quote:
te laatquote:
Daar wilde ik dus ook nog wat feitjes uit de reeks statistieken in zetten, maar diegene die dat tooltje heeft gemaakt heeft nog niet gereageerdquote:
zo is het toch ook mooi!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar wilde ik dus ook nog wat feitjes uit de reeks statistieken in zetten, maar diegene die dat tooltje heeft gemaakt heeft nog niet gereageerd
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
uiteraard
* MaryMouse haalt een gekoeld flesje voor kokje tevoorschijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb voor iedereen wél wat
Als kokje wilt heb ik zelfs KC voor hem![]()
hebbie ook gewoon een bekske koffiequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb voor iedereen wél wat
Als kokje wilt heb ik zelfs KC voor hem![]()
Wel ff zelfquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hebbie ook gewoon een bekske koffie
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
Kokkie, nog bedankt voor de tip van een tijdje geleden om naar een Pitch en Putt golfbaan te gaan. We zijn vandaag geweest, het was echt hardstikke leuk om te doen.
Helaas moeten ze het gras nu grondig repareren, Kaatje heeft nogal wat stukjes grasmat meegeslagen![]()
doe ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel ff zelf
[ afbeelding ] met [ afbeelding ] mengen
Kijk tenminste iemand die begrijpt wat het woord zelfbediening betekentquote:
daar had ik nou zin in. Thanksquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk tenminste iemand die begrijpt wat het woord zelfbediening betekent
Heb ik netjes gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
fijn dat je het leuk hebt gehad. Plaggen slaan is niet erg, als je ze maar terug legt en aanstampt. groeit vanzelf weer aan
quote:
je mag het ook gerust brengen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben zo gewend dat jij bediend wil wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb alleen gevraagd of het er was
Dan wordt het wel een mouserende roséquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je mag het ook gerust brengen hoor![]()
![]()
Wij, vrouwen, zijn het gewend dat als een man ergens om vraagt, hij ook verwacht dat het gebracht zal worden...Zelfbediening komt bij veel mannen niet voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb alleen gevraagd of het er was
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
staat er alquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar je mag het ook brengen hoor
![]()
ik heb nog opvoeding genotenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wij, vrouwen, zijn het gewend dat als een man ergens om vraagt, hij ook verwacht dat het gebracht zal worden...Zelfbediening komt bij veel mannen niet voor
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wij, vrouwen, zijn het gewend dat als een man ergens om vraagt, hij ook verwacht dat het gebracht zal worden...Zelfbediening komt bij veel mannen niet voor
quote:
quote:
zoals al uitgelegd, mijn internet doet een beetje vreemd. Post ik hier iets, krijg ik 't niet te zien, vervolgens staat het er twee keer, dus niet lullig bedoeldquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
zoals al uitgelegd, mijn internet doet een beetje vreemd. Post ik hier iets, krijg ik 't niet te zien, vervolgens staat het er twee keer, dus niet lullig bedoeld
en wel twee ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
als ie honger heeft smeert ie zelf een boterham met pindakaas
neuh, vlokkuhquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
als ie honger heeft smeert ie zelf een boterham met pindakaas
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
zoals al uitgelegd, mijn internet doet een beetje vreemd. Post ik hier iets, krijg ik 't niet te zien, vervolgens staat het er twee keer, dus niet lullig bedoeld
Mijn kinderen ook, maar laten zich toch nog graag bedienenquote:
ik zeg altijd: ik ben hier de bediende niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mijn kinderen ook, maar laten zich toch nog graag bedienen![]()
zeg niet dat ik het vervelend vindquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mijn kinderen ook, maar laten zich toch nog graag bedienen![]()
Hier regent het wel hard, maar merk niet zo heel veel van de wind, gelukkig Ik vind dat nogal snel engquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zeg altijd: ik ben hier de bediende niet.
Goffer, het gaat hier qua woei echt enorm tekeer nu. Bij de buurman zijn net pannen van 't dak naar beneden gekomen, hoop dat die van ons wat beter vastzitten
zegt me niksquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
kokje, weet jij wat koekonvè is, als ervaren sjef zijnde zeg maar
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
kokje, weet jij wat koekonvè is, als ervaren sjef zijnde zeg maar
Gekonfijte Kip zegt je vast wél watquote:
das lekker, doe ik met parelhoenpotenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Gekonfijte Kip zegt je vast wél wat
Aan het einde van de middag waaide het hier heel erg hard, maar zolang de dakpannen van het hotel er nog opzitten maak ik mij geen zorgenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hier regent het wel hard, maar merk niet zo heel veel van de wind, gelukkig Ik vind dat nogal snel eng
quote:
ik kom niet meer bij hoe die gast bij Hermans Restaurantschool dat zegt Koekonvèquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Gekonfijte Kip zegt je vast wél wat
heb net alle ramen dicht gedaan, de gordijnen hingen overdwarsquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan het einde van de middag waaide het hier heel erg hard, maar zolang de dakpannen van het hotel er nog opzitten maak ik mij geen zorgen
Ze bedoelden volgens mij ook coq confit te zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
das lekker, doe ik met parelhoenpoten
herkenbaar, bij mij hingen de gordijnen zowat bij mijn bovenburen voor de ramenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb net alle ramen dicht gedaan, de gordijnen hingen overdwars
Lees net in DE van iemand uit Amsterdam dat het nogal tekeer gaat daarquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan het einde van de middag waaide het hier heel erg hard, maar zolang de dakpannen van het hotel er nog opzitten maak ik mij geen zorgen
Einde van de middag / begin van de avondquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Lees net in DE van iemand uit Amsterdam dat het nogal tekeer gaat daar
moet je het zelf gezellig makenquote:
Waar?? Bij jou in het dorp of hier op het forum?quote:
Dan is het goedquote:
Tja..... sorry geen tornado warnings afgegeven voor jouw dorpquote:
Heb jij ze wel al gespot?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja..... sorry geen tornado warnings afgegeven voor jouw dorp
quote:
hier een flinke woei, de buurman is pannen aan het rapen, de onze zitten er nog gelukkigquote:
Oe dat klinkt spannend!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar mijn collega's wel toen ik als een razende tornado wat usertjes en (teveel aan) rechten opruimde vandaag
Oef, dat is wel ernstigquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier een flinke woei, de buurman is pannen aan het rapen, de onze zitten er nog gelukkig
Ik was iets te rigoreus..... deden wat dingetjes het niet meerquote:
*plop*quote:
of zijn pannen zaten niet goed vastquote:
Tja met windkracht 7/8 en windstoten die kunnen oplopen naar 9 of hoger ( op de eilanden ) is het wel begrijpelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of zijn pannen zaten niet goed vastalhoewel ik daar straks ons tuinstel ook snel in de garage gezet heb, waaide ook zowat weg
Bij de laatste echt zware storm lag zo'n beetje 1/3 van het dak van het hotel op straat......quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja met windkracht 7/8 en windstoten die kunnen oplopen naar 9 of hoger ( op de eilanden ) is het wel begrijpelijk
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
Kaatje is een beetje moe van het sporten vandaag. Ga afsluiten en lekker
![]()
tot morgen
de mijne ook hoor. ga er ook van tussenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
Luitjes, ik ga d'r ook de pannen op gooien. Vannacht om 2.00 eruit om Mark weg te brengen, kwam ik na een half uur weer thuis kon ik niet meer slapen. Was denk ik 4 uur voor ik in slaap ben gevallen, dus luikjes zakken dicht.![]()
Tot morgen allemaal, slaap leker![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
Luitjes, ik ga d'r ook de pannen op gooien. Vannacht om 2.00 eruit om Mark weg te brengen, kwam ik na een half uur weer thuis kon ik niet meer slapen. Was denk ik 4 uur voor ik in slaap ben gevallen, dus luikjes zakken dicht.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
de mijne ook hoor. ga er ook van tussen
trtuste allemaal
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:02 schreef Drassss het volgende:
Het begint nu wel saai te worden hier
tot morgen Drassss, topsjef 19.00 uurquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:02 schreef Drassss het volgende:
Het begint nu wel saai te worden hier
Gaat lukken, ik zal er siepeljam bij zijn!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tot morgen Drassss, topsjef 19.00 uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |