Hehehequote:Op woensdag 7 september 2011 09:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een sadisten.
Ik had ooit mot met een zuster, die wilde mijn keus voor de avond broodmaaltijd de volgende dag. Ik zo: ik mag morgen naar huis. Zij: ECHT NIET DAN WIST IK DAT WEL BLA BLA GNORK.
Guess what
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 09:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hehehe
De zusters waren volgens mij wel allemaal heel lief tegen me(ik zag er dan ook echt heel ziek en zielig uit
). Alleen hadden ze het vaak veel te druk.
Ah nee! Wat zul jij je zielig en ellendig hebben gevoeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Voordeel van zo ziek zijn, is dat je niet alles 100% bewust meemaakt ^^quote:Op woensdag 7 september 2011 09:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah nee! Wat zul jij je zielig en ellendig hebben gevoeld!
In m'n volgend leven ga ik je trouwen!quote:
Dat! Verder kudo's voor kerst, treinen die rijden ondanks dat ze niet bestaan en sportartsen zonder wachtrij.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah nee! Wat zul jij je zielig en ellendig hebben gevoeld!
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In m'n volgend leven ga ik je trouwen!![]()
![]()
Het is nog altijd minder erg dan die keer dat ik het zelf min of meer manueel heb moeten verwijderenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef V1z0R het volgende:
Oh, en zelfs voor een semi-poepaficionado lijkt me zoiets niet fijn
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is nog altijd minder erg dan die keer dat ik het zelf min of meer manueel heb moeten verwijderen![]()
Poos geleden dat ik 'm gehoord had, alleen niet zo mooi als Skunk Anansiequote:Op woensdag 7 september 2011 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat vind je van deze dan? -->![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:12 schreef Muis006 het volgende:
Dat geeft het begrip 'butterfingers' een heel nieuwe invalshoek.
tof nummer is dat , maar de tekst is wel luguber.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat vind je van deze dan? -->![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |