quote:
te laatquote:
Daar wilde ik dus ook nog wat feitjes uit de reeks statistieken in zetten, maar diegene die dat tooltje heeft gemaakt heeft nog niet gereageerdquote:
zo is het toch ook mooi!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar wilde ik dus ook nog wat feitjes uit de reeks statistieken in zetten, maar diegene die dat tooltje heeft gemaakt heeft nog niet gereageerd
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
uiteraard
* MaryMouse haalt een gekoeld flesje voor kokje tevoorschijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb voor iedereen wél wat
Als kokje wilt heb ik zelfs KC voor hem![]()
hebbie ook gewoon een bekske koffiequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb voor iedereen wél wat
Als kokje wilt heb ik zelfs KC voor hem![]()
Wel ff zelfquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hebbie ook gewoon een bekske koffie
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
Kokkie, nog bedankt voor de tip van een tijdje geleden om naar een Pitch en Putt golfbaan te gaan. We zijn vandaag geweest, het was echt hardstikke leuk om te doen.
Helaas moeten ze het gras nu grondig repareren, Kaatje heeft nogal wat stukjes grasmat meegeslagen![]()
doe ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel ff zelf
[ afbeelding ] met [ afbeelding ] mengen
Kijk tenminste iemand die begrijpt wat het woord zelfbediening betekentquote:
daar had ik nou zin in. Thanksquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk tenminste iemand die begrijpt wat het woord zelfbediening betekent
Heb ik netjes gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
fijn dat je het leuk hebt gehad. Plaggen slaan is niet erg, als je ze maar terug legt en aanstampt. groeit vanzelf weer aan
quote:
je mag het ook gerust brengen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben zo gewend dat jij bediend wil wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb alleen gevraagd of het er was
Dan wordt het wel een mouserende roséquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je mag het ook gerust brengen hoor![]()
![]()
Wij, vrouwen, zijn het gewend dat als een man ergens om vraagt, hij ook verwacht dat het gebracht zal worden...Zelfbediening komt bij veel mannen niet voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb alleen gevraagd of het er was
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
staat er alquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar je mag het ook brengen hoor
![]()
ik heb nog opvoeding genotenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wij, vrouwen, zijn het gewend dat als een man ergens om vraagt, hij ook verwacht dat het gebracht zal worden...Zelfbediening komt bij veel mannen niet voor
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wij, vrouwen, zijn het gewend dat als een man ergens om vraagt, hij ook verwacht dat het gebracht zal worden...Zelfbediening komt bij veel mannen niet voor
quote:
quote:
zoals al uitgelegd, mijn internet doet een beetje vreemd. Post ik hier iets, krijg ik 't niet te zien, vervolgens staat het er twee keer, dus niet lullig bedoeldquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
zoals al uitgelegd, mijn internet doet een beetje vreemd. Post ik hier iets, krijg ik 't niet te zien, vervolgens staat het er twee keer, dus niet lullig bedoeld
en wel twee ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
als ie honger heeft smeert ie zelf een boterham met pindakaas
neuh, vlokkuhquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
als ie honger heeft smeert ie zelf een boterham met pindakaas
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
zoals al uitgelegd, mijn internet doet een beetje vreemd. Post ik hier iets, krijg ik 't niet te zien, vervolgens staat het er twee keer, dus niet lullig bedoeld
Mijn kinderen ook, maar laten zich toch nog graag bedienenquote:
ik zeg altijd: ik ben hier de bediende niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mijn kinderen ook, maar laten zich toch nog graag bedienen![]()
zeg niet dat ik het vervelend vindquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mijn kinderen ook, maar laten zich toch nog graag bedienen![]()
Hier regent het wel hard, maar merk niet zo heel veel van de wind, gelukkig Ik vind dat nogal snel engquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zeg altijd: ik ben hier de bediende niet.
Goffer, het gaat hier qua woei echt enorm tekeer nu. Bij de buurman zijn net pannen van 't dak naar beneden gekomen, hoop dat die van ons wat beter vastzitten
zegt me niksquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
kokje, weet jij wat koekonvè is, als ervaren sjef zijnde zeg maar
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
kokje, weet jij wat koekonvè is, als ervaren sjef zijnde zeg maar
Gekonfijte Kip zegt je vast wél watquote:
das lekker, doe ik met parelhoenpotenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Gekonfijte Kip zegt je vast wél wat
Aan het einde van de middag waaide het hier heel erg hard, maar zolang de dakpannen van het hotel er nog opzitten maak ik mij geen zorgenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hier regent het wel hard, maar merk niet zo heel veel van de wind, gelukkig Ik vind dat nogal snel eng
quote:
ik kom niet meer bij hoe die gast bij Hermans Restaurantschool dat zegt Koekonvèquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Gekonfijte Kip zegt je vast wél wat
heb net alle ramen dicht gedaan, de gordijnen hingen overdwarsquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan het einde van de middag waaide het hier heel erg hard, maar zolang de dakpannen van het hotel er nog opzitten maak ik mij geen zorgen
Ze bedoelden volgens mij ook coq confit te zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
das lekker, doe ik met parelhoenpoten
herkenbaar, bij mij hingen de gordijnen zowat bij mijn bovenburen voor de ramenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb net alle ramen dicht gedaan, de gordijnen hingen overdwars
Lees net in DE van iemand uit Amsterdam dat het nogal tekeer gaat daarquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan het einde van de middag waaide het hier heel erg hard, maar zolang de dakpannen van het hotel er nog opzitten maak ik mij geen zorgen
Einde van de middag / begin van de avondquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Lees net in DE van iemand uit Amsterdam dat het nogal tekeer gaat daar
moet je het zelf gezellig makenquote:
Waar?? Bij jou in het dorp of hier op het forum?quote:
Dan is het goedquote:
Tja..... sorry geen tornado warnings afgegeven voor jouw dorpquote:
Heb jij ze wel al gespot?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja..... sorry geen tornado warnings afgegeven voor jouw dorp
quote:
hier een flinke woei, de buurman is pannen aan het rapen, de onze zitten er nog gelukkigquote:
Oe dat klinkt spannend!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar mijn collega's wel toen ik als een razende tornado wat usertjes en (teveel aan) rechten opruimde vandaag
Oef, dat is wel ernstigquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier een flinke woei, de buurman is pannen aan het rapen, de onze zitten er nog gelukkig
Ik was iets te rigoreus..... deden wat dingetjes het niet meerquote:
*plop*quote:
of zijn pannen zaten niet goed vastquote:
Tja met windkracht 7/8 en windstoten die kunnen oplopen naar 9 of hoger ( op de eilanden ) is het wel begrijpelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of zijn pannen zaten niet goed vastalhoewel ik daar straks ons tuinstel ook snel in de garage gezet heb, waaide ook zowat weg
Bij de laatste echt zware storm lag zo'n beetje 1/3 van het dak van het hotel op straat......quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja met windkracht 7/8 en windstoten die kunnen oplopen naar 9 of hoger ( op de eilanden ) is het wel begrijpelijk
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
Kaatje is een beetje moe van het sporten vandaag. Ga afsluiten en lekker
![]()
tot morgen
de mijne ook hoor. ga er ook van tussenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
Luitjes, ik ga d'r ook de pannen op gooien. Vannacht om 2.00 eruit om Mark weg te brengen, kwam ik na een half uur weer thuis kon ik niet meer slapen. Was denk ik 4 uur voor ik in slaap ben gevallen, dus luikjes zakken dicht.![]()
Tot morgen allemaal, slaap leker![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
Luitjes, ik ga d'r ook de pannen op gooien. Vannacht om 2.00 eruit om Mark weg te brengen, kwam ik na een half uur weer thuis kon ik niet meer slapen. Was denk ik 4 uur voor ik in slaap ben gevallen, dus luikjes zakken dicht.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
de mijne ook hoor. ga er ook van tussen
trtuste allemaal
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:02 schreef Drassss het volgende:
Het begint nu wel saai te worden hier
tot morgen Drassss, topsjef 19.00 uurquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:02 schreef Drassss het volgende:
Het begint nu wel saai te worden hier
Gaat lukken, ik zal er siepeljam bij zijn!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tot morgen Drassss, topsjef 19.00 uur![]()
Alsof Fokkers een leven hebbenquote:
We gaan toch niet spotten met India's trots hèquote:Op woensdag 7 september 2011 12:12 schreef Leandra het volgende:
Kun je die auto van 1300 pond ook bij 1300rentbuy op afbetaling kopen?
Het zal wel niet in 1300 termijnen kunnen
Dank je. Het is dat je het zegt, ik had het nog niet gezienquote:Op woensdag 7 september 2011 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof Fokkers een leven hebben![]()
#1300, wat een feest!![]()
Gefeliciteerd iedereen en nog eens 1300 erbij
Voor de gelegenheid heeft MaryMouse zelfs een feest-OP met hapjes gemaaktquote:Op woensdag 7 september 2011 12:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je. Het is dat je het zegt, ik had het nog niet gezien
Na jouw felicitatie heb ik daar even gekekenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid heeft MaryMouse zelfs een feest-OP met hapjes gemaakt
Zelfbedieningquote:Op woensdag 7 september 2011 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid heeft MaryMouse zelfs een feest-OP met hapjes gemaakt
Dat zijn toch ook mensen?quote:
Mega, zelfsquote:Op woensdag 7 september 2011 12:53 schreef Bobsjoke het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook mensen?
En anders kunnen ze naar een mega realityshow kijken![]()
Ik ben van plan die te maken maar goed daar moet ik dan wel voldoende fans/kijkers voor hebben. Ik verwacht het niet eerder dan over 5 jaar.
Ik heb in ieder geval wat hulp nodig bij m'n eerste opdracht; zoek de fan.
Ik zou niet durven, zelfs een brommobiel kost hier een veelvoud van dat bedrag.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
We gaan toch niet spotten met India's trots hè![]()
The Nano has also become a status symbol in its home market of India, where it provides an opportunity for new car ownership for people who would otherwise never own one, and for the wealthy to join the trend.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tata_Nano
Mja, een binnenweggetje durf ik er nog wel mee aan, maar de snelweg? No way.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, zelfs een brommobiel kost hier een veelvoud van dat bedrag.
Hoewel ik in geen van beiden de weg op zou gaan, maar dat is wat anders.
Brr nee, zeker niet als je net zo'n lekker lekkende gierkar voor is gegaan. Zat trouwens daarnet in een scheurende taxi, zo'n typ dat heel scherp remt waarbij je zelf al met je voet op de denkbeeldige rem zit. Doe me dan maar weer zo'n karretje.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:32 schreef Leandra het volgende:
In de stad zou idd nog wel gaan, maar de boerenbinnenweggetjes die ik gewend ben? Neuh
Je kent het type dusquote:Op woensdag 7 september 2011 15:44 schreef Leandra het volgende:
Ah, altijd fijn als je wegens medische omstandigheden een taxi moet nemen en de chauffeur dan denkt dat je en passant graag even een rondje over het TT-circuit zou willen maken...
Kijk, er moet werk blijven.. strak geveerd in stadse drempelgeile omgeving betekend 2x per jaar gebroken spiraalveren laten vervangen, en als je mazzle hebt 1x per 2 jaar fuseekogels... dat is het "lekkere" van strak afgeveerd zijn!quote:Op woensdag 7 september 2011 16:47 schreef Leandra het volgende:
Kennelijk vinden een hoop mensen een strak geveerde auto van de VW-groep prettig rijden, en nou kan ik me daar wat bij voorstellen als het om een Porsche gaat, maar waarom iedere Golf en Audi A3 zo strak geveerd moet zijn dat je in een woonwijk niet door kunt rijden zonder rugletsel op te lopen als je een drempel neemt snap ik niet...
ik ben onderhand alweer aan kokkerellen toe, heb allang gegeten (en lekkerr ook) maar als ik een kookprogramma zie, krijg ik onmiddellijk weer trekquote:Op woensdag 7 september 2011 20:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, zeker allemaal nog aan het kokkerellen!
Eerst tijd voorquote:Op woensdag 7 september 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben onderhand alweer aan kokkerellen toe, heb allang gegeten (en lekkerr ook) maar als ik een kookprogramma zie, krijg ik onmiddellijk weer trek
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:21 schreef Disana het volgende:
De goedkoopse auto kost 1300 pond
[ afbeelding ]
Bij 1300rentbuy kunt je van alles op afbetaling kopen:
[ afbeelding ]
En hier kun je 1300 acres land kopen voor slechts 1,350,000 dollar
Net klaarquote:Op woensdag 7 september 2011 20:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, zeker allemaal nog aan het kokkerellen!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik vind het zo leuk als ik muissie genoemd wordt
Sorry, 2 linker handen.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb een handige man in huis nodig
die van mij is ook niet echt handigquote:Op woensdag 7 september 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb een handige man in huis nodig
Dat is lastig, hoop ik voor je dat je ook linkshandig bent, anders is het zo lastig schrijvenquote:
Schrijf met rechtsquote:Op woensdag 7 september 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is lastig, hoop ik voor je dat je ook linkshandig bent, anders is het zo lastig schrijven
Ik zag het net... ook lullig; hij gaat vreemd, zij spreekt hem er op aan en hij gooit haar het huis uit.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:19 schreef mootie het volgende:
Zwangere Amanda is blijkbaar gedumpt.
met twee linkerhandenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met 2 linkerhanden, 2x min is plus?
Ik denk dat ik maar een oproep in K&W doequote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
hello![]()
Mijn man heeft geen linkerhanden, maar een hekel aan klussen,/!!!
Heb je dus ook niets aan Mouse
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:33 schreef kaatje50 het volgende:
hebben jullie Het Blok al aanstaan?
fijn dat je het zegt Kaatje, was 't helemaal vergetenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:33 schreef kaatje50 het volgende:
hebben jullie Het Blok al aanstaan?
heb je daar ondertussen al gespotquote:Op woensdag 7 september 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en zit ook al Nieuw seizoen Het Blok op komst
Waar lezen jullie dat dan allemaal?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag het net... ook lullig; hij gaat vreemd, zij spreekt hem er op aan en hij gooit haar het huis uit.
Nou weet ik dat zwangeren onder invloed van hormonen soms niet heel makkelijk zijn (understatement), maar dat je al vreemdgaat terwijl je vriendin 3 maanden zwanger is, is ook een hufterstreek.
ik dacht er ook net pas aanquote:Op woensdag 7 september 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
fijn dat je het zegt Kaatje, was 't helemaal vergeten
http://www.telegraaf.nl/p(...)_straat_gezet__.htmlquote:Op woensdag 7 september 2011 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dat dan allemaal?
Dit gaat over Amanda???quote:Op woensdag 7 september 2011 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dat dan allemaal?
Dankjewel.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_straat_gezet__.html
Ah, er staan nu reacties onder.... ff checken![]()
Ja, voor het kind is het sowieso zielig zulke ouders te hebben, ongeacht of ze wel of niet bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel.
Wel zielig voor dat kindje, een ontrouwe vader die er niet is en een buitengewoon agressieve moeder die nog niet eens goed voor haar hondjes kon zorgen.
Ik had geen beeld van dat ventje, ik hoopte dus dat hij een goede invloed zou hebben. Vaak komen dit soort kindjes bij oma terecht, maar we weten allemaal wat voor ravenmoeder dat mens is.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:44 schreef Leandra het volgende:
Ja, voor het kind is het sowieso zielig zulke ouders te hebben, ongeacht of ze wel of niet bij elkaar zijn.
Na dat bericht van Deisyy had ik de hoop al opgegeven dat het toch nog wel goed zou komen met haar, dus van een eventuele "goede invloed" was al geen sprake.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had geen beeld van dat ventje, ik hoopte dus dat hij een goede invloed zou hebben. Vaak komen dit soort kindjes bij oma terecht, maar we weten allemaal wat voor ravenmoeder dat mens is.
bronnetje?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag het net... ook lullig; hij gaat vreemd, zij spreekt hem er op aan en hij gooit haar het huis uit.
Nou weet ik dat zwangeren onder invloed van hormonen soms niet heel makkelijk zijn (understatement), maar dat je al vreemdgaat terwijl je vriendin 3 maanden zwanger is, is ook een hufterstreek.
Wat een ellende hequote:Op woensdag 7 september 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
uh, dat begint ook vandaag? kom ogen tekort
Hij is niet vreemdgegaan met mij, dus hoe betrouwbaar de statements van Amanda in Boulevard, en vervolgens de Telegraaf, zijn weet ik niet maar zijn vreemdgaan zou de oorzaak zijn.quote:
quote:
Er komen nu links en rechts wel wat leuke programma's jaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar wel
![]()
beter als die komkommertijd op de TV de hele verregende zomer lang
Ik moest zoeken.... had hem niet in CUL verwachtquote:
in tal is er ook eentjequote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moest zoeken.... had hem niet in CUL verwacht
In TAL gaan dus zo te lezen MC AUS en MC NL door elkaar heenquote:
't is volgens mij bij beiden niet druk?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In TAL gaan dus zo te lezen MC AUS en MC NL door elkaar heen
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
Tipje van Drassss, nooit met open mond niezen. Of je beeldscherm moet smerig zijn..
soms vliegt er wel eens wat uit dan hèquote:Op woensdag 7 september 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
Tipje van Drassss, nooit met open mond niezen. Of je beeldscherm moet smerig zijn..
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
't is volgens mij bij beiden niet druk?
Iets? Plaatselijke hoosbui hiero.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
soms vliegt er wel eens wat uit dan hè![]()
ja, vind ik ook, al die kookprogramma's zitten meestal in TV toch wel...... Ze lopen geen van beidequote:Op woensdag 7 september 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hou ze beiden wel even in de gaten, zie vanzelf wel welke van de twee gaat lopen. Vreemd dat er geen topic in TV is...
Te weinig saus vrees ik.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, vind ik ook, al die kookprogramma's zitten meestal in TV toch wel...... Ze lopen geen van beide
quote:
Misschien iets teveel kookprogramma's momenteel?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, vind ik ook, al die kookprogramma's zitten meestal in TV toch wel...... Ze lopen geen van beide
Scheelt weer een paar posts.... ik moet minderen van mijzelfquote:Op woensdag 7 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
Zucht ik merk dat ik weer een partij melig ben.
Ik neem aan definitie 2quote:melig
Uitspraak: 'meləx Bijvoeglijk naamwoord
1 (van een vrucht) niet sappig en met weinig smaak
2 in een stemming dat je steeds moet lachen, ook al is er niks echt leuk `in een melige bui`
Dat noemen ze in vaktermen regenerenquote:
ik heb hier ook zo'n diing staan, gebruik het af en dan alleen eens voor de ontdooistand of om snel een knakworstje van Unox voor de kids op te warmenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat noemen ze in vaktermen regeneren
Unox knakworstenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb hier ook zo'n diing staan, gebruik het af en dan alleen eens voor de ontdooistand of om snel een knakworstje van Unox voor de kids op te warmen
quote:
Dat laatste is dus regenerenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb hier ook zo'n diing staan, gebruik het af en dan alleen eens voor de ontdooistand of om snel een knakworstje van Unox voor de kids op te warmen
En terecht, ik heb wel eens b-merk gekocht omdat Unox op was. Niet te vreten!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat zijn ook de enige die ze hier lusten. Elk ander merk knakworsten worden gewoon uitgespuugd door de dames
![]()
ik ook. En als je het niet goed hebt afgedekt en nèt een tikkie te lang laat gaan in de magnetron, dan kun je het ding schoonmaken (alsof er iets ontploft). Is trouwens ook met knakworstjes, net iets te lang, dan spatten ze open (ze ontploffen)quote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat laatste is dus regeneren![]()
Bekertje melk opwarmen gebruik ik hem voor![]()
Heb een combi-dinges staan, en een tijdje terug eens wat dingen vanuit het kookboek dat erbij zat geprobeerd te maken. Was niet aan mij besteed. Ik maak mijn sausjes e.d. wel gewoon in een pannetje op de kookplaat.
Ik heb wel eens zo'n kruidenboter stokbrood iets te lang in de magnetron gelegd. Aangefikt en goh wat een lucht zegquote:Op woensdag 7 september 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook. En als je het niet goed hebt afgedekt en nèt een tikkie te lang laat gaan in de magnetron, dan kun je het ding schoonmaken (alsof er iets ontploft). Is trouwens ook met knakworstjes, net iets te lang, dan spatten ze open (ze ontploffen)
kan goed. Hema rookworst vind ik niet lekker. Die B Merken knakworsten ed ook heb ik wel eens gehoordquote:Op woensdag 7 september 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
Gewoon de rookworst van Louman![]()
![]()
Ik heb trouwens wel eens gelezen dat de rookworsten van de Hema en C1000 gewoon uit de Unox-fabriek komen
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n kruidenboter stokbrood iets te lang in de magnetron gelegd. Aangefikt en goh wat een lucht zeg
Dat dus.. ik was iets eerder ( ook standje fout ) en de rook viel mee, maar de luchtquote:Op woensdag 7 september 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had croissantjes in de oven opgepiept en wilde er later nog 2 oppiepen maar had niet in de gaten dat de oven automatisch naar de magnetronstand was gesprongen. Totdat mijn rookmelder een alarmsignaal begon af te geven. Huis stond al blauw van de rook
Bij mij had het afschermplaatje waar dat magnetronkanon achterzit al vlam gevat. En de croissantjes waren een smeulende massa, en het heeft dagen geduurd voordat die stank uit het huis wasquote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat dus.. ik was iets eerder ( ook standje fout ) en de rook viel mee, maar de lucht
Ging bijna over men nek.
Ben eigenlijk een beetje gestopt met kijken (neem het wel op hoor), de selectie vindt ik wat minder boeiend.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
wat een mens zeg, met d'r pureetje dat naar lijm smaakt
Topchef vorig jaar een omeletje.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben eigenlijk een beetje gestopt met kijken (neem het wel op hoor), de selectie vindt ik wat minder boeiend.
Er was ook een NL kookprogramma waar de selectie wél leuk was. Moesten ze, meen ik, allemaal een gehaktbal maken en de beste 50 gingen door etc.
hadden die vorig jaar ook niet iets met een gehaktbal (de culi-bal van Ron Blaauw?) Dat ze alle 50 ingrediënten die erin zaten moesten raden?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Topchef vorig jaar een omeletje.
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hadden die vorig jaar ook niet iets met een gehaktbal (de culi-bal van Ron Blaauw?) Dat ze alle 50 ingrediënten die erin zaten moesten raden?
Was idd een omeletje. Is trouwens nog verdraaid lastig om de perfecte omelet te maken. Net als de perfecte roerei trouwensquote:Op woensdag 7 september 2011 22:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Topchef vorig jaar een omeletje.
Enige wat ik goed kanquote:Op woensdag 7 september 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was idd een omeletje. Is trouwens nog verdraaid lastig om de perfecte omelet te maken. Net als de perfecte roerei trouwens
Ik kom bij je eten !!!quote:
quote:
als je er genoeg hebt, graag! HIer is dat soort spul niet snel verkrijgbaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo te zien niet.... status is nog steeds online... rustig MC aan het kijken misschien?
Ceetje wil jij ook nog die duivelse eitjes maken? Zo ja... ik heb vandaag venkelzaadjes gekocht op de biomarkt, moet ik daar wat van met het dvd-tje meesturen?
gewoon zo'n knol in de grond stoppen en laten groeien. komen vanzelf zaadjes aanquote:Op woensdag 7 september 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je er genoeg hebt, graag! HIer is dat soort spul niet snel verkrijgbaar.
Picsquote:Op woensdag 7 september 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
wat is het toch eigenlijk een mooie vrouw op rtl 5
Duurt het wel een jaartje of zo voor Ceetje duivelse eitjes kan makenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon zo'n knol in de grond stoppen en laten groeien. komen vanzelf zaadjes aan
Heb genoeg hoor.... moest het hier ook op de biomarkt halen, daarom vroeg ik het. Gaat mee met de dvdquote:Op woensdag 7 september 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je er genoeg hebt, graag! HIer is dat soort spul niet snel verkrijgbaar.
Zijn je balletjes al gelukt?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
kokje
[..]
Duurt het wel een jaartje of zo voor Ceetje duivelse eitjes kan maken
[..]
Heb genoeg hoor.... moest het hier ook op de biomarkt halen, daarom vroeg ik het. Gaat mee met de dvd
Ga van het weekend maken, even rustig de tijd voor nemen. En bloggen op google+quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga van het weekend maken, even rustig de tijd voor nemen. En bloggen op google+
niet helemaalquote:
Bent er tochquote:Op woensdag 7 september 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niet helemaallig lam op de bank. Kijk af en toe ff op diverse sites, maar ben d'r niet helemaal bij vandaag
daar moet ik ook weer eens een keertje kijkenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga van het weekend maken, even rustig de tijd voor nemen. En bloggen op google+
iBenny heeft dagelijks een leuke postquote:Op woensdag 7 september 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar moet ik ook weer eens een keertje kijkenvergeet dat steeds
Houdoe!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga naar bed. Ben kapot.
Tot morgen allemaal, trusteeeeeee
![]()
![]()
![]()
truste C twas kort maar krachtigquote:Op woensdag 7 september 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
truste Ceetje, slaap lekkerquote:Op woensdag 7 september 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Heb jij het HD pakketquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga ook maar afsluiten, tot morgen
denk 't wel... nieuwe toch pas ergens begin oktoberquote:
was een aanbiedingquote:Op woensdag 7 september 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij het HD pakket![]()
* MaryMouse was al van plan om in een holletje onder jouw restaurant te gaan wonen, maar kiest dan toch liever voor 4 hoog met HD en ESPN America![]()
Eind september als het goed isquote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk 't wel... nieuwe toch pas ergens begin oktober
Dan trek ik wel weer in mijn eigen appartementje als je aanbieding is afgelopenquote:
blijft gewoon doorlopen, heb alleen geen espnquote:Op woensdag 7 september 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan trek ik wel weer in mijn eigen appartementje als je aanbieding is afgelopen
Oh, dat is wat minder..... moet ik HD-en bij jou en jij ESPN-en bij mijquote:Op woensdag 7 september 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
blijft gewoon doorlopen, heb alleen geen espn
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat is wat minder..... moet ik HD-en bij jou en jij ESPN-en bij mij
Niemand als in College Football of niemand als in NFL?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:19 schreef Drassss het volgende:
Oe.. maarja ik ken helemaal niemand.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
En ja hoor vanaf 00:00 morgen (of vrijdag) NFL live
Beide, weet er geen zak vanafquote:Op woensdag 7 september 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niemand als in College Football of niemand als in NFL?
Gelukkig dus de RLS die zich nu rond Peyton Manning aan het ontvouwen is hoef ik je niet mee lastig te vallen. NFL leest af en toch echt als een RLSquote:
Pffffff, die niet kennen zou namelijk hetzelfde zijn als dat ik niet weet wie Zoetemelk, Gullit, of de Tiger Woods zou zijnquote:
Mhaw, denk dat veel mensen niks van AF afweten hier in Nederland.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffffff, die niet kennen zou namelijk hetzelfde zijn als dat ik niet weet wie Zoetemelk, Gullit, of de Tiger Woods zou zijn
zijn er toch meer dan je denktquote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, denk dat veel mensen niks van AF afweten hier in Nederland.
Weet wel zeker.... ik wist niet eens dat er hier in NL AF werd gespeeldquote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, denk dat veel mensen niks van AF afweten hier in Nederland.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
zijn er toch meer dan je denkt
Zonde dat Amsterdam Admirals er niet meer zijn hequote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet wel zeker.... ik wist niet eens dat er hier in NL AF werd gespeeld
heb je ook nooit van NFL europe gehoord danquote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet wel zeker.... ik wist niet eens dat er hier in NL AF werd gespeeld
Had een scheikunde leraar die fan van ze was.... Ik begreep toen niets van die sportquote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonde dat Amsterdam Admirals er niet meer zijn he
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je ook nooit van NFL europe gehoord dan![]()
bestaat helaas niet meer, maar Waren de Amsterdam Admirals
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had een scheikunde leraar die fan van ze was.... Ik begreep toen niets van die sport![]()
[..]
Nu ben ik maar voor de Arnhem Falcons, is wat minder verwarrend voor mij
zo jong ben je nietquote:Op woensdag 7 september 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had een scheikunde leraar die fan van ze was.... Ik begreep toen niets van die sport![]()
[..]
Nu ben ik maar voor de Arnhem Falcons, is wat minder verwarrend voor mij
Ken ik wél speelde toen ik in de USA zat toch voor de Ramsquote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Kurt warner is hier groot geworden
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ken ik wél speelde toen ik in de USA zat toch voor de Rams
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
is daar gekomen vanuit amsterdam
was een rookie voor de rams voor hij naar amsterdam ging
Geen Amsterdam fan?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Amsterdam heeft mijn stad toch nog iets goeds voortgebracht
Niet op football gebied....quote:
Ik weet het echt niet.... Ik heb hier een kaartje liggen, maar nog niet verstuurd. Frutsel heeft nog niet bij mij geinformeerd of ik wist waar ze is. En die is mijn trigger om actiever te gaan spoorzoekenquote:
Ik tel nog even tot 10.000quote:Op woensdag 7 september 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.... Ik heb hier een kaartje liggen, maar nog niet verstuurd. Frutsel heeft nog niet bij mij geinformeerd of ik wist waar ze is. En die is mijn trigger om actiever te gaan spoorzoeken
10.000 dagen, uren, minuten of seconden?quote:
We zijn bijna aan de rode lettertjes toe en ik wil de OP herstellenquote:
Neu hoor 8 en ik heb de nieuwe OP al klaar staan, dus ik ga vriendelijk vragenquote:
Dat gaan we nog zienquote:Op woensdag 7 september 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu hoor 8 en ik heb de nieuwe OP al klaar staan, dus ik ga vriendelijk vragen
mag jij ook hebben hoor, maar dan graag deze code invoeren:quote:
1 2 3 4 5 6 7 | [img]http://i56.tinypic.com/28khelf.jpg][/img] Weer gezellig voor de buis hangen :) [img]http://gyazo.com/39fed94b6aab7a1ffbc059d657ad7dc8.png[/img] Lokkertje :) En onze vriendelijke gastheren zijn Gert [url=http://forum.fok.nl/user/profile/819][img]http://i.fok.nl/usericons/819/icon.jpg[/img][/url] en Pietje [url=http://forum.fok.nl/user/profile/129882][img]http://i.fok.nl/usericons/129882/2e1gdbt.jpg[/img][/url] *O* De OP is er nog steeds *O* |
Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon de code even kopieren naar je clipboard, en dan over de oude OP (die automatisch gekopieerd wordt bij het openen van een nieuw deeltje) heen zettenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |