baasjes gaan op hun hond lijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
En tijn post weer het laatst
Ik ben zo lui als de tering echt
Zeg, jij woont toch niet samen met een ex van mij he?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:45 schreef ArTiC het volgende:
post ik ondertussen maar weer pics van 1 van onze fransmannen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, jij woont toch niet samen met een ex van mij he?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef Delan het volgende:
even hier kijken want tja wat moet je anders als je je verveeld
Mooi ik ben benieuwd ik ga hem snel checkenquote:
ze lijkt op deze hond?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, jij woont toch niet samen met een ex van mij he?
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze lijkt op deze hond?
deze is al een aantal jaar dood hoor (op de foto's nog niet).
hij blijft hopen op geschikte vissen in de vijverquote:
Maar hij vist zonder vispas!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij blijft hopen op geschikte vissen in de vijver
Staan er spellingsfouten in?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuk hoe modjes DM gebruiken nu
Krijg hele gebruiksaanwijzingen over het spellings topic
Als ie de vis maar terugzet vind ik het bestquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ie de vis maar terugzet vind ik het best
aan het werk!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Jemig die film zeghoezo zieke geest
Ja ik heb deel 1 al heel lang liggen, maar om de een of andere reden komt het er maar niet vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Jemig die film zeghoezo zieke geest
Nee, in singles rondhangen is leukerquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb deel 1 al heel lang liggen, maar om de een of andere reden komt het er maar niet van
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, in singles rondhangen is leuker
Welke film?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb deel 1 al heel lang liggen, maar om de een of andere reden komt het er maar niet van
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
Varkens hitsig van Jan Smit
euh...missb?
Djeezzquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
euh...missb?
Ik zou het niet weten, dat wordt hier natuurlijk niet gedraaid. En Escobar is gechopchopped he..quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
euh...missb?
Zie mijn link.quote:
Wie anders?quote:
RL is pas een horrorfilmquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:09 schreef Spezza19 het volgende:
Er zijn helaas maar weinig echte goede horrors.....
* Spezza19 kijkt ze daarom ook eigenlijk nooit
dat kan nietquote:
In mijn leven welquote:
over horror gesprokenquote:
quote:
hehehe, welterustenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar even een boekje lezen en daarna slapen
Enjoy! Jeugdsentimentquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hehehe, welterusten![]()
ik ben nog ff aan het stoeien met mijn 90's top 20...heb al 63 nummers op een shortlist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik haat het echt om aan m'n cv te werken
Ja dat is fout....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
schijt, doe het tochquote:
In mijn contract staat er niks over, tenminste, ik zorg wel dat ik binnen die regels blijf. Overigens zit de klant in een ander land, dus heel veel kunnen ze me sowieso niet makenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:52 schreef ArTiC het volgende:
niks fout aan, ligt er wel aan wat in je contract staat overigens.
Ik heb regelmatig aanbiedingen van klanten gehad dus ik zou niet weten waarom andersom fout is?
heimwee?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn contract staat er niks over, tenminste, ik zorg wel dat ik binnen die regels blijf. Overigens zit de klant in een ander land, dus heel veel kunnen ze me sowieso niet maken
Naar mn meisjequote:
Uitslapen in je kist, nog veel beter! Dat mogen we over een aantal decennia elke dag 24/7 uur doen!quote:Op woensdag 7 september 2011 07:12 schreef stbabylon het volgende:
Uitslapen doordat je nog naar de dokter moet voor het werk. Te gek gaaf
Oh ja, goed punt!quote:Op woensdag 7 september 2011 07:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Uitslapen in je kist, nog veel beter! Dat mogen we over een aantal decennia elke dag 24/7 uur doen!
Weet je hoe krap zo'n urn is?quote:Op woensdag 7 september 2011 07:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, goed punt!
Maar, ik laat me cremeren...
Netjes.. Heeft het Nederlands elftal een reële kans om kampioen te worden, denk je?quote:Op woensdag 7 september 2011 08:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je zal maar kaarten hebben gereserveerd
geen reële kans maar alles is mogelijkquote:Op woensdag 7 september 2011 08:24 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Netjes.. Heeft het Nederlands elftal een reële kans om kampioen te worden, denk je?
3 kanshebbers.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:24 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Netjes.. Heeft het Nederlands elftal een reële kans om kampioen te worden, denk je?
Klote man.. Heb je een manier gevonden om de symptomen te verminderen (voor zover dat kan)?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef stbabylon het volgende:
JoepieGeen maag-/darminfectie
Kut, dat gaat met medicijnen over. Prikkelbaredarmsyndroom, wat ik zeer ws. wel heb niet
quote:Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef stbabylon het volgende:
JoepieGeen maag-/darminfectie
Kut, dat gaat met medicijnen over. Prikkelbaredarmsyndroom, wat ik zeer ws. wel heb niet
quote:
Ohquote:Op woensdag 7 september 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat opa-imago van jou wordt er zo niet beter op...
Oplosbare vezels eten. Niet Oplosbare (zoals in lekker brood) vermijden Damnit. En zo nog een hele lijst waar ik nauwelijks op ga lettenquote:Op woensdag 7 september 2011 09:11 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Klote man.. Heb je een manier gevonden om de symptomen te verminderen (voor zover dat kan)?
Sterkte i.i.g.
Graag gedaan.quote:
Dat is verdorie bijna vakantie joh!quote:Op woensdag 7 september 2011 10:52 schreef Q. het volgende:
Zon!! Als het meezit kan ik zelfs naar buiten in de pauze, hoe tof zou dat zijn?
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:55 schreef Ripley het volgende:
Wat een topweken! Nieuwe iPhone gekregen, al onze programma's scoren opvallend goed, over twee weken naar Londen om consultancy te doen, week er na naar Cannes en week daarna vakantie! en mijn zusje gaat trouwen!
*stuiter*
Wat een topweken! Nieuwe iPhone gekregen, al onze programma's scoren opvallend goed, over twee weken naar Londen om consultancy te doen, week er na naar Cannes en week daarna vakantie! en mijn zusje gaat trouwen!
*stuiter*
*stuiter*
Ik ben bijna vergeten hoe het er buiten uit ziet. Behalve grijs dan, dat weet ik nog wel. Buiten = grijs.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is verdorie bijna vakantie joh!
Ik word er een beetje bang van.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Zoveel blijheid is dit topic niet gewend!
Ik ga zo 'het grote grijs' inquote:Op woensdag 7 september 2011 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben bijna vergeten hoe het er buiten uit ziet. Behalve grijs dan, dat weet ik nog wel. Buiten = grijs.
Ik vind Nederland in beweging niet echt opgeknapt nogquote:Op woensdag 7 september 2011 10:55 schreef Ripley het volgende:
*stuiter*
Zonnig hierquote:Op woensdag 7 september 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga zo 'het grote grijs' in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Je was okay. RIP aan je nabestaanden.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga zo 'het grote grijs' in
Dat kijk ik nooitquote:Op woensdag 7 september 2011 11:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind Nederland in beweging niet echt opgeknapt nog
Ja ja..quote:Op woensdag 7 september 2011 11:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
pff ik ook niet stond er op toevallig
Buiten = mooi!quote:Op woensdag 7 september 2011 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben bijna vergeten hoe het er buiten uit ziet. Behalve grijs dan, dat weet ik nog wel. Buiten = grijs.
Jij doet toch ook altijd mee?quote:
JA, LACHEN MAN!quote:Op woensdag 7 september 2011 11:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je trouwens als Fok pimp ook de nieuwe notes inzien, die erbij komen zeg maar
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:41 schreef Ripley het volgende:
Iemand gisteren de Villa gezien btw?
Ik hou enorm van platte tv, maar het was too much voor mij, met geswaffel en deelnemers met een IQ van 60 zo te zien.
Euh...watte? Could you please clarify?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:41 schreef Ripley het volgende:
Ik hou enorm van platte tv, maar het was too much voor mij, met geswaffel en deelnemers met een IQ van 60 zo te zien.
Spiderpig!quote:Op woensdag 7 september 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister The Simpsons Movie gekeken
Wat is dat?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:41 schreef Ripley het volgende:
Op RTL5, remake van het Engelse The Villa. 4 meisjes en 4 jongens in een huis en kijken tussen wie het klikt. Aan het einde wordt verteld wie volgens de computer het best bij elkaar zouden passen.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is dat?
Als het op 1 van de zenders van SBS is dan is het antwoord standaard nee.
Rukken op Snookiequote:Op woensdag 7 september 2011 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hou dr wel van low IQ tv , Jersey Shore ook zo leuk.
Er zijn vast wel mensen die dat doen. Ik bedoel, er zijn ook mensen die het leuk vinden om in Almere te wonen.quote:
Hoe denk je dat ik aan dit goddelijke lijf kom?quote:
Oh dat klinkt niet alsof ik iets gemist heb...quote:Op woensdag 7 september 2011 11:41 schreef Ripley het volgende:
Niet door het vele batsen met mij in ieder gevalquote:Op woensdag 7 september 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan dit goddelijke lijf kom?
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die dat doen. Ik bedoel, er zijn ook mensen die het leuk vinden om in Almere te wonen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet door het vele batsen met mij in ieder geval
Mên, dat soort tv kan ik niet zo goed tegenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op RTL5, remake van het Engelse The Villa. 4 meisjes en 4 jongens in een huis en kijken tussen wie het klikt. Aan het einde wordt verteld wie volgens de computer het best bij elkaar zouden passen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die dat doen. Ik bedoel, er zijn ook mensen die het leuk vinden om in Almere te wonen.
Als jullie beide zoveel zouden neuken als FOKken dan hadden jullie nu al een heel efltal bij elkaar geneukt.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet door het vele batsen met mij in ieder geval
Of de prijzen van rubber behoorlijk laten stijgen.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jullie beide zoveel zouden neuken als FOKken dan hadden jullie nu al een heel efltal bij elkaar geneukt.
Noem je MissB nu een SOA slet?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of de prijzen van rubber behoorlijk laten stijgen.
Nou dat nietquote:
quote:
Nee, jij?quote:
Ik vind plastische chirurgie zelden echt mooi. Eigenlijk alleen als iemand echt afwijkingen had voor de ingreepquote:Op woensdag 7 september 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh die vrouwen worden stuk voor stuk van top tot teen ondergekalkt door die plastisch chirurg, wat hij allemaal kan verbeteren. Zou ik niet vrolijk van worden...
Mjah, hoewel ik natuurlijk zelf wat heb gehad ben ik het wel met je eens. En die dames willen gewoon zo veel laten doen, die man herkent straks zijn eigen bruidje niet meer terugquote:Op woensdag 7 september 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind plastische chirurgie zelden echt mooi. Eigenlijk alleen als iemand echt afwijkingen had voor de ingreep
Sorry, wat heb je gehad dan? Als dat te persoonlijk is moet je het maar zeggen hoor.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, hoewel ik natuurlijk zelf wat heb gehad ben ik het wel met je eens. En die dames willen gewoon zo veel laten doen, die man herkent straks zijn eigen bruidje niet meer terug
Oh nee hoor, ben er heel open in.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, wat heb je gehad dan? Als dat te persoonlijk is moet je het maar zeggen hoor.
quote:
Neequote:Op woensdag 7 september 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n lijst is het niet hoor.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neeik had al een opmerking klaar van HA ik heb niks laten doen.
Maar was opeens niet zo toepasselijk meer met je reden,
Oh nee, wat moeten we nu?quote:
Maar dat wil ik heulemaal nietquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
We gaan gewoon verder als elfjes in de hemel.
Ik heb er wel oren naar.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:52 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Maar elfjes zijn nog gayer dan Ang3l
Omdat sprookjes bestaan je moet er alleen wel in willen geloven.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
En wie zegt dat we naar de hemel gaan?
Schijnheiltje.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ja ik danen ik ga van nu tot 21/12/2011 voor jullie bidden.
Oh, in dat geval; let's raise some hell in heaven!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat sprookjes bestaan je moet er alleen wel in willen geloven.
Wen er maar aan idd.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is ook niet gauw goed he'
Vrouwenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is ook niet gauw goed he'
Mannen met een slecht timingsgevoelquote:
Hou eens op ons depri te maken, Godtquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hou eens op ons depri te maken, Godt
quote:
May the gods have mercy on us allquote:
Merde, fils de putain!quote:Op woensdag 7 september 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga weer even een Franse planner vervloeken
Va t'empaler encule !quote:
hmmm, interessantquote:Op woensdag 7 september 2011 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mannen met een slecht timingsgevoel
Nee, jouw franse planner natuurlijk.quote:
Omdat die naar knoflookkaas ruiken.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat die naar knoflookkaas ruiken.
Ja ben ik de enige die denkt wtf een franse planner?quote:
Wat zeg ik nu? OMDAT ZE NAAR KNOFLOOKKAAS RUIKEN!!11EINZ!!!11!!quote:
Het één sluit het ander natuurlijk niet uit.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Wat zeg ik nu? OMDAT ZE NAAR KNOFLOOKKAAS RUIKEN!!11EINZ!!!11!!
Jawel! Va te faire foutre, enculé!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Het één sluit het ander natuurlijk niet uit.
pog mo thoin!quote:
Chateau de Rothschild?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komen die alu-hoedjes hier nog posten.
Die wijn is maar een leuke bijkomstigheid he.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:26 schreef Barbusse het volgende:
![]()
![]()
Ja, want hun bijzonder goede wijnen bevatten een ingredient dat de massa zo mak als een lammetje maakt waardoor zij minder weerstand ondervinden terwijl ze de wereld regeren.![]()
Rothschild! Die ja! ROTHSCHILD!![]()
![]()
![]()
Ja, maar zolang ik nog niet ingetrouwd ben in de familie beperk ik me tot de alcohol.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Die wijn is maar een leuke bijkomstigheid he.
Shit. Zijn die er met mijn secret recipe vandoor gegaan?!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, want hun bijzonder goede wijnen bevatten een ingredient dat de massa zo mak als een lammetje maakt waardoor zij minder weerstand ondervinden terwijl ze de wereld regeren.![]()
Rothschild! Die ja! ROTHSCHILD!![]()
![]()
![]()
Ik ben persoonlijk banger voorquote:Op woensdag 7 september 2011 15:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Die wijn is maar een leuke bijkomstigheid he.
HPquote:Op woensdag 7 september 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk banger voor
[ afbeelding ]
pfoe, dan kan ik vanavond weer rustig slapenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Alsof iemand hier bang hoeft te zijn voor de Rothschilds. Alsof zij bang zijn dat hun plannen door een Single kunnen worden verstoord... Persoonlijk bang zijn voor de Rothschilds, hoeven we hier niet.
He fijn. Gelukkig dat dat ook weer opgehelderd isquote:Op woensdag 7 september 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Alsof iemand hier bang hoeft te zijn voor de Rothschilds. Alsof zij bang zijn dat hun plannen door een Single kunnen worden verstoord... Persoonlijk bang zijn voor de Rothschilds, hoeven we hier niet.
Je kunt tocvh ook algemeen bang zijn... en dan ben je persoonlijk ook bang, indirect.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben Fort Boyard vergeten te kijken, maar heb begrepen dat het online nog te zien is.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
He fijn. Gelukkig dat dat ook weer opgehelderd is
Ik lees toevallig net in het topic erover allemaal gejank dat het niet hetzelfde is als vroeger.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben Fort Boyard vergeten te kijken, maar heb begrepen dat het online nog te zien is.
Waren de kijkcijfers leuk? Hoor er (van de generatioe die de oude kent) niet zo heul echt goede dingen over eigenlijk
Maar ben toch wel benieuwd!
Op twitter las ik van Ekdom dat er meer dan een miljoen kijkers waren ofzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben Fort Boyard vergeten te kijken, maar heb begrepen dat het online nog te zien is.
Waren de kijkcijfers leuk? Hoor er (van de generatioe die de oude kent) niet zo heul echt goede dingen over eigenlijk
DEZELFDE SPELREGELS!!!quote:Op woensdag 7 september 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lees toevallig net in het topic erover allemaal gejank dat het niet hetzelfde is als vroeger.
Wat had je dan verwacht.
EN als ze de opdrachten niet halen moeten ze vast blijven in t hokkie! En mogen ze niet geld scheppen op het laatstquote:Op woensdag 7 september 2011 16:03 schreef ArTiC het volgende:
Vond het wel tof...niet echt de oude sfeer idd maar ik denk ook niet dat je dat moet verwachten. Was wel leuk vermaak...nu nog zonder BN'ers en iets lastigere opdrachten.
Ik heb het niet eens gekeken. Ik weet dat je nooit dingen verheugd moet gaan bekijken die je vroeger megatof vond. Dat valt ALTIJD tegen.quote:
en minder homo'squote:Op woensdag 7 september 2011 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
EN als ze de opdrachten niet halen moeten ze vast blijven in t hokkie! En mogen ze niet geld scheppen op het laatstVind ik dan
Dat weet ik nu ookquote:Op woensdag 7 september 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gekeken. Ik weet dat je nooit dingen verheugd moet gaan bekijken die je vroeger megatof vond. Dat valt ALTIJD tegen.
quote:
Nu het volk in TRU en BNW nog even zien te overtuigen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
De onmogelijkheid daarvan zorgt ervoor dat ik nooit in die subfora post.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu het volk in TRU en BNW nog even zien te overtuigen.
laat die alsjeblieft bang binnen blijven zitten, voor je het weet willen ze met hun wajong naar de hypotheker.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu het volk in TRU en BNW nog even zien te overtuigen.
Patserquote:Op woensdag 7 september 2011 16:09 schreef Ripley het volgende:
net over het miljoen inderdaad, voor ned 3 heel goed. Het is een programma uit 1984 dus helemaal hetzelfde wordt het nooit
Ikzelf vind de afleveringen van volgende week en die erna nog leuker
Ik ben gewoon blijquote:
Maar dat is allesquote:Op woensdag 7 september 2011 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Op twitter las ik van Ekdom dat er meer dan een miljoen kijkers waren ofzo.
En ik vond het wel aardig. Maar was toch iets anders dan het vroegah was
Oh jij hebt er aan meegewerkt. Ja, dan is het logisch dat je de aflevering kent. Dacht dat je via via al in het voren kon kijken.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blijOnze programma's hebben allemaal goed gescoord de afgelopen 2 weken, daar word ik altijd superblij van
owquote:Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh jij hebt er aan meegewerkt. Ja, dan is het logisch dat je de aflevering kent. Dacht dat je via via al in het voren kon kijken.
Ja volgens mij was dat het grootste commentaar, dat het niet als vroeger was (duh), maar ook "zielloos" en "niet spannend" heb ik vaak gehoord. Ik wil het liever ff zelf zien en dan oordelen. Misschien dit weekend ff tijd vrijmaken!quote:Op woensdag 7 september 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lees toevallig net in het topic erover allemaal gejank dat het niet hetzelfde is als vroeger.
Wat had je dan verwacht.
Kijk liever die van volgende weekquote:Op woensdag 7 september 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij was dat het grootste commentaar, dat het niet als vroeger was (duh), maar ook "zielloos" en "niet spannend" heb ik vaak gehoord. Ik wil het liever ff zelf zien en dan oordelen. Misschien dit weekend ff tijd vrijmaken!
Volgens mij was het Ferry Doedens die meedeed, toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]Ach ja... Heeft Ang3l ook wat te kijken. Alstie kijkt
Jij doet toch red mijn vakantie?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blijOnze programma's hebben allemaal goed gescoord de afgelopen 2 weken, daar word ik altijd superblij van
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat die alsjeblieft bang binnen blijven zitten, voor je het weet willen ze met hun wajong naar de hypotheker.
Dat is toch die homo die nu nog zegt dat hij bi is totdat hij zichzelf geaccepteerd heeft?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was het Ferry Doedens die meedeed, toch?Blech.
Nu de kijkers nog.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik doe in principe programmaontwikkeling en daarnaast sommige van onze projecten nog wat verder redactioneel zeg amar. RMV is een uitzondering, daar heb ik een wat grotere rol ingespeeld.quote:
Ja, de eerste aflevering is natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar lijkt me. Legio's oldbies die het gaan kijken... en dan teleurgesteld zijn en latyer afhaken. Natuurlijk daarentegen ook newbies die door mond op mond reclame pas vanaf afl 2 gaan kijken.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:09 schreef Ripley het volgende:
net over het miljoen inderdaad, voor ned 3 heel goed. Het is een programma uit 1984 dus helemaal hetzelfde wordt het nooit
Ikzelf vind de afleveringen van volgende week en die erna nog leuker
Ik vind het topic er over gewoon een hoop gezeik en i heb me goed vermaakt met de uitzending.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik 'tquote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is toch die homo die nu nog zegt dat hij bi is totdat hij zichzelf geaccepteerd heeft?
Althans, die indruk heb ik altijd bij hem.
Ik heb niet in het topic gekeken, ik heb het over 't commentara van vrienden en kennissen. Hallo, op kritieken afgaan hiero op Fok...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het topic er over gewoon een hoop gezeik en i heb me goed vermaakt met de uitzending.
Ik was bij dat fort Boyard ook geen voorstander van BN'ers maar het voel me mee.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik 'tIk zie dat hoofd, ik zie GTST... ik haak af
Ik ben je vriend en ik vond het wel grappig. 6.5quote:Op woensdag 7 september 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niet in het topic gekeken, ik heb het over 't commentara van vrienden en kennissen. Hallo, op kritieken afgaan hiero op Fok...![]()
![]()
![]()
Zo en zoquote:Op woensdag 7 september 2011 16:16 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben 1 keer in Almere geweest en ik vond het niet tof. Maar misschien komt dat omdat ik op een koude, drijfnatte maandagavond in januari naar een wedstrijd van Sparta ging die ze ook nog verloren van Almere City FC
Maar het is zo en zo niet toffer dan Rotterdam
Dat lijkt er niet eens opquote:
Heb jij dan nog ergens een belachelijk grote zak geld liggen? Ik heb wel eens een artikel gelezen over oude spelshows en hoe die tegenwoordig onbetaalbaar zouden zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Ik stem er gewoon voor dat de Moordshow van Ron Brandsteder terug op de buis moet
Kende gij da nie efkes regele? Maar dan zonder Ron?
De zak met geld moet dan ook over veel meer zenders verdeeld worden. Kennelijk dus nog geld zat.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb jij dan nog ergens een belachelijk grote zak geld liggen? Ik heb wel eens een artikel gelezen over oude spelshows en hoe die tegenwoordig onbetaalbaar zouden zijn.
Dat klopt voor een deel wel ja. Ook het commentaar op veel nederlanndse shows in vergelijk met engelse en amerikaanse versies is soms niet terecht: de budgetten liggend aar minstens 4 keer hoger.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb jij dan nog ergens een belachelijk grote zak geld liggen? Ik heb wel eens een artikel gelezen over oude spelshows en hoe die tegenwoordig onbetaalbaar zouden zijn.
Ik hoef toch persoonlijk niet die zak geld te hebben?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oke.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik doe in principe programmaontwikkeling en daarnaast sommige van onze projecten nog wat verder redactioneel zeg amar. RMV is een uitzondering, daar heb ik een wat grotere rol ingespeeld.
Oh echt niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke.
Waarom snappen die mensen niet dat je niet in een 10sterren resort terechtkomt als je een allinclusive voor 400 euro boekt voor 3 weken. (bij wijze van spreken dan.)
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben je vriend en ik vond het wel grappig. 6.5
GTST, gelukkig volg ik dat al 10 jaar niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik 'tIk zie dat hoofd, ik zie GTST... ik haak af
Ik vind het nog steeds om te janken GTSTquote:Op woensdag 7 september 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
GTST, gelukkig volg ik dat al 10 jaar niet meer.
Ook een typisch gevalletje, van als je dat terugziet, zie je ook ineens dat het echt om te janken was, zeker in het begin.
zie op comedy central family nog weleens van die oude nederlandse series voorbijkomen, dan vraag je je ook af hoe je dat ooit leuk gevonden kunt hebbenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
GTST, gelukkig volg ik dat al 10 jaar niet meer.
Ook een typisch gevalletje, van als je dat terugziet, zie je ook ineens dat het echt om te janken was, zeker in het begin.
omdat ze alleen naar de palmbomen, stranden en zwembaden kijken op de plaatjes.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke.
Waarom snappen die mensen niet dat je niet in een 10sterren resort terechtkomt als je een allinclusive voor 400 euro boekt voor 3 weken. (bij wijze van spreken dan.)
Ik heb toevallig vandaag Schatjes en Mama is boos op DVD gekochtquote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
zie op comedy central family nog weleens van die oude nederlandse series voorbijkomen, dan vraag je je ook af hoe je dat ooit leuk gevonden kunt hebben
Ik zit er ook aan te denken mijn tv abbo op te zeggen. 95% van wat ik kijk is gedownload uit de USA. Dan nog 3% programma gemist...,. dus die 2% aan rechtstreekse TV die ik kijk, mja.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ze alleen naar de palmbomen, stranden en zwembaden kijken op de plaatjes.
overigens vind ik de laatste tijd tv-programma's van een bedroevend niveau. ik overweeg zelfs mijn abbo op te zeggen. nieuws en docu's etc haal ik dan wel van internet.
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
zie op comedy central family nog weleens van die oude nederlandse series voorbijkomen, dan vraag je je ook af hoe je dat ooit leuk gevonden kunt hebben
Die vond ik vroeger wel leuk, geen idee als ik ze nu terug zou zien of dat nog steeds zo isquote:Op woensdag 7 september 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag Schatjes en Mama is boos op DVD gekocht
Dat verwachten ze niet hoor. Ze verwachten dat je als je bij een accomodatie die gecheckt is door een Nederlandse reisorganisatie boekt, dat die accommodatie veilig en schoon is. Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke.
al die series, ik volg eigenlijk geen series, two and a half man uitgezonderd. maar dat ga ik niet meer kijken als ashton kutcher die hoofdrol overneemt van charlie sheen.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken mijn tv abbo op te zeggen. 95% van wat ik kijk is gedownload uit de USA. Dan nog 3% programma gemist...,. dus die 2% aan rechtstreekse TV die ik kijk, mja.
Dat is waar, maar wat mij wel opvalt is dat het gros van die mensen niet al te slim is en zich in de luren heeft laten leggen door een mooie brochure. En in sommige gevallen denk ik ook "Je kan toch zelf je scheur opentrekken, daar was ik nooit mee akkoord gegaan".quote:Op woensdag 7 september 2011 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat verwachten ze niet hoor. Ze verwachten dat je als je bij een accomodatie die gecheckt is door een Nederlandse reisorganisatie boekt, dat die accommodatie veilig en schoon is. Lijkt me niet meer dan normaal.
Welke ophef?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
GTST volg ik ook echt al jaaaren niet meer, maar ik heb natuurlijk wel de scene gezien met die Ferry Doedens, want daar was nogal ophef over (oeh, zoenende jongens, zomaar om 20u op tv!!!!!!Liberaal Land...
) dus dat stukje heb ik dan toevallig wel gezien.
Ja, ik zag daar een keer SamSam voorbij komen. Dat vond ik TOEN heel leuk.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens aan denken denk ik om te bellen naar sbs6 als mij het zou gebeurenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wat mij wel opvalt is dat het gros van die mensen niet al te slim is en zich in de luren heeft laten leggen door een mooie brochure. En in sommige gevallen denk ik ook "Je kan toch zelf je scheur opentrekken, daar was ik nooit mee akkoord gegaan".
Dat hebben ze meestal allang gedaan, alleen is de reisleiding vaak of niet bekwaam genoeg om het op te lossen of ze hebben er geen zin in.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wat mij wel opvalt is dat het gros van die mensen niet al te slim is en zich in de luren heeft laten leggen door een mooie brochure. En in sommige gevallen denk ik ook "Je kan toch zelf je scheur opentrekken, daar was ik nooit mee akkoord gegaan".
Met die vreselijke Lexquote:Op woensdag 7 september 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik zag daar een keer SamSam voorbij komen. Dat vond ik TOEN heel leuk.
Dat vind ik dan weer een serie die de tand des tijds redelijk doorstaan heeft. Maar als je de sylvia millecam show enzo ziet, dat is echt slecht gewoon.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik zag daar een keer SamSam voorbij komen. Dat vond ik TOEN heel leuk.
Ik zapte er een keer langs en toen hadden 2 van die huiswijven het over vibrators. DAT vond ik pas schokkend.quote:
Ja, Rien uit GTST. De broer van Frits van Houten.quote:
wat is dat?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:01 schreef Ripley het volgende:
Nee, het nieuwe dieptepunt is de villa vind ik
Of de Oh Oh Cherso audities.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:01 schreef Ripley het volgende:
Wachten is het op de volgende dieptepuntquote:Op woensdag 7 september 2011 17:01 schreef Ripley het volgende:
ja die bedoel ik, gister kwam ik erlangs gezapt, en man manquote:Op woensdag 7 september 2011 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of de Oh Oh Cherso audities.
Dat is inderdaad erg sneu ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:01 schreef Ripley het volgende:
Die oude serie jaren geleden, heb ik wel eens gezien.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:01 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |