In de huidige maatschappij een prima zet.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Totaal glas. Innovatie ten top.
Ze hebben alleen heel weinig modellen in tegenstelling tot htc etc. Slim, toch
Ik vind het sowieso een beter concept, 1 telefoon ipv 30 bijna dezelfde maar toch net wat anders toestellen.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In de huidige maatschappij een prima zet.
Het glas en titanium?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, platter aan de achterkant. Poe.
ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 01:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk het niet. Charlie is miljonair.
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
Before - And - After
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat mensen tegenwoordig zelf geen keuzes meer durven te maken. Overhyped merk -> 1 model op de markt brengen -> iedereen koopt dat product. Hip merk en geen keuze hoeven te maken. Ideaal.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een beter concept, 1 telefoon ipv 30 bijna dezelfde maar toch net wat anders toestellen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat mensen tegenwoordig zelf geen keuzes meer durven te maken. Overhyped merk -> 1 model op de markt brengen -> iedereen koopt dat product. Hip merk en geen keuze hoeven te maken. Ideaal.
die lijkt op een appelquote:Op woensdag 7 september 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
Before - And - After
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |