abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2011 @ 15:01:38 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101710193
Nog een newbie *O*
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_101710436
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:59 schreef Klonk het volgende:
Ik vraag me af hoeveel ingescande en gefotosoepte bonnetje Nintendo binnen gaat krijgen :')
Bij twijfel nemen ze wel contact met de winkel op.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_101711515
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef Luukiemaster het volgende:
Yeahhh!! Sinds vandaag ook een trotse bezitter van een 3ds
Wat een faalmoment om een 3DS te kopen zeg. Ik zou ff wachten op het redesign.
pi_101711593
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

If any.
How can I help you... BoB!
pi_101711720
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:43 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

If any.
Ik zou iig de persconferentie van Nintendo afwachten.
pi_101712028
Als ik mijn serienummer invoer staat er Gefeliciteerd! Je Nintendo 3DS-systeem is geregistreerd voor het Nintendo 3DS-ambassadeursprogramma, maar als ik die stappen volg dan vind ik geen spellen bij gedownloade titels. Mis ik iets?
Facts don't care about your feelings
pi_101712242
Heeft iemand StarFox al?
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  Redactie Games donderdag 8 september 2011 @ 16:01:52 #58
181272 crew  Noppie2000
pi_101712314
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:59 schreef nomar83 het volgende:
Heeft iemand StarFox al?
Vast wel, ik niet in ieder geval. Geen online = budgetbak voor een tientje
  donderdag 8 september 2011 @ 16:51:15 #59
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101714179
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

weet je wat het probleem is, zodra een redesign bekend wordt gemaakt zitten ze in Japan alweer aan de volgende versie te werken, er is nooit een goed moment om een DS te kopen....
pi_101714231
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:51 schreef Klonk het volgende:

[..]

weet je wat het probleem is, zodra een redesign bekend wordt gemaakt zitten ze in Japan alweer aan de volgende versie te werken, er is nooit een goed moment om een DS te kopen....
Ja maar een extra thumbstick en shoulderbuttons vind ik een groter verschil dan alleen een slicker design van het toestel zelf.
pi_101714300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ja maar een extra thumbstick en shoulderbuttons vind ik een groter verschil dan alleen een slicker design van het toestel zelf.
Die gaat natuurlijk wel ¤199 kosten ;)
  donderdag 8 september 2011 @ 16:56:34 #62
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101714385
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:54 schreef Aether het volgende:

[..]

Die gaat natuurlijk wel ¤199 kosten ;)
waardoor de originele 3DS weer in prijs kan zakken en zodoende de gewone 3DS gaat vervangen :7
pi_101719833
Wat is Nintendo aan het klote met die 3DS echt zonde.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Donald Duck held donderdag 8 september 2011 @ 19:40:51 #64
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_101719935
Het ding is gewoon veel te vroeg uitgebracht. Zowel de hardware als software waren er nog niet klaar voor.
Maar Nintendo had bijna geen andere keuze, de DS-markt was al zo goed als dood.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_101720048
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Het ding is gewoon veel te vroeg uitgebracht. Zowel de hardware als software waren er nog niet klaar voor.
Dat klopt wel maar dit is echt een ongekend gekloot.

Ben benieuwd wat de Vita gaat doen :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_101721401
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Klopt. Maar had even gewacht (maart is een rare tijd, voor het bedrijf niet maar voor consumenten wel) en had de 3DS in november gelanceerd. Met Pokemon Black & White, en Professor Layton bijv. hadden ze de DS nog even in leven kunnen houden. En wat als de zomermaanden even iets minder zijn? Dan geven mensen sowieso minder uit ivm vakanties e.d.

Had de 3DS nog 6 maanden binnens deurs gehouden en zorg dat je een paar miljoen klaar hebt voor het holiday seizoen in oktober/november, zowel in Japan, Amerika as Europa. Met je on-line klaar, alle functies online, een extra thumbstickje... de eShop kaarten klaar... en niet te vergeten een killer line-up van games (Zelda, Mario, Mario Kart, Starfox, etc.). 3rd parties zouden dan ook nog niet teleurgesteld zijn in het systeem (wat ze nu wel zijn), en daar staan de games dus ook van klaar. Omdat ze wéten dat door Zelda & Mario iedereen met een 3DS de mediamarkt uit loopt.

Het zou een *killer* launch zijn geweest, wellicht de beste ooit in Nintendo's historie, en het ding zou overal uitverkocht zijn. Wat weer hype genereert... Etc. Het verhaal van de Wii, overnieuw.

Maar nee, Nintendo werd arrogant (net als met de Nintendo 64) en heeft de klant weer eens zwaar onderschat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2011 20:10:57 ]
pi_101721701
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Redah het volgende:

[..]

Klopt. Maar had even gewacht (maart is een rare tijd, voor het bedrijf niet maar voor consumenten wel) en had de 3DS in november gelanceerd. Met Pokemon Black & White, en Professor Layton bijv. hadden ze de DS nog even in leven kunnen houden. En wat als de zomermaanden even iets minder zijn? Dan geven mensen sowieso minder uit ivm vakanties e.d.
Heb meer de indruk dat onder druk van de Vita e.e.a. is versneld.
pi_101722325
quote:

[..]

Had de 3DS nog 6 maanden binnens deurs gehouden en zorg dat je een paar miljoen klaar hebt voor het holiday seizoen in oktober/november, zowel in Japan, Amerika as Europa. Met je on-line klaar, alle functies online, een extra thumbstickje... de eShop kaarten klaar... en niet te vergeten een killer line-up van games (Zelda, Mario, Mario Kart, Starfox, etc.). 3rd parties zouden dan ook nog niet teleurgesteld zijn in het systeem (wat ze nu wel zijn), en daar staan de games dus ook van klaar. Omdat ze wéten dat door Zelda & Mario iedereen met een 3DS de mediamarkt uit loopt.

Het zou een *killer* launch zijn geweest, wellicht de beste ooit in Nintendo's historie, en het ding zou overal uitverkocht zijn. Wat weer hype genereert... Etc. Het verhaal van de Wii, overnieuw.

Maar nee, Nintendo werd arrogant (net als met de Nintendo 64) en heeft de klant weer eens zwaar onderschat.
Erg scherp hoor :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101723440
quote:

[..]

Het had sowieso beter geweest. Maar ook de prijs van de 3DS was gewoon veel te hoog. Nintendo dacht dat consumenten, zolang er DS op staat, nog een doos met stront zouden kopen voor 250 euro. Ze zijn vergeten dat een groot deel van hun kopers (huismoeders, kinderen, bejaarden) juist prijs-gevoeliger zijn dan traditionele gamers.
pi_101726163
Gewoon die cradle vergeten en de thumbstrap weer leveren? :P

pi_101728952
Ik denk dat een groot probleem ook de verzadiging is. Ouders die voor hun kind een DS hebben gekocht gaan echt niet nog eens 160 per kind uitgeven voor een DS, vooral niet aangezien de spellen voor de DS gratis te krijgen zijn.

Wat dan overblijft als doelgroep is de gamer maar ook die is matig bedient met een belabberde launch en mondjesmaat nieuwe titels waarvan de beste een port van een N64-spel van meer dan 10 jaar terug is.

Het hele proces komt als pure wanhoop bij me over en ik moet de aandelenhouders dan ook gelijk geven; weg met Iwata. Ook met de WiiU zijn verkeerde beslissingen genomen waardoor de aandelen met TWINTIG PROCENT daalden. Dit lijkt me onaanvaardbaar voor een bedrijf.

Maargoed, back to the 3DS:

Toen de 3DS in prijs verlaagd werd leverde dat al wantrouwen op maar dit genereerde wel veel verkopen.
Stel dat de redesign uitkomt, dan voelen en de early adopters en degenen die na de prijsverlaging een 3DS gekochten zich genaaid. ("Ze hebben alleen maar de prijs verlaagd om de restpartijen te kunnen slijten")

Wat voor signaal geef je als bedrijf als je

• Een kernproduct incompleet aflevert (Geen E-shop/browser bij launch)
• 3 maanden later het product met 1/3 van de prijs verlaagd
• 5 maanden later met een uitbreiding komt voor de controlls (en evt een redesign)
  donderdag 8 september 2011 @ 22:54:30 #72
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101733107
en toch wil ik gewoon even zeggen dat ik het een briljant apparaatje vind, lang geleden dat ik zo'n lol heb gehad van een nieuwe console :)
pi_101733207
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:54 schreef Klonk het volgende:
en toch wil ik gewoon even zeggen dat ik het een briljant apparaatje vind, lang geleden dat ik zo'n lol heb gehad van een nieuwe console :)
Gelukkig, is er tenminste iemand nog tevreden met de 3DS. :)

Morgen na het werk ga ik meteen StarFox ergens oppikken en dan heb ik ook weer een leuk weekend. :P
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  donderdag 8 september 2011 @ 23:07:26 #74
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101734058
Ik denk dat we ook alle rede. Hebben om blij te zijn
pi_101735541
Ik ben ook blij, voor de eerste keer Zelda uitgespeeld 8-)
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')