abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101653127
ik zoek al een tijdje een goede koptelefoon met bass maar kan geen goede vinden :S
ik vroeg me af of jullie een goede koptelefoon weten.
- +¤100,-
- goede bass
- microfoon (hoeft niet)
- moet niet snel kapot gaan

Alvast Bedankt.
Daan
pi_101653258
Sony DJ500.
pi_101653804
Echte pro's kopen Beats Studio van Dr. Dré, beetje zoals Apple. Veel betalen voor het merkje maar dan heb je wel 'n echte beats.
pi_101654914
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:31 schreef drumstickNL het volgende:
Echte pro's kopen Beats Studio van Dr. Dré, beetje zoals Apple. Veel betalen voor het merkje maar dan heb je wel 'n echte beats.
Niet 'een beetje' zoals Apple... dat is helemaal zoals Apple...

Ik wil niet beweren dat het slechte koptelefoons zijn, maar zwaar overpriced voor de kwaliteit die ze geven.
Plus dat het meestal van die typische mensen zijn die met zo'n ding lopen...

Maar ik dwaal af...
@TS, geen idee. Probeer er gewoon een paar in bijv. een Mediamarkt en schaf dan online diegene aan die jij het best vindt klinken.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_101655099
ik zweer toch bij de sennheiser, heb zelf al 10 jaar een HD570 en heeft een vette bas
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:53:48 #6
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_101655446
Probeer er een paar, Sennheiser maakt leuke en betaalbare koptelefoons...en die doen het ook goed in de hi en midrange frequenties, als je daar ooit naar zult luisteren. :)
pi_101657737
Ik heb de Logitech G35. Zit een super heerlijke bass in
pi_101662501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef daanpiek het volgende:
ik zoek al een tijdje een goede koptelefoon met bass maar kan geen goede vinden :S
ik vroeg me af of jullie een goede koptelefoon weten.
- +¤100,-
- goede bass
- microfoon (hoeft niet)
- moet niet snel kapot gaan

Alvast Bedankt.
Daan
Wat voor gebruik? Wat voor formfactor?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_101714574
Beats by dr. Dre is precies zo'n voorbeeld van marketing over inhoud. Iedereen denkt nu dat Bose, Skullcandy, WESC, Nixon en Beats de beste koptelefoons zijn en dat is eigenlijk echt zonde. Zij zijn alleen de merken met het hoogste marketing budget en concentreren zich voornamelijk op design. Volgens de recensies op de echte audio fora klinken die 300 euro Beats even goed/slecht als 50 euro modellen van AKG, Audio Technica en Ultrasone.

Kijk hier eens als je echt iets wilt leren over hoofdtelefoons en welke geschikt zijn voor bassheavy muziek: http://www.head-fi.org/t/558770/the-basshead-s-buyers-guide

Lees hier om wat impressies te krijgen over hoe Beats echt klinken vergeleken met professionele merken: http://www.head-fi.org/t/543615/what-s-the-deal-with-beats-by-dre


Goede koptelefoons met nadruk op de bass frequenties:

- Sony XB500
- Ultrasone HFI580
- Audio Technica ATH-M50
- Denon D2000

Zelfs een goedkope (60 euro) AKG K518DJ slaat die Beats troep genadeloos om de oren. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')