Dat is wel heel triestig. Zeggen dat je wel komt en er dan niet zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik was waarschijnlijk toch niet gekomen
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik was waarschijnlijk toch niet gekomen
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is wel heel triestig. Zeggen dat je wel komt en er dan niet zijn
Denken dat ik ooit naar een meet zal komenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is wel heel triestig. Zeggen dat je wel komt en er dan niet zijn
Waarom niet? Ben je bang voor andere mensen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit naar een meet zal komen
Nee bedankt.
Denken dat wij dat willenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee bedankt.
Voor nieuwe dingen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je bang voor andere mensen?Staat het niet in je gekleurde weekschema op de koelkast?
![]()
In het echt ben ik anders dan hierquote:
-doe even normaal-quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee bedankt.
Bijna niemand is hier in ONZ zoals hij (of zij, als vrouwen op FOK! echt bestaanquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Voor nieuwe dingen.
[..]
In het echt ben ik anders dan hier
Tja, helemaal met types als Plastic_Zak, die zich wel aanmelden maar niet willen komen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:53 schreef Meloewa het volgende:
Wat is feestjes organiseren toch leuk hé jongens en meisjes..
Maar het uitvoeren uiteindelijk daar zijn we niet voor geschapen toch.
Gaat het nog wel door dan?quote:Op zondag 11 september 2011 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb er zeer zin inVoor welke fokkers is vis een optie, wil graag leren vissen
volgens OP is vis nog een optie?quote:Op zondag 11 september 2011 01:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gaat het nog wel door dan?
De OP klopt niet meer. Maar het gaat nog wel door dus? Ik heb geen zin om volgende week voor jan lul in Zwolle te staan namelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 01:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens OP is vis nog een optie?
De meet gaat niet door!!!quote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De OP klopt niet meer. Maar het gaat nog wel door dus? Ik heb geen zin om volgende week voor jan lul in Zwolle te staan namelijk.
Als er niemand is kun je ook niet voor lul staanquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De OP klopt niet meer. Maar het gaat nog wel door dus? Ik heb geen zin om volgende week voor jan lul in Zwolle te staan namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |