Ben je nog steeds nat?quote:
Lol.quote:
Ik zoek nog een schoonmaakster voor één uur in de week.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:02 schreef Ayca het volgende:
Ik wil ook geld.
Maar kan geen baantjes vinden.
Daar ben je zelf bij of dat wel of niet gebeurtquote:
Maar je woont in Zaandam.. beetje ver voor een uurtje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zoek nog een schoonmaakster voor één uur in de week.
Nope.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen vakantie?
Volgende week tentamens hier.. Ook bah
Dan moet je niet zeuren dat je geen werk hebt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar je woont in Zaandam.. beetje ver voor een uurtje.
kquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren dat je geen werk hebt.
Maar had je dan wel komen schoonmaken als ik nog in Alkmaar had gewoond?quote:
Werk moet je niet zoeken, een nieuwe hobby voor 40 uur per week wel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, werk. Daar moet ik ook eens naar op zoek ofzo.
Naast mijn studie is werk prima.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:07 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Werk moet je niet zoeken, een nieuwe hobby voor 40 uur per week wel!
Ik heb zat hobbys die ik veertig uur per week kan doen. Alleen komt dan wel op een gegeven moment de bank langs wanneer ik mijn hypotheek weer eens ga betalen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:07 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Werk moet je niet zoeken, een nieuwe hobby voor 40 uur per week wel!
Dan is de Lotto iets voor jouquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
Als mijn hobby een verplichting gaat worden vind ik het niet leuk meer. Of ik moet er heel rijk van worden maar ik vrees dat dat er niet in gaat zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |