SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Zo dat ging lekker vanaaf!van de laatste 10 potjes waren er maar 3 onder de 3.0
waarvan 1tje 0.50 dat was dat faal potje waar ik het in het vorige topic over had
![]()
![]()
Party's blijven lastig in Black Ops!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:22 schreef RingBewoner het volgende:
Ik baal ervan dat ik niet meer heb kunnen joinen. Morgen beter.![]()
![]()
Hoezo invite accepteren en gaanquote:Op woensdag 7 september 2011 00:26 schreef MarkM het volgende:
[..]
Party's blijven lastig in Black Ops!![]()
Hadden jullie maar een Xbox moeten kopen
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
De users hierboven spreken over een xbox-party?
In dat geval mogen jullie mij ook inviten zodra het er weer van komt:
GT: Lordwaus''A life. A life, Jimmy, you know what that is? It’s the shit that happens while you’re waiting for moments that never come.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:33 schreef Catkiller het volgende:
Hadden jullie maar een Xbox moeten kopen![]()
![]()
En drie potjes later is de helft er uit gegooid.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo invite accepteren en gaan![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:00 schreef RingBewoner het volgende:
Het was gisteravond gewooon kut.
Ik heb 2 potjes gedaan met XSurenas, ging wel aardig. Beiden een 4-bar. Daarna moest ik gauw nog een opdracht maken voor m'n studie.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vond het wel leukquote:Op woensdag 7 september 2011 13:00 schreef RingBewoner het volgende:
Het was gisteravond gewooon kut.Want ik ging aardig goed.
volgens mij moest jij echt gek worden van ons. Toen je steeds bij de tegenstander zat. Steeds blackbirds en choppergunners en honden.
![]()
Ja! Maar ook dat ik gewoon niet fatsoenlijk kon joinen. Zorg vanavond voor een goede hostquote:Op woensdag 7 september 2011 13:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel leukWant ik ging aardig goed.
volgens mij moest jij echt gek worden van ons. Toen je steeds bij de tegenstander zat. Steeds blackbirds en choppergunners en honden.
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Hoe kan ik voor een host zorgen?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja! Maar ook dat ik gewoon niet fatsoenlijk kon joinen. Zorg vanavond voor een goede hostik kan geen host zijn.
Ik ben er vanaaf trouwens niet. naja misschien na 10en heel even.![]()
Dan pas.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik voor een host zorgen?ik kan geen host zijn.
Ik ben er vanaaf trouwens niet. naja misschien na 10en heel even.![]()
![]()
Ja.quote:nu werken tot half 6 en daarna fitness. Daarnak om ik wel weer wat blackbirds voor je halen.
![]()
Dan ben je een douchebag als je goldguns hebtquote:Op woensdag 7 september 2011 15:20 schreef mash_ het volgende:
Wat vinden mensen zo boeiend aan gold wapens? Je hebt er helemaal geen voordeel van ofzo
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Heerlijk trouwens om blackops aan te laten staan na een dubbel xp weekend. Gaan de puntjes iig wel wat sneller. Nu wel helemaal zat van NuketownSpray4teh win.
Zo niet.. dan toch!![]()
Waarom ga ik altijd slecht als ik niet gewoon deathmatch speel. En dan vooral k/d ratio.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Sjeezus wat gaat het opeens hard. Ik kom zo wel even PS3 maar word soms wel echt gek van dat host voordeel. Was eerst altijd zelf host maar mn NAT is uit het niks gechanged.. Maar dan kom ik pre firend met nota bene een Aku Rapid om het hoekje, en knalt die ghost met zn silenced weapon me nog snel. Snel even proberen om mn nat te changen dus..![]()
CQC? NAT type wisselen is eenvoudig.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:38 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ook al is het BO snap ik soms alsnog niet hoe ik in CQC soms dood ga..UI Made bij VanilleKwark.![]()
Wat? Wie is jelui?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:11 schreef DrNick het volgende:
Hoe kom ik eigenlijk in een match met jelui?UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ah. Jullie, ik dacht al.... Mij bijvoorbeeld toevoegen. PSN: NL Robbert. Nu toevoegen is over 3 minuten gamen.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
Close Quarter Combat, weet ik maar als ik bij mn router naar 2 wil changen en hem opsla gaat die vanzelf weer naar 1...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
CQC? NAT type wisselen is eenvoudig.![]()
Ik maak dan wel een lijstje want dit is ook niks:
PSN:
-R_verse (MagischMannetje)
-ikbenaron (DrNick)
-NLRobbert (RingBewoner)
-Gastlyguy (Antilurker)
Zeg even je PSN hier beneden neer dan hebben we een lijstje voor in de OP.![]()
Zoals ik 3 dagen terug voorstelde.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:13 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik maak dan wel een lijstje want dit is ook niks:
PSN:
-R_verse (MagischMannetje)
-ikbenaron (DrNick)
-NLRobbert (RingBewoner)
-Gastlyguy (Antilurker)
Zeg even je PSN hier beneden neer dan hebben we een lijstje voor in de OP.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik kreeg in het begin de hele tijd 'Unable to join session'
En m'n verbinding was traag ofzo, want ik werd de heletijd om te hoek neergeschoten
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:33 schreef RingBewoner het volgende:
Dat waren een aantal erg leuke rondes.![]()
En hoe vaak lig je binnen de 5 kills plat met dat ding waar je hard voor hebt moeten werken?
[/quote]![]()
Ik zou die interactieve tv uitzetten, of een hoger abonnement nemen.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:34 schreef RingBewoner het volgende:
Verdomme man! Ben ik nou de enige die last heeft van zoveel lag?![]()
Niet zo heel vaak. en ik haal dat ding heel vaak dus dan maakt het niet zoveel uit. Ik gebruik hem vaak ook samen met honden dan blijft die sowieso langer in de luchtquote:Op donderdag 8 september 2011 00:24 schreef Catkiller het volgende:
En hoe vaak lig je binnen de 5 kills plat met dat ding waar je hard voor hebt moeten werken?![]()
![]()
Dat snap ik niet ik roept altijd eerst mijn dogs in en zodra die weg gaan pas mijn chopper anders zit je kills van elkaar te stelen.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak. en ik haal dat ding heel vaak dus dan maakt het niet zoveel uit. Ik gebruik hem vaak ook samen met honden dan blijft die sowieso langer in de lucht![]()
Nee, eerst honden, dan chopper gunner. Zodat je honden de mensen dood bijten die op je chopper aan het schieten zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik niet ik roept altijd eerst mijn dogs in en zodra die weg gaan pas mijn chopper anders zit je kills van elkaar te stelen.Maak ik meer kills dan als ik eerst honden doe, dan wacht en dan chopper doe.
![]()
Overlappen, als je dogs 30 a 40 seconden ofzo bezig zijn dan je chopper doenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik niet ik roept altijd eerst mijn dogs in en zodra die weg gaan pas mijn chopper anders zit je kills van elkaar te stelen.RvP; Feyenoord
Veel oefenenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:40 schreef DrNick het volgende:
Ik kom niet eens bij de 9, laat staan de 11.Kijk filmpjes van commentators die hebben vaak goede tips.
Wat nog wel het belangrijkste is om de levels goed te kennen. En heeel goed op je mini map kijken.![]()
Maar dan wel express spelen, dan zijn Ghost en Second Chance onzin en is dus gelijk de grootste bullshit er uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Veel oefenenKijk filmpjes van commentators die hebben vaak goede tips.
Wat nog wel het belangrijkste is om de levels goed te kennen. En heeel goed op je mini map kijken.RvP; Feyenoord
Snap echt niet waarom je zo hekel hebt aan die 2.. second chance vind ik dan ook wel kut. Maar zo erg nou ook weer niet. Word er echt nooit door gekilled. En ghost snap ik al helemaal niet. Campers met ghost zijn kut. Maar zonder zijn ze ook kut dus boeid die ghost perk ook weinig.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar dan wel express spelen, dan zijn Ghost en Second Chance onzin en is dus gelijk de grootste bullshit er uit.![]()
![]()
Ik heb niet per sé een hekel aan ghost maar aan de mensen die met ghost spelen en achter in de map in de bosjes liggen. Zelf speel ik gewoon zonder UAV dan hebben die bitches gewoon geen tier 1 perk.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom je zo hekel hebt aan die 2.. second chance vind ik dan ook wel kut. Maar zo erg nou ook weer niet. Word er echt nooit door gekilled. En ghost snap ik al helemaal niet. Campers met ghost zijn kut. Maar zonder zijn ze ook kut dus boeid die ghost perk ook weinig.![]()
Alleen campers met Ghost zijn kut, anders geen problemen mee. Daarom speel ik express, daar is een spy plane bijna een blackbird en dus ez game omdat er nog steeds bananen met Ghost en SC terwijl die het niet doenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom je zo hekel hebt aan die 2.. second chance vind ik dan ook wel kut. Maar zo erg nou ook weer niet. Word er echt nooit door gekilled. En ghost snap ik al helemaal niet. Campers met ghost zijn kut. Maar zonder zijn ze ook kut dus boeid die ghost perk ook weinig.
RvP; Feyenoord
Nu ging het net wel weer lekker. Verbinding ook weer prima. Snap er niks van.UI Made bij VanilleKwark.![]()
ghost met marathon en dan rushenquote:Op donderdag 8 september 2011 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen campers met Ghost zijn kut, anders geen problemen mee. Daarom speel ik express, daar is een spy plane bijna een blackbird en dus ez game omdat er nog steeds bananen met Ghost en SC terwijl die het niet doen![]()
![]()
Wie komt er online? Ben er nu.
Vanavond van 18-20 onderhoud aan PSN, als je wil gamen daartussen moet je je voor 18 uur aanmelden.
[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2011 15:21:49 ]![]()
Ach, kan wel 2 uur zonder. Heb er net 1,5 uur opzitten. Kom misschien zo wel even terug.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:20 schreef DrNick het volgende:
Wie komt er online? Ben er nu.
Vanavond van 18-20 onderhoud aan PSN, als je wil gamen daartussen moet je je voor 18 uur aanmelden.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Gast, wat doe jij dat je de afgelopen dagen pas na 15 uur je bed uit bent.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kom over 10 minuten. Even wakker worden.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Pokeren.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gast, wat doe jij dat je de afgelopen dagen pas na 15 uur je bed uit bent.![]()
Geen werk/school?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geen werk/school?Jawel (school), over een week weer mijn normale ritme, al heb ik die nooit echt gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah oke.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Moet over ongeveer een week weer naar de uni.UI Made bij VanilleKwark.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, kan wel 2 uur zonder. Heb er net 1,5 uur opzitten. Kom misschien zo wel even terug.Ik zie jullie wel verschijnenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kom over 10 minuten. Even wakker worden.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2011 15:36:07 ]![]()
Je bent er tochquote:Op donderdag 8 september 2011 15:50 schreef RingBewoner het volgende:
Moet ik nog uitleggen waarom ik niet online verschijn??![]()
![]()
Ik begin mn blackbird en dogs zo nu en dan te halen.. Van hacker pro naar marathon geswitched en lekker rushen.. Heb je voorbeelden van filmpjes of goede YT chans?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Veel oefenenKijk filmpjes van commentators die hebben vaak goede tips.
Wat nog wel het belangrijkste is om de levels goed te kennen. En heeel goed op je mini map kijken.![]()
The Mark of Jquote:Op donderdag 8 september 2011 17:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik begin mn blackbird en dogs zo nu en dan te halen.. Van hacker pro naar marathon geswitched en lekker rushen.. Heb je voorbeelden van filmpjes of goede YT chans?
Seananners
Ons1augh7
TmarTn
xcalizorz (imo de beste online speler)
Wings of redemption (stumper die camped, wel erg goede accuracy)
Bendro (ook erg goede speler)
Fearcrads (Eindbaas)RvP; Feyenoord
Wings is geen camper hij speelt vooral voor wins en doet dit door gebieden van de map te coveren en dit is heel succesvol. De meeste mensen kunnen niet rushen zoals een Fearcrads of Mark of J dus die kan hij makkelijk killen door die manier van spelen.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
The Mark of J
Seananners
Ons1augh7
TmarTn
Fearcrads (Eindbaas)![]()
Wat is die xcalizorz irritant om naar te luisteren zeg.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
The Mark of J
Seananners
Ons1augh7
TmarTn
Fearcrads (Eindbaas)![]()
PFFFLUS FOURTY!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is die xcalizorz irritant om naar te luisteren zeg.ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Dat zal best. maar heb 3 filmpjes gekeken en werd echt helemaal gek van hoe hij praat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
xcal zijn lets plays zijn ook hilarischvan de rest is hij wel goed ja.
![]()
Welke limieten? Ik was een steady speler op 50nl totdat ik mijn hele bankroll er dorheen blaasde op 200nl in een dronken buiquote:sindsdien speel ik alleen nog live af en toe
RvP; Feyenoord
Nee man, echt een eindbaasquote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is die xcalizorz irritant om naar te luisteren zeg.hij ziet er in het echt ook als een nerd uit en hij is ook wel grappig, maar hij is ook een partij slim echt niet normaal.
RvP; Feyenoord
Ik vind hem echt totaal niet grappig en zwaar irritant.. Geef mij tmartn maar ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, echt een eindbaashij ziet er in het echt ook als een nerd uit en hij is ook wel grappig, maar hij is ook een partij slim echt niet normaal.
Maar iedereen zijn ding he![]()
![]()
Dat nep lachje de heletijd. Zich zelf te grappig vinden. irritante muziekjes tussen door.quote:
[ Bericht 9% gewijzigd door mash_ op 09-09-2011 13:28:58 ]![]()
Damn wat ben jij een zuur ventje zeg....quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat nep lachje de heletijd. Zich zelf te grappig vinden. irritante muziekjes tussen door.
Alle funny commentators vind je "irritant"
En alle saaie commentators vind je geweldig..
volgens mij ben je echt boring in RL....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Damn wat ben jij een zuur ventje zeg....
Alle funny commentators vind je "irritant"
En alle saaie commentators vind je geweldig..
volgens mij ben je echt boring in RL....![]()
![]()
![]()
ja ik ben heel saaiquote:arme jij
daarmoet je morgen dan heel de dag bijzitten
whats app eens terug
![]()
beetje kansloos om meteen zuur ventje etc te zeggen omdat ik een anderen mening heb over wat grappig is.quote:![]()
Dat je jaieazy irri vind, kan ik op zich ergens wel inkomen aangezien hij heel snel praat wat voor de doorsnee NL'er misschien moeilijk te volgen is en hij flipt vaak (wat ik hilarisch vind btw)quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
beetje kansloos om meteen zuur ventje etc te zeggen omdat ik een anderen mening heb over wat grappig is.
Hoe in godsnaam kan iemand Chris Smoove irritant vinden?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Soberso commentatorsWho gives a fuck over de persoonlijke verhalen van een stelletje zelfingenomen gamers? Alles wat je hoort is "I dit.." en "I dat".
![]()
ik kan het prima volgen hoor. maar het is de manier waarop. Die chris vind zich zelf zo grappig. Met dat nep lachje. Echt zo'n macho ventje. dat jij het grappig vind moet jij weten maar ik vind het gewoon niet grappig. maar dat zegt van de rest niks over mij als persoon. maar jij trekt blijkbaar nogal snel je conclusiequote:Op vrijdag 9 september 2011 15:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat je jaieazy irri vind, kan ik op zich ergens wel inkomen aangezien hij heel snel praat wat voor de doorsnee NL'er misschien moeilijk te volgen is en hij flipt vaak (wat ik hilarisch vind btw)
Hoe in godsnaam kan iemand Chris Smoove irritant vinden?![]()
de tips die ze geven enzo zijn wel handig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
Soberso commentatorsWho gives a fuck over de persoonlijke verhalen van een stelletje zelfingenomen gamers? Alles wat je hoort is "I dit.." en "I dat".
de filmpjes die ergens anders over gaan kijk ik ook niet.
![]()
Dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:27 schreef KoningStoma het volgende:
"tips"... Ik hoef geen "tips" van die noobsIk heb al best veel gehad aan sommige nade spots etc
![]()
Volgens mij begon ik mijn mening met "volgens mij"quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kan het prima volgen hoor. maar het is de manier waarop. Die chris vind zich zelf zo grappig. Met dat nep lachje. Echt zo'n macho ventje. dat jij het grappig vind moet jij weten maar ik vind het gewoon niet grappig. maar dat zegt van de rest niks over mij als persoon. maar jij trekt blijkbaar nogal snel je conclusie
En ja als iemand niet de humor kan zien in sarcastisch macho doen, dan ben je niet alleen saai, maar ook niet bepaald snugger...
PeaceVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jij bent echt kansloos.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:33 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij begon ik mijn mening met "volgens mij"
En ja als iemand niet de humor kan zien in sarcastisch macho doen, dan ben je niet alleen saai, maar ook niet bepaald snugger...
Peace![]()
En jij niet snugger, ieder zn mankementen he!quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
hoe oud ben jij? 11?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:36 schreef BzP het volgende:
[..]
En jij niet snugger, ieder zn mankementen he!![]()
oud genoeg om humor te herkennenquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Heb je die pic van hem nog? Ik moet echt weten hoe hij eruit zietquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, echt een eindbaashij ziet er in het echt ook als een nerd uit en hij is ook wel grappig, maar hij is ook een partij slim echt niet normaal.
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:18 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Heb je die pic van hem nog? Ik moet echt weten hoe hij eruit ziet
here he goesRvP; Feyenoord
nee dat valt heel erg mee. zoveel claymores staan er niet. en zo wel op de standaard plekken. ik haal ik bijna elk potje mijn blackbird en chopper gunner en dat zou dus niet lukken als ik echt zovaak dood zou gaan door claymoresquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:37 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
En dan door al die claymores gekilled worden, of door een of andere random nade..en bij nades heb je vaak tijd om weg rennen
![]()
![]()
Het is dan ook niet dat je echt te vaak dood gaat maar wel frustrerend vind ik, dat je dan op je 7 killstreak zit en dan door zon kut claymore word gekilled.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee dat valt heel erg mee. zoveel claymores staan er niet. en zo wel op de standaard plekken. ik haal ik bijna elk potje mijn blackbird en chopper gunner en dat zou dus niet lukken als ik echt zovaak dood zou gaan door claymoresen bij nades heb je vaak tijd om weg rennen
![]()
Kokende granaatjes!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
en bij nades heb je vaak tijd om weg rennenZo niet.. dan toch!![]()
dan niet nee. maar ik word er echt niet veel door gekilled. Maar als je hacker hebt werkt dat ook niet tegen nades.quote:![]()
Ik ben van plan om een PVR te kopen maar nieuw zijn ze nog een beetje prijzig.![]()
Zouden ze 2ehands ook goed zijn?![]()
![]()
Is dit niet wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:01 schreef rickyszz het volgende:
Ik ben van plan om een PVR te kopen maar nieuw zijn ze nog een beetje prijzig.![]()
Zouden ze 2ehands ook goed zijn?
http://www.roxio.com/enu/(...)?source=roxmachinimahallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het is zo jammer dat de HD capture cards zo duur zijn want op mijn tv/beeldscherm zit alleen hdmi aansluitingen
RvP; Feyenoord
Geen HD en het beeld van je eigen TV gaat hierdoor ook omlaag. (Las ik in een review) En het is dan wel affordable maar je hebt alsnog maar 480p, beter ga je dan voor een HD PVR/AVerTV/Black Magic Intensity. Wel wat duurder maar dan heb je wel HD beeld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dit niet wat?
http://www.roxio.com/enu/(...)?source=roxmachinima![]()
Die intensity shuttle van black magic heeft een 3.0 usb maar past die ook op 2.0 usb van computer of moet computer dan ook 3.0 zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Geen HD en het beeld van je eigen TV gaat hierdoor ook omlaag. (Las ik in een review) En het is dan wel affordable maar je hebt alsnog maar 480p, beter ga je dan voor een HD PVR/AVerTV/Black Magic Intensity. Wel wat duurder maar dan heb je wel HD beeld.RvP; Feyenoord
Wat? Oh, heb ik net gemist.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:29 schreef Antilurker het volgende:
En ik ben prestige 14 eindelijk, ikbenaron als getuige
-edit-
Ah ik zie het nu staan. Gefeliciteerd met je 14e verjaardag
Heb jij geen headset trouwens?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2011 16:06:41 ]![]()
Haha nee, is hem echtquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:29 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Oh die, ik dacht dat iemand zei dat die fake was, maar nvm.
RvP; Feyenoord
Die is stukquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat? Oh, heb ik net gemist.
-edit-
Ah ik zie het nu staan. Gefeliciteerd met je 14e verjaardag
Heb jij geen headset trouwens?
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
quote:
Hoe wist je dat ie zo noob was dan?
Dankje kijk nog ff verder.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dit niet wat?
http://www.roxio.com/enu/(...)?source=roxmachinima![]()
![]()
Hij kán wel in 720p geloof ik, als je de render settings iets aanpast..
--
M'n laatste drie potjes zijn voor mijn doen trouwens erg goed, gaat lekker. Heb een Stoner met red dot en dat werkt wel..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
O dat is wel mooi maar je kan het beeld echt niet vergelijken met een PVR. Maar om te proberen is het wel een mooi ding. Beter dan theater dat wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
Hij kán wel in 720p geloof ik, als je de render settings iets aanpast..
--
M'n laatste drie potjes zijn voor mijn doen trouwens erg goed, gaat lekker. Heb een Stoner met red dot en dat werkt wel..![]()
Het lijkt mij een mooi begin-apparaat ja. Ik heb zelf ook even zitten zoeken maar die van Hauppage (die al die Machinima commentators hebben) blijven zo duur...quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:48 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
O dat is wel mooi maar je kan het beeld echt niet vergelijken met een PVR. Maar om te proberen is het wel een mooi ding. Beter dan theater dat wel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De AVerTV is nog wel goed te doen qua prijsquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het lijkt mij een mooi begin-apparaat ja. Ik heb zelf ook even zitten zoeken maar die van Hauppage (die al die Machinima commentators hebben) blijven zo duur...![]()
Ik zat het filmpoje ff terug te kijken. en toen kwam ik het tegenquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:04 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ie zo noob was dan?![]()
[..]
Dankje kijk nog ff verder.was namelijk mijn c4
![]()
Ik ga denk ik toch maar voor de PVR.![]()
Omdat monteren mijn hobby is en ik daar later m'n beroep van wil gaan maken
Nu nog ff kijken waar die het goedkoopst is.
-Edit- Gekocht!
[ Bericht 11% gewijzigd door rickyszz op 10-09-2011 23:14:54 ]![]()
Nieuw? Je hebt ook component kabels als je het nog niet wistquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:33 schreef rickyszz het volgende:
Ik ga denk ik toch maar voor de PVR.![]()
Omdat monteren mijn hobby is en ik daar later m'n beroep van wil gaan maken
Nu nog ff kijken waar die het goedkoopst is.
-Edit- Gekocht!![]()
![]()
![]()
Nieuw ja, en dat wist ik al, maar alsnog bedanktquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:45 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nieuw? Je hebt ook component kabels als je het nog niet wist![]()
![]()
Nee sorry, ik heb 'm al 3x gedeeld met vrienden, en ik wil er 1tje reserve houden just in casequote:Op zondag 11 september 2011 15:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, koop een nieuwe zou ik zeggen. Mag ik die map-pack van jou? (met drive-in)
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Maakt niet uit, krijg hem al van iemand anders.quote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb 'm al 3x gedeeld met vrienden, en ik wil er 1tje reserve houden just in case![]()
Als je een mappack van iemand hebt gedownload/gedeeld en je verwijderd dat account weer van je console blijven de mappacks dan staan?![]()
To do list:
- Vijftiende prestige
- Een Amerikaan vertellen dat er een vliegtuig op zijn huis moet vliegen rondom 11 september
Jankwijven over ghost terwijl ze het zelf ook gebruiken met het argument dat ze het pas na het andere team deden, rot op dan hypocriete vieze kutyanks. Speel veel in de nacht tegen Amerikanen (en met 2) maar wat zitten daar toch vaak mongolen bij die denken dat hun het helemaal zijn en dat jij meteen een moslim bent omdat je een bepaald accent hebt en de wereld eindigt bij Amerika en begint bij het midden oosten
[/quote]![]()
RvP; Feyenoord
Als je wilt maar ik denk niet dat wij gaan caren. Je hoeft ook niet om mijn post te caren maar ik dacht is wel leuke topic vullen. Als je wilt gaan janken doe je dat maar onder de dekens.quote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef MagischMannetje het volgende:
Moet ik nu ook al mn commentators gaan opnoemen?RvP; Feyenoord
Heb een tijdje niet gespeeld en heb net twee levels packs gekocht voor de ps3 maar er zitten geen levels bij voor de free for all mode he? Beetje jammer omdat ik dat bijna altijd speel.
Zag wel wat nieuwe zomiepacks en wat is black ops annihilation precies?![]()
Wie is wij?quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je wilt maar ik denk niet dat wij gaan caren. Je hoeft ook niet om mijn post te caren maar ik dacht is wel leuke topic vullen. Als je wilt gaan janken doe je dat maar onder de dekens.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ok, misschien generaliseer ik ietwat maar om nou allemaal namen te gaan noemen.quote:RvP; Feyenoord
Even wat ergernissen:
*Mensen die voor Nuketown voten als je s&d speelt.. En daarna nog een x voten
*Teamgenoten met de perk Hacker en dan toch vol over claymores lopen, nee en dan zitten die niet tactisch verstopt maar vol in beeld
*Teamgenoten die nooit op hun mini-map kijken waardoor ze met een blackbird in de lucht nog in hun rug genaaid worden.
*Teamgenoten die nooit op hun mini-map kijken waardoor ze maar rond blijven kijken vanuit welke richting ze beschoten worden en dan alsnog de verkeerde kant kiezen om te zoeken.
JA ik heb de laatste paar dagen weer veel gespeeld, en nee ik ben geen pro en heb geen k/d ratio van boven de 2 (speel wel alleen s&d (a)).. maar zulke makkelijke dingen moet je toch zien en doorhebben. Al helemaal als je boven prestige 4 zit.
Verder; best een vermakelijk spelletje dat call of duty
Zo niet.. dan toch!![]()
Een samenvatting voor de luie lezers: teamgenoten
[/quote]![]()
FYPquote:Op woensdag 14 september 2011 20:45 schreef Catkiller het volgende:
Een samenvatting voor de luie lezers: RANDOM teamgenotenRvP; Feyenoord
Net een Amerikaan met een grote mond over dat die het ons wel even moeilijk zou maken, speelden moshpit en kregen toevallig twee keer achter elkaar domination, hij had 1 vriend bij zich en ook wel een goed team en nog met 200 op 121 eindigen, ik had 16 defendsHij riep na elk potje rematch, ook toen die nog in ons team zat dus nu niet anders, volgende game staat de eindscore op 200 tegen net 100 geloof ik, iig in een overwinning voor ons. Hij snapte er zelf ook niks meer van.
Dus heb me wel weer vermaakt, ben nu ook al bijna lvl 50 nu ik niet meer omhoog kan, lijkt wel of het in deze prestige veel sneller gaat dan in andere
[/quote]![]()
Wheheh , begrijp me niet verkeerd.. er zitten er zat goeie tussenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:45 schreef Catkiller het volgende:
Een samenvatting voor de luie lezers: teamgenoten
Zo niet.. dan toch!![]()
focking vroeg, maar accept mijn invite dan eensquote:
en wat is je psn nrsix? met mij in je team verlies je niet.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Net thuis van het pokeren, niets vroeg.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
focking vroeg, maar accept mijn invite dan eens
![]()
![]()
![]()
Met mij in je team wel (a). psn: Mirrodin22quote:Op donderdag 15 september 2011 07:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
focking vroeg, maar accept mijn invite dan eens
Zo niet.. dan toch!![]()
oh lol dan heb ik je al in m'n lijst en bedoelde ik jou met accept mijn invites dan eensquote:Op donderdag 15 september 2011 12:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Met mij in je team wel (a). psn: Mirrodin22
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ah, ik joinde je nog, maat toen ging je net offline.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef NrSiX het volgende:
Whehe bij dezeSorry kon net maar ff spelen daarom joinde ik niet =]
Ik helemaal wachten
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef mash_ het volgende:
GIng net mijn game capture kaart uitproberen. Haal ik in mijn eerste potje een 22 killstreak
![]()
Ik ben inmiddels al bezig met een sniper-montage met de hd pvr![]()
![]()
geen losse quickscopes hoop ik'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee, ook met de Tomahawk, en ik doe alles snel achter elkaar in kleine stukjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef poker4lifee het volgende:
geen losse quickscopes hoop ik![]()
![]()
Voor de mensen die (actief) MW3 gaan spelen op ps3: Het_BiertjeBelieve that anything you can imagine, you can make real.![]()
Wat is je youtube kanaal?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef rickyszz het volgende:
[..]
![]()
Ik ben inmiddels al bezig met een sniper-montage met de hd pvr
Ik heb geen hd ding. Maar vind de kwaliteit wel goed voor de ze prijs![]()
![]()
Hier, en de jouwe?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is je youtube kanaal?
Ik heb geen hd ding. Maar vind de kwaliteit wel goed voor de ze prijs![]()
![]()
De kwaliteit van die Roxio is best goedquote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/MashPS3
Ik zal wel even subscripe.
Ik zal zo ff een preview uploaden, maar moet 'm eerst nog renderen.![]()
![]()
Ja is het ook. Ik ben nu die 22 killstreak en dus mijn 1e roxio gameplay van black ops aan het renderen. Dus straks ook ff uploaden.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
De kwaliteit van die Roxio is best goed.
Ik zal zo ff een preview uploaden, maar moet 'm eerst nog renderen.![]()
Heb je net toegevoegd, ik ben ikbenaronquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef kwaliteit. het volgende:
Voor de mensen die (actief) MW3 gaan spelen op ps3: Het_Biertje![]()
![]()
VOnd ik wel degelijk van mijzelf als non sniperik ging 44-7 dat potje, kreeg chopper in de lucht nog. En uiteraard de teamspeler die ik ben had ik ook nog 4 caps en een aantal defends.
Ik begin het snipen steeds leuker te vinden en kan er steeds beter mee omgaan.RvP; Feyenoord
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja is het ook. Ik ben nu die 22 killstreak en dus mijn 1e roxio gameplay van black ops aan het renderen. Dus straks ook ff uploaden.
Deze dus!Let niet op de c4 en frag fail op het begin
![]()
![]()
Beter zet je er wat muziek onder ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Deze dus!Let niet op de c4 en frag fail op het begin
steeds die geluiden aanhoren is niet echt prettig. Heeft die roxio btw een hdmi ingang? Ik heb namelijk alleen hdmi aansluiting op mijn beeldscherm en ben ook nog van plan een capture card te kopen maar dan ook voor voetbal etc en andere dingen dan gamen.
RvP; Feyenoord
Ik vind juist die geluiden wel fijn als ik dit soort filmpjes kijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter zet je er wat muziek onder ofzosteeds die geluiden aanhoren is niet echt prettig. Heeft die roxio btw een hdmi ingang? Ik heb namelijk alleen hdmi aansluiting op mijn beeldscherm en ben ook nog van plan een capture card te kopen maar dan ook voor voetbal etc en andere dingen dan gamen.
En nee heeft die niet. Dat is het enige nadeel. Je speelt dus ook in iets minderen kwaliteit. Iets wat totaal niet uitmaakt in black ops maar okeEn je captured echt alles wat je playstation afspeelt he. Niet wat je tv afspeelt dus voor voetbal heb je er niks aan.
![]()
Daarom moet ik ook hdmi, dan kan hij volgens mij wel op digitale tv, vandaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vind juist die geluiden wel fijn als ik dit soort filmpjes kijk.
En nee heeft die niet. Dat is het enige nadeel. Je speelt dus ook in iets minderen kwaliteit. Iets wat totaal niet uitmaakt in black ops maar okeEn je captured echt alles wat je playstation afspeelt he. Niet wat je tv afspeelt dus voor voetbal heb je er niks aan.
Maar het is persoonlijk wat iemand fijner bij een filmpje doet, ik kijk niet echt voor de gameplay, meer om de grappige verhalen of de relaxte muziek.
RvP; Feyenoord
Ja dan moet het kunnen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moet ik ook hdmi, dan kan hij volgens mij wel op digitale tv, vandaarMaar het is persoonlijk wat iemand fijner bij een filmpje doet, ik kijk niet echt voor de gameplay, meer om de grappige verhalen of de relaxte muziek.
ja naja ik ga er niet door heen praten, daar heb ik geen zin in.En chille muziek tja dan kan je net zo goed een muziek video opzoeken
Maar iedereen zijn ding he
Eigenlijk was dit filmpje ook meer als test. Bij filmpjes met frag spots of dat soort dingen zal ik wel muziek doen.
![]()
Dat ik ga ik ook doen, maar dan bij MW3!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Bij filmpjes met frag spots of dat soort dingen zal ik wel muziek doen.![]()
![]()
Ja ik ook. En bij black ops weet ik ook nog wel een paar leuke die ik nog niet tegen gekomen ben bij anderen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:21 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat ik ga ik ook doen, maar dan bij MW3!![]()
![]()
Ik weet niet waar ik mn streaks op moet zetten.. Blackbird en Dogs zijn me nog wat te zeldzaam, heb nu spy plane napalm en mortar, maar mortar vind ik niet echt lekker werken..
![]()
Attack helicopter?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:58 schreef Timmos het volgende:
Ik weet niet waar ik mn streaks op moet zetten.. Blackbird en Dogs zijn me nog wat te zeldzaam, heb nu spy plane napalm en mortar, maar mortar vind ik niet echt lekker werken..
![]()
![]()
Welke user was gastlyguy ook al weer? En komt er nog iemand online?
Had net attack dogs, ik was blij joh! Zo van:![]()
![]()
![]()
[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 20:00:22 ]![]()
Moiquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef DrNick het volgende:
Welke user was gastlyguy ook al weer?
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
@Mash, even een protip; post alleen Famas-gameplay op Youtube als het uitzonderlijk goed is. Veel youtubers hebben een hekel aan dat wapen. Probeer eens wat vreemde setups enzo, wees creatief. Heb wel geabonneerd, de kwaliteit ziet er namelijk prima uit.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik twijfel hoe ik moet gaan spelen bij mw3..
op de andere cods altijd maar een 2-3kd omdat ik by far het meest snd speel en ook gewoon loop te kutten met sniper enzo.
dus nu dilemma:
serieus spelen en een keer een 4+kd staan in cod, wat makkelijk te doen is alleen dan wordt het wel een stuk minder snd wat ik dan wel weer het leukst vind om te doen
of gewoon aan kloten, veel snd spelen en zo nu en dan snipen en een lage kd halen?
nu zegt kd natuurlijk niks maar aan de ene kant lijkt het me ook wel eens leuk om te kijken waar ik sta als ik andere shit meer speel dan bijna alleen snd.
misschien 2 accounts maken?
[ Bericht 0% gewijzigd door poker4lifee op 16-09-2011 23:30:23 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Inderdaad gewoon doen waar je het meeste plezier uit kan halen. Doe ik ook en loop daarom soms gewoon te kutten en heb dan een slechte score en vaak speel ik gewoon met een wapen wat voor mij goed voelt waarmee ik goede scores haal, omdat mijn speelplezier vaak toch wel af hangt van het winnen of verliezen
Speelde pas een game en die gasten wonnen met allemaal kut K/Ds in hun team (negatief) en ik stond positief met een K/D van boven de 2, maar ze hebben wel gewonnen. Waar mijn win/loss ratio 0.75 is op dit moment (was eerst nog slechter)
Het is allemaal maar waar je prioriteiten liggen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
ik ook 116 of 117 en speel ook vrij veel alleenwinratio eindelijk 2.5 nu.
en thx idd beter doen wat ik het leukst vind.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mijn winratio staat op 0.83 ofzo.. Iets van 200 keer meer verloren dan gewonnen.. KD staat geloof ik rond de 1.3/1.4.. Maar ik speel alleen maar alleen, heel soms nog met 1 iemand anders..
Zal bij MW wel anders worden..
[ Bericht 12% gewijzigd door Timmos op 17-09-2011 00:16:04 ]![]()
Net 1 game gedaan en was het al weer zat nu ik met het prestigen klaar ben zal ik wss alleen nog maar spelen als er anderen online zijn om mee te spelen. Het heeft me toch al dan niet onbewust altijd wat te doen gegeven
[/quote]![]()
Wat is je psn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:43 schreef Catkiller het volgende:
Net 1 game gedaan en was het al weer zat nu ik met het prestigen klaar ben zal ik wss alleen nog maar spelen als er anderen online zijn om mee te spelen. Het heeft me toch al dan niet onbewust altijd wat te doen gegeven![]()
Speel BO op de Xbox
[/quote]![]()
lol heb die elite beta, echt 1 van de meest nutteloze dingen ooit.
SEARCH & DESTROY
292 Hours
DOMINATION
23 Hours
HEADQUARTERS
16 Hours
OTHER
46 Hours
Winning pct.
71%
Wins
2755
Losses
1101
Best Win Streak
116
en nog meer onzin zoals de mappen van boven kunnen zien,
Wat houdt dit in? Elite Beta?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:14 schreef poker4lifee het volgende:
SEARCH & DESTROY
292 Hours
DOMINATION
23 Hours
HEADQUARTERS
16 Hours
OTHER
46 Hours
Winning pct.
71%
Wins
2755
Losses
1101
Best Win Streak
116
en nog meer onzin zoals de mappen van boven kunnen zien,Zo niet.. dan toch!![]()
Wat is je XBL?quote:
RvP; Feyenoord
This, mijn k/d is 1.14 maar dit is mijn eerste shooter online en ik zoog echt ballen in het begin. Toen ik met de Famas ging spelen schoot k/d omhoog en nu gaat het langzaam omhoog omdat ik alleen nog maar snipe en met dual skorpions etc. doe. G11 is btw meest bezige wapen ooit. G11 met hardened proquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Of je doet gewoon lekker waar je zin in hebt en je gaat snd spelen. Wat boeit kd nou. k/d maakt mij echt geen zak uit en ik ben gewoon 100% objective georiënteerd en nog haal ik wel decent scores. Wanneer ik ook nog met GHost en second chance zou spelen zou ik nog veel betere scores halen maar ik speel liever met Flak jacket of Lightweigt.
RvP; Feyenoord
Hbc Helios.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Theater mode is bad maar wilde mijn sniper skills toch even delen lol.
Niet speciaal ofzo maar wel aardig voor mijn doen.
23-7 ging ik met 4 capsen dan nog zo dik verliezen. Rest van het team ging negatief en sprong nooit of bijna nooit op vlaggen XD.
RvP; Feyenoord
kan je op de cod site allemaal nutteloze stats van jezelf zien enzo, heel nutteloos allemaal. en dat komt dus ook bij mw3 allemaal, een deel met de normale cod en nog meer dingen als je elite lid bent.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik verloor laatst een snd potje terwijl ik 23 kills hadquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:31 schreef DrNick het volgende:
Whoow fack hee, net 16-3, 1 plant in SnD
heel irritant soms, alleen spelen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Geen hardened edition kopen dus?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je op de cod site allemaal nutteloze stats van jezelf zien enzo, heel nutteloos allemaal. en dat komt dus ook bij mw3 allemaal, een deel met de normale cod en nog meer dingen als je elite lid bent.
[/quote]![]()
mwah ze naaien wel met die mappacks he. zo komt er dus voor hardened editie elke maand bijvoorbeeld 1 map uit, en als je het niet hebt kan je bijvoorbeeld pas na 3 maanden een mappack kopen terwijl de hardened editie die mappen al eerder heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen hardened edition kopen dus?
verder weet ik nog niet wat precies het verschil qua theater mode zal zijn tussen normaal en elite.
en ligt eraan of battlefield nog wat wordt.
twijfel twijfel dus.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Iemand zin om zometeen potje te doen op ps3?Believe that anything you can imagine, you can make real.![]()
Jij was het_biertje toch? Ik ben ikbenaron, maar je ging weer offline.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:36 schreef kwaliteit. het volgende:
Iemand zin om zometeen potje te doen op ps3?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 13:48:46 ]![]()
Ja, dat ben ik. Maar ging ff op andere account om fifa 12 demo te downloaden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij was het_biertje toch? Ik ben ikbenaron, maar je ging weer offline.
Believe that anything you can imagine, you can make real.![]()
Ik heb dat ding iets van 10 keer gebruikt, de 10e keer was ie stuurloos en nu gebruik ik hem nooit weer, zaad ding. Hoewel op nuketown demolitionquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:38 schreef Antilurker het volgende:
Die Gunships op de nieuwste maps zijn echt glitched. Ik kon nieteens sturen....en daarna nog een chopper eroverheen
kassa
RvP; Feyenoord
Oh dat filmpje had ik eigenlijk alleen gepost om te testen wat voor kwaliteit die roxio game capture is bij black opsquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
@Mash, even een protip; post alleen Famas-gameplay op Youtube als het uitzonderlijk goed is. Veel youtubers hebben een hekel aan dat wapen. Probeer eens wat vreemde setups enzo, wees creatief. Heb wel geabonneerd, de kwaliteit ziet er namelijk prima uit.Ik speel vaak met aug. Maar als het dan kut gaat ga ik weer met famas
![]()
![]()
Ik heb nu Scavenger, Hardline, Hardened, Sleight of Hand, Warlord, en bijna Tact Mask Pro, op ~ level 30
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Kwaliteit is iig goed.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh dat filmpje had ik eigenlijk alleen gepost om te testen wat voor kwaliteit die roxio game capture is bij black opsIk speel vaak met aug. Maar als het dan kut gaat ga ik weer met famas
Zeker voor dat geld.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het is nu niet echt een wapen waar je snel van onder de indruk bent en denkt laat ik die gebruiken want hij ziet er zo sterk uitLijkt me ook dat je hem snel zat bent als het tegen zit op momenten waar je met een random assault rifle de kill had gemaakt ipv de kill was.
[/quote]![]()
Ik heb dan liever de spectre silenced of de MPL silenced, vind ik toch wat relaxter dan de mac11RvP; Feyenoord
Ik gebruik een Famas Silenced, vooral goed in combinatie met de ghost perk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik beschouw het maar als een trollAnders hoop ik dat je PS3 hebt en geen xbox XD
RvP; Feyenoord
Famas met silencer is wel fijn hoor. Alleen gebruik ik hem met flak jacket.quote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef vandermar het volgende:
Ik beschouw het maar als een trollAnders hoop ik dat je PS3 hebt en geen xbox XD
En op de PS3.
![]()
![]()
Ghost Pro, Hacker Pro, Galil met silencer
En nee ik maak geen grapje!
[/quote]![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
MAC11 met silencer, wat een heerlijk wapen is dat.Waarom heb ik dit niet eerder ontdekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang je maar niet stil zit en de objective speeltquote:Op zondag 18 september 2011 01:17 schreef Catkiller het volgende:
Ghost Pro, Hacker Pro, Galil met silencer
En nee ik maak geen grapje!
RvP; Feyenoord
quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Zal ik je er eens mee ownen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 18 september 2011 01:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang je maar niet stil zit en de objective speelt![]()
Wou je accepten maar live wilt niet mee werken vannacht
[/quote]![]()
Heb me eigenlijk alleen geregistreerd voor de beta om de weapon guides van xboxahoy te kunnen bekijken. Stukje korter dan de originele en zonder historische achtergrond. Toch vermakelijk en leuk gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:14 schreef poker4lifee het volgende:
SEARCH & DESTROY
292 Hours
DOMINATION
23 Hours
HEADQUARTERS
16 Hours
OTHER
46 Hours
Winning pct.
71%
Wins
2755
Losses
1101
Best Win Streak
116
en nog meer onzin zoals de mappen van boven kunnen zien,![]()
Alle tijd van de wereld hoorquote:Op zondag 18 september 2011 01:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
Wou je accepten maar live wilt niet mee werken vannacht
RvP; Feyenoord
Die headshots zonder inzoomenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:51 schreef vandermar het volgende:
Theater mode is bad maar wilde mijn sniper skills toch even delen lol.
Niet speciaal ofzo maar wel aardig voor mijn doen.
23-7 ging ik met 4 capsen dan nog zo dik verliezen. Rest van het team ging negatief en sprong nooit of bijna nooit op vlaggen XD.
Wat een baggerspel ook...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Hit detection is sowieso kut wanneer je niet de host bent en dat ben ik echt nooitquote:Op zondag 18 september 2011 09:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Die headshots zonder inzoomenWat een baggerspel ook...
Ik snipe heel vaak op een 3 bar en dat is echt kut als je er niet pro in bent. Ik zou wel eens willen weten hoe het gaat wanneer ik host ben.
Op een 2 bar is het helemaal hilarisch, dan no scope je iemand van dichtbij en serieus een seconde later ofzo is ie pas deaud XDRvP; Feyenoord
Beetje irritant, als ik de laatste tijd care packages gebruik krijg ik alleen maar ammo hieruit? Heb denk ik nu al iets van 14 x Ammo gekregen en 1 keer mortieren.. vaag toeval?Zo niet.. dan toch!![]()
Jaquote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef NrSiX het volgende:
Beetje irritant, als ik de laatste tijd care packages gebruik krijg ik alleen maar ammo hieruit? Heb denk ik nu al iets van 14 x Ammo gekregen en 1 keer mortieren.. vaag toeval?1 van de 3 care packages haal ik toch wel een keer een blackbird, dogs, hind eruit
![]()
![]()
Ik heb gister nog even 2 filmpjes gemaakt
Deze, mijn c4 kill van 1 avondje spelen (+ is spel die ik van een anderen dag had die in array)
En een snelle nade spot op cracked
![]()
DrNick,
Een invite vanavond gaat geaccepteerd worden. Moest gisteren en volgens mij Vrijdag even L.A. Noire spelen. Ging echter dramatisch slecht. Was het niet meer gewend en hele verhaallijn kwijt. 16 vragen fout in één onderzoek. Gelijk teruggezet tot parkeerwachter.
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Allright, geduld hebben dusquote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja1 van de 3 care packages haal ik toch wel een keer een blackbird, dogs, hind eruit
Zo niet.. dan toch!![]()
Zal ik anders even een noobtube filmpje voor je maken.quote:![]()
![]()
Doe maar! In mw2 weet ik wel goede noobtube plekken.quote:Op maandag 19 september 2011 11:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik anders even een noobtube filmpje voor je maken.
![]()
![]()
In Black Ops moet dat toch ook kunnen? Ook al zijn noobtubes daar niet zo goed.quote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Doe maar! In mw2 weet ik wel goede noobtube plekken.
![]()
Weet niet. Bij mw2 heb je bij domination op het begin in sommige levels standaard 2 of 3 kills als je recht omhoog richting een vlag schietquote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
In Black Ops moet dat toch ook kunnen? Ook al zijn noobtubes daar niet zo goed.Bij black ops kan je de eerste paar seconde niet schieten met noobtube. Dus dan kan het niet. Sowieso heb ik nog nooit noobtube gekocht in Black ops
![]()
![]()
Mark! We missen nog 1 killcamquote:Op maandag 19 september 2011 09:09 schreef mash_ het volgende:
Ik heb gister nog even 2 filmpjes gemaakt
Deze, mijn c4 kill van 1 avondje spelen (+ is spel die ik van een anderen dag had die in array)
En een snelle nade spot op crackedBij die eerste kill omdat jij daar steeds faalde
![]()
![]()
Vanavond kan wel, ga zo eten dus vanaf 19.00? Moet ook nog huiswerk maken.quote:Op maandag 19 september 2011 09:18 schreef RingBewoner het volgende:
DrNick,
Een invite vanavond gaat geaccepteerd worden. Moest gisteren en volgens mij Vrijdag even L.A. Noire spelen. Ging echter dramatisch slecht. Was het niet meer gewend en hele verhaallijn kwijt. 16 vragen fout in één onderzoek. Gelijk teruggezet tot parkeerwachter.![]()
Sorry manWist niet dat je boos werd.. Maar het blijft toch vaag, net overigens 2 verschillende uit het pakje van sinterklaas! Score van 17-2 snd. Ging lekkah :y
Zo niet.. dan toch!![]()
Is niet boos bedoeld maar was de PI vergeten. Maar mensen die klagen over een CP vind ik gewoon beetje klagen om het klagen. Napalm is gewoon veel constanter dan een CPquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:49 schreef NrSiX het volgende:
Sorry manWist niet dat je boos werd.. Maar het blijft toch vaag, net overigens 2 verschillende uit het pakje van sinterklaas! Score van 17-2 snd. Ging lekkah :y
![]()
Jammer dat de range en damage gruwelijk wordt verminderd. Je killed over het algemeen sneller zonde die upgrade zelfs als je niet zon snelle trigger finger hebt. Doe mij maar de ASP of CZ-75 extended mags.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
C275 met full auto upgrade.Dat ding heerst.
''A life. A life, Jimmy, you know what that is? It’s the shit that happens while you’re waiting for moments that never come.![]()
Weet iemand wat dit is?![]()
Ik zie deze zwarte doos steeds vaker en dan met name deze map.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door rickyszz op 20-09-2011 19:18:23 ]![]()
Ja, een carepage die gehacked is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:09 schreef rickyszz het volgende:
Weet iemand wat dit is?![]()
Ik deze zwarte doos steeds vaker en dan met name deze map.![]()
[ afbeelding ]![]()
Je kan pas hacken als je al pro hebt? Dus welke challengequote:Op dinsdag 20 september 2011 18:12 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Oh, dan moeten ze die challenge halen willen ze HackPro hebben?![]()
![]()
Onee, laat maar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je kan pas hacken als je al pro hebt? Dus welke challenge![]()
![]()
Tomahawk rules!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
Ik zit te klote met tomahawk om een montage te maken. wel leuk die dingenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
in sticks & stones kan je goed oefenen idd want iedereen rent door t dolle heen..quote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
Klopt, lekker oefenen in sticks en stones.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Lijkt me erg sterk want ik ben gewoon ingelogdquote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef rickyszz het volgende:
PSN is down![]()
http://twitter.com/#!/search/realtime/psn![]()
![]()
Ja, hoort ook zo, net zoals als ze onderhoud hebben gepland dan kun je ook gewoon ingelogd blijvenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk want ik ben gewoon ingelogd.
![]()
Ik ben mijn montage nu aan het uploadenduurt alleen 120 min
Het zijn alleen de kills van vandaag maar best leuk geworden.
Die vond ik ook wel leuk. DIe had ik alleen niet opgenomen dus zit niet in de montage![]()
![]()
Ik krijg er praktisch altijd wel iets goeds uit mits ik CP als laagste killstreak heb ingesteld, dan met die pro-perk nog de optie tot wisselen en ik ben tevreden en mocht er echt niets boeiends inzitten gebruik ik hem gewoon als lokaas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:43 schreef NrSiX het volgende:
En nog steeds krijg ik alleen die fucking ammo uit mijn care package..
Vooral chopper en mortar krijg ik vaak.![]()
![]()
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef rickyszz het volgende:
PSN is down![]()
http://twitter.com/#!/search/realtime/psn
![]()
Ik ben nu uitgelogd eens kijken of ik weer kan inloggen.
Kakzooi nou mooi niet dus!
[ Bericht 14% gewijzigd door rickyszz op 21-09-2011 17:23:10 ]![]()
Pricelessquote:
Zo niet.. dan toch!![]()
Wel kut dat het PSN weer 'ns vervelend doet.
Hopelijk doet hij het om 8 uur weer want dan kan ik weer spelen
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Bericht van PSEU
-Edit XBL is nu ook down.quote:We're aware that PSN is currently unavailable and working with the technicians to find out when it will be restored. Apologies.
[ Bericht 3% gewijzigd door rickyszz op 21-09-2011 18:42:01 ]![]()
Het is nog maar het begin maar de overgang tussen kills mogen wel wat soepeler, net als soms de overgang tussen de mappen.quote:
Ik heb wel een kanaal voor je die echt mooie filmpjes zo heeft.
http://www.youtube.com/user/Mrblack0ut81
Keep up the good work
RvP; Feyenoord
Ik zie geen claymore?quote:Ja heb het eigenlijk ook echt veel te snel gemaaktquote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is nog maar het begin maar de overgang tussen kills mogen wel wat soepeler, net als soms de overgang tussen de mappen.
Ik heb wel een kanaal voor je die echt mooie filmpjes zo heeft.
http://www.youtube.com/user/Mrblack0ut81
Keep up the good workik zat te spelen en tussen de levels door (met mijn laptop op mijn schoot) de kills er uit te halen en achter elkaar te zetten
Dus van de rest niet heel veel tijd ingestoken maar vind hem nog best leuk geworden.
Zijn ook alleen games van vandaag.
maar tnxs
ZItten wel paar mooie kills tussen al zeg ik het zelf![]()
![]()
Links naast je staat een claymore, maar die gaat niet af.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zie geen claymore?
[..]
Ja heb het eigenlijk ook echt veel te snel gemaaktik zat te spelen en tussen de levels door (met mijn laptop op mijn schoot) de kills er uit te halen en achter elkaar te zetten
Dus van de rest niet heel veel tijd ingestoken maar vind hem nog best leuk geworden.
Zijn ook alleen games van vandaag.
maar tnxs
ZItten wel paar mooie kills tussen al zeg ik het zelf![]()
![]()
Misschien van mijn team ofzoquote:Op woensdag 21 september 2011 20:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Links naast je staat een claymore, maar die gaat niet af.![]()
Nee hij was van die gast die je net gekilled had, maar omdat hij alweer spawnde ging de claymore weg, net op tijdquote:
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
zijn er geen xbox live mensen hier die BO spelen
mijn gamertag is BuikSchuiver0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Wat is je K/D en je W/L? Moet wel weten of je op mijn niveau zit natuurlijk.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Je mag mij wel adden maar vrijdag speel ik pas weer.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef donald_dick het volgende:
zijn er geen xbox live mensen hier die BO spelen
mijn gamertag is BuikSchuiver
vandermar89 is mijn XBL.RvP; Feyenoord
nevermind!
[ Bericht 96% gewijzigd door Oscar. op 22-09-2011 07:12:19 ]0% vet, Geen suiker toegevoegd
verstuurd!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag mij wel adden maar vrijdag speel ik pas weer.
vandermar89 is mijn XBL.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Weer even wat goldguns vergaren hihi. Heb nu t/m maandag vrij dus genoeg tijdquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:20 schreef rickyszz het volgende:
Yeah het is weer tijd voor Double XP weekend!
Starting Friday at 10AM pst, Nuketown 24/7.![]()
. Wordt wel mooi weer though
RvP; Feyenoord
RvP; Feyenoord
VOL dan maar denk ik.RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: