Bij twijfel nemen ze wel contact met de winkel op.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:59 schreef Klonk het volgende:
Ik vraag me af hoeveel ingescande en gefotosoepte bonnetje Nintendo binnen gaat krijgen
Wat een faalmoment om een 3DS te kopen zeg. Ik zou ff wachten op het redesign.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef Luukiemaster het volgende:
Yeahhh!! Sinds vandaag ook een trotse bezitter van een 3ds
If any.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat een faalmoment om een 3DS te kopen zeg. Ik zou ff wachten op het redesign.
weet je wat het probleem is, zodra een redesign bekend wordt gemaakt zitten ze in Japan alweer aan de volgende versie te werken, er is nooit een goed moment om een DS te kopen....quote:Op donderdag 8 september 2011 15:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat een faalmoment om een 3DS te kopen zeg. Ik zou ff wachten op het redesign.
Ja maar een extra thumbstick en shoulderbuttons vind ik een groter verschil dan alleen een slicker design van het toestel zelf.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is, zodra een redesign bekend wordt gemaakt zitten ze in Japan alweer aan de volgende versie te werken, er is nooit een goed moment om een DS te kopen....
Die gaat natuurlijk wel ¤199 kostenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja maar een extra thumbstick en shoulderbuttons vind ik een groter verschil dan alleen een slicker design van het toestel zelf.
waardoor de originele 3DS weer in prijs kan zakken en zodoende de gewone 3DS gaat vervangenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:54 schreef Aether het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk wel ¤199 kosten
Dat klopt wel maar dit is echt een ongekend gekloot.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Het ding is gewoon veel te vroeg uitgebracht. Zowel de hardware als software waren er nog niet klaar voor.
Maar Nintendo had bijna geen andere keuze, de DS-markt was al zo goed als dood.
Klopt. Maar had even gewacht (maart is een rare tijd, voor het bedrijf niet maar voor consumenten wel) en had de 3DS in november gelanceerd. Met Pokemon Black & White, en Professor Layton bijv. hadden ze de DS nog even in leven kunnen houden. En wat als de zomermaanden even iets minder zijn? Dan geven mensen sowieso minder uit ivm vakanties e.d.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Het ding is gewoon veel te vroeg uitgebracht. Zowel de hardware als software waren er nog niet klaar voor.
Maar Nintendo had bijna geen andere keuze, de DS-markt was al zo goed als dood.
Heb meer de indruk dat onder druk van de Vita e.e.a. is versneld.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Redah het volgende:
[..]
Klopt. Maar had even gewacht (maart is een rare tijd, voor het bedrijf niet maar voor consumenten wel) en had de 3DS in november gelanceerd. Met Pokemon Black & White, en Professor Layton bijv. hadden ze de DS nog even in leven kunnen houden. En wat als de zomermaanden even iets minder zijn? Dan geven mensen sowieso minder uit ivm vakanties e.d.
Erg scherp hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Redah het volgende:
[..]
Klopt. Maar had even gewacht (maart is een rare tijd, voor het bedrijf niet maar voor consumenten wel) en had de 3DS in november gelanceerd. Met Pokemon Black & White, en Professor Layton bijv. hadden ze de DS nog even in leven kunnen houden. En wat als de zomermaanden even iets minder zijn? Dan geven mensen sowieso minder uit ivm vakanties e.d.
Had de 3DS nog 6 maanden binnens deurs gehouden en zorg dat je een paar miljoen klaar hebt voor het holiday seizoen in oktober/november, zowel in Japan, Amerika as Europa. Met je on-line klaar, alle functies online, een extra thumbstickje... de eShop kaarten klaar... en niet te vergeten een killer line-up van games (Zelda, Mario, Mario Kart, Starfox, etc.). 3rd parties zouden dan ook nog niet teleurgesteld zijn in het systeem (wat ze nu wel zijn), en daar staan de games dus ook van klaar. Omdat ze wéten dat door Zelda & Mario iedereen met een 3DS de mediamarkt uit loopt.
Het zou een *killer* launch zijn geweest, wellicht de beste ooit in Nintendo's historie, en het ding zou overal uitverkocht zijn. Wat weer hype genereert... Etc. Het verhaal van de Wii, overnieuw.
Maar nee, Nintendo werd arrogant (net als met de Nintendo 64) en heeft de klant weer eens zwaar onderschat.
Het had sowieso beter geweest. Maar ook de prijs van de 3DS was gewoon veel te hoog. Nintendo dacht dat consumenten, zolang er DS op staat, nog een doos met stront zouden kopen voor 250 euro. Ze zijn vergeten dat een groot deel van hun kopers (huismoeders, kinderen, bejaarden) juist prijs-gevoeliger zijn dan traditionele gamers.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Redah het volgende:
[..]
Had de 3DS nog 6 maanden binnens deurs gehouden en zorg dat je een paar miljoen klaar hebt voor het holiday seizoen in oktober/november, zowel in Japan, Amerika as Europa. Met je on-line klaar, alle functies online, een extra thumbstickje... de eShop kaarten klaar... en niet te vergeten een killer line-up van games (Zelda, Mario, Mario Kart, Starfox, etc.). 3rd parties zouden dan ook nog niet teleurgesteld zijn in het systeem (wat ze nu wel zijn), en daar staan de games dus ook van klaar. Omdat ze wéten dat door Zelda & Mario iedereen met een 3DS de mediamarkt uit loopt.
Het zou een *killer* launch zijn geweest, wellicht de beste ooit in Nintendo's historie, en het ding zou overal uitverkocht zijn. Wat weer hype genereert... Etc. Het verhaal van de Wii, overnieuw.
Maar nee, Nintendo werd arrogant (net als met de Nintendo 64) en heeft de klant weer eens zwaar onderschat.
Gelukkig, is er tenminste iemand nog tevreden met de 3DS.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:54 schreef Klonk het volgende:
en toch wil ik gewoon even zeggen dat ik het een briljant apparaatje vind, lang geleden dat ik zo'n lol heb gehad van een nieuwe console
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |