
Weer eens wat anders dan een Expedit.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben.
Whoh!!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |