Hij lijkt op die van de ps3 zo te zien.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik heb hem net uitgepakt, die D-pad ziet er wel weird uit..
Wat zou het verschil moeten zijn dan?
Als ik smoor zou wezen zou ik het wel achterover drukken. Maar dan lust ik ook vrijwel alles zolang het maar geen spruitjes, boontjes of rooie bieten zijn.quote:
Om black ops te laten zien aan zo'n onschuldig beest is eigenlijk dierenmishandeling.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:32 schreef RingBewoner het volgende:
Ik game altijd onder toezicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Om black ops te laten zien aan zo'n onschuldig beest is eigenlijk dierenmishandeling.
Over een jaar weet je wel beter. Dan ben je er helemaal klaar mee.quote:
Omdat?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over een jaar weet je wel beter. Dan ben je er helemaal klaar mee.
Een droevig spel trekt droevige mensen aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:14 schreef Michhas het volgende:
Het aantal droeftoeters in dat MW3 topic wordt steeds hoger, my god zeg
Ik zag dat je daar ook meepost, gezelligquote:Op woensdag 7 september 2011 22:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een droevig spel trekt droevige mensen aan. [ afbeelding ]
Gewoon zelf een huisje hurenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Frankii het volgende:
Huisgenoten die zeggen dat ze niet downloaden terwijl ik achter ze sta en een utorrent logo'tje zie.![]()
Begin echt moe te worden van huisgenoten die overdag downloaden met torrents.
Toe maar, date en zaken.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:13 schreef Parvus het volgende:
[..]
Kom ff langs bij mij dan!
[..]
Hoi
Best welquote:Op donderdag 8 september 2011 09:22 schreef Michhas het volgende:
Ik hoef niet naar Utrecht, ben ik nou een loser?
Haha dat is zoooo herkenbaarquote:Op woensdag 7 september 2011 20:32 schreef RingBewoner het volgende:
Ik game altijd onder toezicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb speciaal de vleesboek-pagina geliked om op de hoogte te blijvenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:37 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom nergens nog een data te vinden van de beta der beta's?
Heb je toegang tot de router? Zo ja, gewoon de poorten dichtgooien die utorrent gebruiktquote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Frankii het volgende:
Huisgenoten die zeggen dat ze niet downloaden terwijl ik achter ze sta en een utorrent logo'tje zie.![]()
Begin echt moe te worden van huisgenoten die overdag downloaden met torrents.
Wie?quote:Op donderdag 8 september 2011 03:33 schreef dreamzk het volgende:
En ik sta met opperbaas Sef op de foto. Wie wil me aanraken of de foto hebben? Bieden begint met 1200 MS points.
Naar mijn vriendin toequote:
Sterf!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Allemaal in een zak met stenen het water in.
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Subtiliteit kent geen tijdquote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer, marineren, uurtje in de oven. En smullen maarquote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee moet weer terug naar Nijmegen, pak de trein om 16:37. Moet die ook wel echt pakken want heb nog een hoop te doenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Naar mijn vriendin toemaar woon je nu in Utrecht of moet je naar Nijmegen terug?
Laat dan maar hangen, ik dacht gezellig koffie doenquote:Op donderdag 8 september 2011 10:01 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nee moet weer terug naar Nijmegen, pak de trein om 16:37. Moet die ook wel echt pakken want heb nog een hoop te doen
Ja sorryquote:Op donderdag 8 september 2011 10:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat dan maar hangen, ik dacht gezellig koffie doen
Oh mooi, ik ben er ook af en toe, aangezien mijn vriendin dat eistquote:Op donderdag 8 september 2011 10:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja sorry
Normaal geen probleem maar moet vanavond nog schilderen in m'n nieuwe huis zodat ik m'n bed kan plaatsen.
Volgende keer beter! Ben vast nog wel af en toe in Utrecht, aangezien ik hier werk
Ik morgen ook weer, maandag niet. Potviertoe woont hier dus die zal ook in de buurt zijn?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:25 schreef Bozz187 het volgende:
Wie is er morgen dan ion utrecht? Of maandag?
Die gaan we straks eens even contacten voor een bakkiequote:Op donderdag 8 september 2011 10:28 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik morgen ook weer, maandag niet. Potviertoe woont hier dus die zal ook in de buurt zijn?
Je hebt toch wel een tft staan of crt?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:45 schreef tliciouz het volgende:
Yay ik heb als het goed is een xbox.Alleen weet ik niet of ik hem hier op de tv aan kan sluiten.
Zijn dat beeldschermen of? Ik ben nou ook weer niet zo technischquote:Op donderdag 8 september 2011 10:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een tft staan of crt?
Beeldschermen jaquote:Op donderdag 8 september 2011 10:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn dat beeldschermen of? Ik ben nou ook weer niet zo technisch
Ja maar dat is rond half 5 wel verholpen neem ik aanquote:Op donderdag 8 september 2011 11:28 schreef Bozz187 het volgende:
Hey parv geen trein verkeer tussen arnhem utrecht, aanrijding persoon.
je weet maar nooit het is wel de ns he.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja maar dat is rond half 5 wel verholpen neem ik aan
Ja ik had misschien iets eerder op 'Wachtwoord vergeten?' moeten klikkenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Doh, handig
Zal eens koekeloeren voor je
Yes hij doet hetquote:Op donderdag 8 september 2011 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Probeer het nog eens IdoparvMcskase?
Met het ww wat ik je net stuurde
Feestquote:Op donderdag 8 september 2011 11:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Yes hij doet het![]()
Heb nu een wachtwoord gekozen wat ik echt nevernooitjemeer vergeet!!!!!
m1necr4ft1 zeker?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Yes hij doet het![]()
Heb nu een wachtwoord gekozen wat ik echt nevernooitjemeer vergeet!!!!!
xbox 1?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:45 schreef tliciouz het volgende:
Yay ik heb als het goed is een xbox.Alleen weet ik niet of ik hem hier op de tv aan kan sluiten.
Hier zegt dat mijn account niet eens meer bestaatquote:Op donderdag 8 september 2011 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Probeer het nog eens IdoparvMcskase?
Met het ww wat ik je net stuurde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |