Je hebt helemaal gelijk. Ik heb zelden zo gauw iets weggeklikt.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:45 schreef Kingstown het volgende:
Tijd om mijn grootste trauma te posten....dit nummer heeft me jaren en jaren achtervolgd.![]()
Echt overal waar ik binnen kwam werd het geroepen.... 1 van m'n allerbeste vrienden die een kroeg had, zette het standaard aan als ik binnen kwam en in mijn Beierse/Oostenrijkse periode was het ook overal raak.
Kutnummer.
Ha, ik zat ook net aan Robert Long te denken!quote:
Daar woon ikquote:
Fade to Grey te vaak gehoord. Heb hetzelfde met SoftCell vind ik hartstikke leuk, maar Tainted Love bleghh....doe eens wat anders van ze denk ik dan.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
Zo heb ik een Jaren 80 irritatie, altijd als WDR2 of Beieren 3 wat jaren 80 willen draaien komt 9 van de 10 keer dit nummer
Heb niets tegen het nummer, maar de jaren 80 heb ik heel bewust meegemaakt en dit nummer leerde ik pas de afgelopen 10 jaar kennen
Mijn favoriete decennium. Maar dan heb ik over de underground.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
Zo heb ik een Jaren 80 irritatie, altijd als WDR2 of Beieren 3 wat jaren 80 willen draaien komt 9 van de 10 keer dit nummer
Heb niets tegen het nummer, maar de jaren 80 heb ik heel bewust meegemaakt en dit nummer leerde ik pas de afgelopen 10 jaar kennen
Grunge, niet underground,quote:Op woensdag 7 september 2011 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn favoriete decennium. Maar dan heb ik over de underground.
Grunge is een woord van journalisten.quote:
Ja, is best heftig liedje idd. Lang niet altijd dringt dat door hè. Zing je gewoon mee wat je herkent, and that's it.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb dat liedje eens vertaald voor een vriendin van me, voor een de plaat en zijn verhaal uitzending van lokale radio. Ze was zo geschokt dat het over kindermishandeling ging,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |