Amen!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:23 schreef V1z0R het volgende:
Hiermee sluit ik dit geweldige topic af
Schaamteloos spammen!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:21 schreef V1z0R het volgende:
Wat Coco dus al zei, ik zat vastgebonden aan de verwarming (geen flauw idee waarom)
En een hele groep mensen met scharen, hamers, honkbalknuppels en zo wilden mij dood hebben voor een of andere reden. Maar toen kwam Coco er aan met een stuk hout met spijkers er in en al scheldend sloeg ze iedereen met dat stuk hout alleen waren het teveel en namen ze haar mee.
Vervolgens liep een kerel op mij af met een hamer en toen hij uithaalde en mij bijna raakte werd ik wakker...
Nee, dat hebben ze niet. Wij krijgen zo'n standaardlunch.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! In het ziekenhuis ga ik altijd voor het broodje rookvleesenige wat er lekker is
Altijd?!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! In het ziekenhuis ga ik altijd voor het broodje rookvleesenige wat er lekker is
heerlijk toch zon positivo dag!!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
Oei ik ben wel weer positief vandaag geloof ik
Ik lunch ook liever ergens anders. Martijn gaat altijd naar de lunchroom in het zhuis (als hij met me mee is). Maar ik mag de kamer niet af als ik aan het infuus lig. Dus daarom krijgen we daar de lunch danquote:Op woensdag 7 september 2011 09:37 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik lunch liever ergens anders![]()
Ik moet alleen verplicht soms wat drinken na het bloed doneren
Boterhammen met vlees/kaas/jam. Dat valt best mee hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 09:39 schreef Muis006 het volgende:
Ziekenhuisvoedsel *rrrrril*
Vrij van smaak, for your pleasure.
Oh brood wel, maar warm eten nietquote:Op woensdag 7 september 2011 09:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Boterhammen met vlees/kaas/jam. Dat valt best mee hoor
Over het avondeten durf ik niet veel te zeggen. Toen ik 'echt' in het zhuis lag, mocht/kon ik niks eten, dus dat zou ik niet weten. Heb alleen ervaring met de lunch
Vergeet drooggekookt nietquote:Op woensdag 7 september 2011 09:43 schreef V1z0R het volgende:
Heerlijk, van die uitgedroogde lapjes vlees en grijze bonen met aardappels waarmee je iemand z'n schedel in kunt gooien.
Over de kwaliteit hoor ik wel vaker klachten iddquote:Op woensdag 7 september 2011 09:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vergeet drooggekookt niet
En 5x in de week hetzelfde. Ies makkelijk.
Wat een sadisten.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Over de kwaliteit hoor ik wel vaker klachten iddMaar je kunt hier in Heerlen wel zelf je avondeten samenstellen (je hebt meerdere opties, en die verschillen per dag). Dus het is in ieder geval niet iedere dag hetzelfde
Ik kreeg wel de keuzeformulieren dagelijks te zien, maar mocht/kon dus alleen zelf niks eten
En terecht!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You know it.
No-one messes with the rodent.
Hehehequote:Op woensdag 7 september 2011 09:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een sadisten.
Ik had ooit mot met een zuster, die wilde mijn keus voor de avond broodmaaltijd de volgende dag. Ik zo: ik mag morgen naar huis. Zij: ECHT NIET DAN WIST IK DAT WEL BLA BLA GNORK.
Guess what
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 09:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hehehe
De zusters waren volgens mij wel allemaal heel lief tegen me(ik zag er dan ook echt heel ziek en zielig uit
). Alleen hadden ze het vaak veel te druk.
Ah nee! Wat zul jij je zielig en ellendig hebben gevoeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Voordeel van zo ziek zijn, is dat je niet alles 100% bewust meemaakt ^^quote:Op woensdag 7 september 2011 09:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah nee! Wat zul jij je zielig en ellendig hebben gevoeld!
In m'n volgend leven ga ik je trouwen!quote:
Dat! Verder kudo's voor kerst, treinen die rijden ondanks dat ze niet bestaan en sportartsen zonder wachtrij.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah nee! Wat zul jij je zielig en ellendig hebben gevoeld!
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In m'n volgend leven ga ik je trouwen!![]()
![]()
Het is nog altijd minder erg dan die keer dat ik het zelf min of meer manueel heb moeten verwijderenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef V1z0R het volgende:
Oh, en zelfs voor een semi-poepaficionado lijkt me zoiets niet fijn
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is nog altijd minder erg dan die keer dat ik het zelf min of meer manueel heb moeten verwijderen![]()
Poos geleden dat ik 'm gehoord had, alleen niet zo mooi als Skunk Anansiequote:Op woensdag 7 september 2011 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat vind je van deze dan? -->![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:12 schreef Muis006 het volgende:
Dat geeft het begrip 'butterfingers' een heel nieuwe invalshoek.
tof nummer is dat , maar de tekst is wel luguber.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat vind je van deze dan? -->![]()
is de citroen merenguetaart een aanrader? Ik zit te denken om 'm over een paar weken ook te gaan bakkenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:19 schreef conleche het volgende:
Ik heb ditnietgeziennochgelezenlalalalalalalaaaaalallalaaaalaaaalalaaalijstje:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2x beschuit met boter en muisjes
L: 2x geroosterd Allison met filet A. en ui
T: bakje citroenpudding
T: klein stukje gehaktbrood
S: hardlopen
T: wodka, chips
D: kippenpoot, haricots verts, tomatensalade met ui en olijfolie. Appelmoes.
T: citroenmerenguetaart
T: glas verse jus
Vandaag:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd Allisonbrood met oude kaas en ui
L: buffelmozzarella, tomaat, olijfolie en basilicum. 1x geroosterd Allisonbrood.
T: citroenmerenguetaart
S: hardlopen
T: wodka, chips
D: nasi met veel groenten, quorn in satésaus en een gebakken eitje.
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is de citroen merenguetaart een aanrader? Ik zit te denken om 'm over een paar weken ook te gaan bakken
Oh ja, vind ik ook nicequote:Op woensdag 7 september 2011 10:26 schreef _aurum_ het volgende:
hier is Jeanny een terugkerend iets.
Beetje de running gag tussen manlief en broertjelief, gaan ze keihard dit stukje meebleren
Sie kommen!
Sie kommen dich zu holen.
Sie werden dich nicht finden.
Niemand wird dich finden!!
Du bist bei mir.
Dus dan heb ik een soort van vals zingend koor in huis![]()
Jaaa!! Ontzettend lekker! Je moet wel even een paar dagen van te voren de amandelspijs maken. (want dat moet een paar dagen rusten) Je kan het deeg en die spijs ook gewoon in porties invriezen.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is de citroen merenguetaart een aanrader? Ik zit te denken om 'm over een paar weken ook te gaan bakken
Oh fijnquote:Op woensdag 7 september 2011 10:35 schreef loveli het volgende:
Oi, ik ben weer aangesloten bij een instelling met administratieve probleempjes
Of ik even kan terugbellen naar een telefoonnummer met 9 cijfers.
Wat is er mis mee? Is toch gewoon een actie op FOK! op dit moment?quote:
Vis.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Is toch gewoon een actie op FOK! op dit moment?
quote:
sushi boksquote:Op woensdag 7 september 2011 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]ik ga vanavond Sushi eten
![]()
Zijn alle vissoorten eigenlijk gezond of heb je ook minder gezonde?
Rivierpaling is niet heel gezond, vanwege hoge concentraties dioxine.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]ik ga vanavond Sushi eten
![]()
Zijn alle vissoorten eigenlijk gezond of heb je ook minder gezonde?
Ja maar kibbeling is een gerecht, dat is niet de vis zelf. Linkje over de pangasius en tilapia?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
Gebakken visje of kibbeling zou ik niet echt gezond noemen.
En pangasius of tilapia is zumEigen stront vretende, in zwaar vervuild water levende en met zwangere vrouwen urine ingespoten baggervis!
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)1f3a2d0ad0a1d78fcbf3quote:Op woensdag 7 september 2011 11:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar kibbeling is een gerecht, dat is niet de vis zelf. Linkje over de pangasius en tilapia?
Kibbeling werd vroeger gemaakt van visafval, lippen/kelen van vis.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:19 schreef Nallie het volgende:
Ja maar kibbeling is een gerecht, dat is niet de vis zelf. Linkje over de pangasius en tilapia?
Is urine ongezond danquote:Op woensdag 7 september 2011 11:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)1f3a2d0ad0a1d78fcbf3
Daar wordt niet gesproken over de urine, maar dat krijgen ze dus toegediend om te groeien. Urine van zwangere Chinese vrouweneet smakelijk
Nee, integendeel. Alleen kom ik op andere manieren wel aan m'n aminozurenquote:
quote:
Panga en tilapia dus... Als rivierpaling al zwaar vervuild is door de vervuiling in ons water zoals Co zegt, moet je nagaan wat voor troep er in die zut zit. Want Mekong.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja ik proef er niks van en mijn vraag was welke vis ongezond was!
Ik weet wel dat kweekvis ongezonder is.
Foto! Dat lijkt me de obvious staten.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi vanuit t zhuis
Er loopt hier zowaar een jonge verpleger rond die niet onprettig is om te zien. Wel erg jong. Maar daar voel je niks van.
Nee johquote:Op woensdag 7 september 2011 11:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Foto! Dat lijkt me de obvious staten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |