Cup D!quote:
quote:
Wat wat wat?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:07 schreef Frey het volgende:
Dizer, wat de schrijvers van GTST op jouw verjaardag gepland hebben is echt vreselijk.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Je bent opvallend vrolijk op je verjaardag. Pillen?quote:
Bossche bollen op... dat is te veel chocolaquote:Op woensdag 7 september 2011 11:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je bent opvallend vrolijk op je verjaardag. Pillen?
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:45 schreef Frey het volgende:
[..]de hoeren!! Hoe durven zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Oh ja. Ik dacht dat die er al lang uit wasquote:
Nu wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja. Ik dacht dat die er al lang uit was![]()
quote:
Foto van jou met een zeehond!quote:
Gastmodden is streng verboden in SHOquote:
Oehhh... zo'n toffe stad!quote:
Zeker, lekker contrast met NYC.quote:
Tay, you are O.O.C... out. of. control. Oh my god, Tay.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Foto van jou met een zeehond!!
Met een ijsbeer heb ik wel... was een warme dagquote:
Thanks C.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
't staat nog in de TT, dus: gefeliciteerd Dizer!
quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Met een ijsbeer heb ik wel... was een warme dag
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Modern Familyquote:Op maandag 19 september 2011 16:14 schreef rubje het volgende:
'ff tussendoor. De emmys zijn gisteravond uitgereikt? Was het nog wat,roddels,achterklap??winnaars,verliezers?
Ik vond het maar een saaie uitreiking.quote:Op maandag 19 september 2011 16:14 schreef rubje het volgende:
'ff tussendoor. De emmys zijn gisteravond uitgereikt? Was het nog wat,roddels,achterklap??winnaars,verliezers?
Oh da's kut.quote:Op maandag 19 september 2011 15:52 schreef Dizer het volgende:
Ogen doen zeer, naar huisarts geweest... allergie voor ocntactlenzen
Mag 2 weken lang geen contactlenzen dragen.. alleen nog maar bril en 4x daags druppelen![]()
Alwéér alles naar Mad Menquote:Op maandag 19 september 2011 16:14 schreef rubje het volgende:
Ik heb alleen de uitslagen opgezocht. Ook niks gezien; het scheen ook lame te zijnquote:Op maandag 19 september 2011 19:12 schreef MissBliss het volgende:
Was het live op tv ofzo?ik heb het helemaal gemist
Idd!quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Steve het volgende:
Belachelijk dat Community niet eens een nominatie had...
Hadden ze er geen voor beste animatie ofzo... Abed's Christmas...quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Steve het volgende:
Belachelijk dat Community niet eens een nominatie had...
FTW bijna 48 uur later!quote:Op dinsdag 20 september 2011 03:47 schreef Ole het volgende:
Beloofd! Ik ben redelijk aangeschoten, zou ik hier posten
Ga naar mijn nest want over 6 uur gaat mijn fysio(lekker ding!!!!) mij weer soort van mishandelen
Shmemmy's tellen niet.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef PhalanX het volgende:
Hadden ze er geen voor beste animatie ofzo... Abed's Christmas...
quote:
Wij waren op Kreta en zagen daar een heel oude foto van het Leidseplein, met de Black nog in originele staat. Omdat dit jarenlang MB's stamkroeg was, heb ik een foto van die foto gemaakt en op Facebook gezet.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:11 schreef Burdie het volgende:
Wij waren op Kreta en zagen daar een heel oude foto van het Leidseplein, met de Black nog in originele staat. Omdat dit jarenlang MB's stamkroeg was, heb ik een foto van die foto gemaakt en op Facebook gezet.
Einde ondertiteling..
Hihiquote:Op maandag 19 september 2011 16:00 schreef MissBliss het volgende:
Maar ook met bril mag je er zijn hoor.
Beantwoord je pm eens joh!quote:
quote:
Elke dag jarig, dan gaat het rapquote:
Misschien willen ze gewoon een dramatische soundtrack bij hun epische ruziesquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:30 schreef PhalanX het volgende:
Waarom denken de mensen in mijn gebouw dat als ze de muziek harder zetten in de huiskamer, en ze in de badkamer ruzie gaan maken, dat ze door niemand anders gehoord kunnen worden?
Want dat denken ze verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |