Geen van beide.quote:
quote:
quote:
Nekschot gevenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
Mensen die black angus beef terug sturen om 'm doorbakken te vragen.
Nooit.quote:
is alleen je muts halverwege de 30 of de rest ook?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef ArTiC het volgende:
Als mensen aan me vragen hoe oud ik ben zeg ik altijd missb - 4
-9 in mijn gevalquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef ArTiC het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef ArTiC het volgende:
oh....valt best mee...Techno is veel ouderquote:
ik ben allang niet meer de jongste hieroquote:
Ik was ook niet van plan, om een intercity te gaan koppen, omdat jullie me oud vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh....valt best mee...Techno is veel ouder
zat laatst discovery channel te kijken...toen hadden ze het over het jaar 300 voor missbquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zat laatst discovery channel te kijken...toen hadden ze het over het jaar 300 voor missb
Was dat nu een of twee milennia geleden?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zat laatst discovery channel te kijken...toen hadden ze het over het jaar 300 voor missb
Waar heb jij leren rekenen? Ik zou mijn geld terugvragen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
Maar dat is dan ook onze dino he..quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen.... zielig voor de machinist en weer vertraging met de NSquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan, om een intercity te gaan koppen, omdat jullie me oud vinden
Zekerquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Tijn >>>> Dat biedt perspectief
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen.... zielig voor de machinist en weer vertraging met de NS
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het dit topic zuigT of zuigD ?
geboortedatum: 00-00-0000quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar heb jij leren rekenen? Ik zou mijn geld terugvragen.
zuigtdquote:
Vast niet genoeg.quote:
met of zonder helm?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
we gaan dus geen trein koppen omdat we dat gewoon niet gaan doen ja....
jajajajaquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb ik nog wel in de koeling liggen.
* clevy denkt dat een inkopper over een worst niet zo verstandig zal zijnquote:
Ik vind het wel wat hebben dit hoor.quote:
ok.. alleen knuffelen danquote:
en jajajaja is lachen in het spaansquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vier keer een ja is dubbel nee dus weer ja?I'm confused
Gemenerd!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
En drank, dat ook. Je kent me toch.
en engel knuffelbeestquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... je mag geen treinen knuffelen..... zoek maar een knuffelbeest
o...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
en jajajaja is lachen in het spaans
Ik ben van hetzelfde bouwjaar als YipYip.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar hoeveel +missb is Techno nu?
Helpfullquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben van hetzelfde bouwjaar als YipYip.
Dat heb ik toch allang gedaan, sufkut!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Als dat kutkind nou even bevestigd dat ze 35 is
egnie.. die kunnen best liev zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zou ik niet doen... die zijn gevaarlijk
wat is er nu moeilijk aan halvewege de 30....quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Als dat kutkind nou even bevestigd dat ze 35 is
Ik ben dan ook goed geconserveerd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef ArTiC het volgende:
het valt zo wel op dat er maar weinig missb+'ers zijn
Die leven niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef ArTiC het volgende:
het valt zo wel op dat er maar weinig missb+'ers zijn
je oud voelen, depressiviteit, ...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat is er nu moeilijk aan halvewege de 30....
Ik weet wie het zegt..quote:
inkoppertjes over plasticquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben dan ook goed geconserveerd.
Oh daar heeft het plastic niks mee te maken hoor.quote:
quote:
wordt steeds erger dan toch?quote:
Ohquote:
vrouwenquote:
Och lieverd, dat is nog niks.quote:
Hoi -Engel-!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
welkom bij de club volgend jaarquote:
Hahaha ja 30 was dramaquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vond 30 ook verschrikkelijk wel, en toen 40heb nu even rust
Als ik het wist zou ik het je vertellen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die leuke kerels, ik weet niet waar ze zitten
Vond 30 erger wel, maar ik vier niks meer vanaf 40quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha ja 30 was dramaDaarna vond ik het niks erg. Maar 40 wordt weer ellende dus?
Kan er niet echt van wakker liggen, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vond 30 ook verschrikkelijk wel, en toen 40heb nu even rust
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vond 30 erger wel, maar ik vier niks meer vanaf 40
veryquote:
Nee joh! Niks leukers dan op je 35e 25 geschat worden!quote:
Daar zitten vast wel leuke kerels...die erg appelig kijkenquote:
Aardige vent die Stevie Wonderquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh! Niks leukers dan op je 35e 25 geschat worden!
Leuk he alcoholquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Dat sowieso.quote:
o ja... en mevrouw word ik toch al genoemdquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
bij mannen... nee...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Komen je haren ook terug dan?
das beter dan 'taart'quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o ja... en mevrouw word ik toch al genoemd
Ik vind jou anders een stuk leuker als ik drink.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik drink trouwens niet, ben zo leuk van mezelf
prrrrrquote:
j a ja schat.. zo kan ie wel weerquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind jou anders een stuk leuker als ik drink.
almost dirty he.. dan gaat t leven een stuk sneller dan jijquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
En waarom gaat dit topic ineens weer zo snel?! Dat hou ik toch allemaal niet bij op mijn leeftijd
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Godshand het volgende:
Ik ben MissB +0. Of het moet nog om maanden gaan
Bejaard is verderopquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
En waarom gaat dit topic ineens weer zo snel?! Dat hou ik toch allemaal niet bij op mijn leeftijd
MissB twinnerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Godshand het volgende:
-0 klinkt een stuk subtielerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Godshand het volgende:
+0 is wel accurater.quote:
wat is er nou weer flauw wicht. te blond om t allemaal te kunnen volgen?quote:
Iedereen meet zich aan mijquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
Hebben we het nu nog steeds over het feit dat MissB een dinosaurus is?
nog een aantal posts te gaan... dan kiezen we een ander onderwerpquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
Hebben we het nu nog steeds over het feit dat MissB een dinosaurus is?
Zijn er serieuze mensen op Paiq dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het lame om voor de gein op Paiq te kutten?
Mag ik zo vrij zijn om een suggestie te doen? Kijk eens in OUD of zo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
Dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn er serieuze mensen op Paiq dan?![]()
Natuurlijk niet... heel paiq doet hetquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil je best serieus nemen omdat je op Paiq zitquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn er serieuze mensen op Paiq dan?![]()
Wel als je al bezet bent schatquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
kijk mijn fobo ... ik ben niet blond!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
wat is er nou weer flauw wicht. te blond om t allemaal te kunnen volgen?
Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel als je al bezet bent schat
was je nou 42 of 12?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga zo lekker vandaag met mn Sims Social
Dat zou al genoeg moeten zeggen...quote:
wie zegt dat t over je haarkleur ging?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kijk mijn fobo ... ik ben niet blond!
Nee, dat is ook een soort Sims socialquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Do it. Pull the gunquote:
dat kan ik wel als level 16erquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dat is ook een soort Sims social
Ik dacht dat het niveau van Facebook niet triester kon worden...quote:
Dat heb ik nou nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zitten op paiq wel meer bezette mensen.... en met facebook kan je ook daten (hoorde ik)
Valt tegen hoor met een grote meelezende familiequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zitten op paiq wel meer bezette mensen.... en met facebook kan je ook daten (hoorde ik)
En Fok?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doelde op facebook en social networking sites in het algemeen.
Al die schijtreclames op tvquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu al... wat the fuck kijk je allemaal dan?
Ja maar toch is het handig, als je vrienden ver weg zitten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
moeten we maar eens testen danquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, jij gebruikt nog telegrammenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wtf?quote:
Daar heb ik email en whatsapp e.d. voor?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja maar toch is het handig, als je vrienden ver weg zitten.
Hey, hij herkent ineens ietsquote:
Ik ook maar er zitten er nog tussen met Nokia's 3210 enzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar heb ik email en whatsapp e.d. voor?
Dinootje ook hoor, nog niet zo lang geledenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook maar er zitten er nog tussen met Nokia's 3210 enzo
flauwquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt niet... facebook gebruik ik praktisch niet...
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dinootje ook hoor, nog niet zo lang geleden
Dat was iets tussen ons...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
Dinootje ook hoor, nog niet zo lang geleden
Dinootje Tech dan he.quote:
quote:
Er is hier maar 1 dino ja. Moi.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh techno is dino nu
Ik dacht die bedoeld haarzelf
dankje. tis nodigquote:
Nou ja, ik heb ook nog Skype, MSN, eBuddy en noem maar op.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat whatsapp is ook gezeik hoor, gaat maar door dan ping ping
Daar heb ik een tuin voor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
btw ik kan iedereen de Sims FB aanraden, het is ontspannend
Tuintje bijhouden enzo.
Waarom zou ik Real Life willen nadoen in een spel?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
btw ik kan iedereen de Sims FB aanraden, het is ontspannend
Tuintje bijhouden enzo.
Goede vraag welquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom zou ik Real Life willen nadoen in een spel?
egnie.. in een echte tuin kan vrouwvolk top-loos liggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook maar het is leuker online
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben niet voor niks in een appartement gaan wonen, ik wil geen tuin
Pssst mijn buurvrouw is 71quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef clevy het volgende:
[..]
egnie.. in een echte tuin kan vrouwvolk top-loos liggen.
quote:
Viberquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook nog Skype, MSN, eBuddy en noem maar op.
ik dacht meer aan missb dan jouw buufquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef clevy het volgende:
[..]
ik dacht meer aan missb dan jouw buuf
+1 wordt nog wat metquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben niet voor niks in een appartement gaan wonen, ik wil geen tuin
dumpen, in die tuinquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 wordt nog wat metDie wil wel een tuin
Vandaar de noem maar op... Viber heb ik ook. Maar niet iedereen heeft Viber, dus tja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Vibervervangt Whatsapp en Skype tegelijk en werkt beter dan beide apart. Geen vertraging met je berichtjes en geen idioot stroomverbruik oid. Toch kraakhelder geluid.
Klopt, maar ik ben wel flink aan het schrappen geweest, MSN eruit, Skype er uit, FB-chat eruit. Gebruik nu alleen Whatsapp (omdat de meesten dat nu eenmaal hebben), Viber (omdat het verreweg het fijnste is) en Google Chat (fijn omdat het simpel is).quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaar de noem maar op... Viber heb ik ook. Maar niet iedereen heeft Viber, dus tja.
Het geluid is goed ja, maar het duurt een eeuwigheid voor ik daadwerkelijk heb opgenomen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vibervervangt Whatsapp en Skype tegelijk en werkt beter dan beide apart. Geen vertraging met je berichtjes en geen idioot stroomverbruik oid. Toch kraakhelder geluid.
Nee, ze heeft een troefkaart (nouja, wel meer), ze heeft katten die in de tuin los kunnen lopenquote:
Als dat het enige is? Waarom sta jij niet in die lijst?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het geluid is goed ja, maar het duurt een eeuwigheid voor ik daadwerkelijk heb opgenomen.
Leuker dan die van jou?quote:
Die donkere lijkt op Es.quote:
Ik heb de privacy policy bekeken en die zag er prima uit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Was dat Viber niet vaag met je telefoonummer ofzo
Nadeel van Viber is dat het Israëlisch is en hun geheime dienst toegang heeft...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Was dat Viber niet vaag met je telefoonummer ofzo
Sinds ik Viber heb, heb ik drie keer vage spam-sms'jes gehadquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb de privacy policy bekeken en die zag er prima uit.
Hoe is het met Es?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die donkere lijkt op Es.
Maar Es is veel leuker, die is qua kop net die lichte.
Ja goedquote:
Sinds wanneer is Cyprus Israelisch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Nadeel van Viber is dat het Israëlisch is en hun geheime dienst toegang heeft...
Bijna een rozequote:
Kattenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
foto op facebookiemand die ik ken woont in centrum utrecht, heeft iemand een foto van dr kat gemaakt die gewoon op dr dooie gemak in de H&M wandelt
Nou en! I'm with gogglesquote:
Ja precies. Hands off the bacon!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Kutlui laat dat mens dr varken houden
Je mag hier wel komen biggelsitten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn buurvrouw mag varkens houden lachen zeg, ik pas er wel op
bulldog?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn hond lijkt ook op een varken
Dat was een garpje.quote:
Je hebt een bulldog?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn hond lijkt ook op een varken
herkenbaarquote:
De policy is sindsdien aangepastquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was een garpje.
Maar er zit wel degelijk een nadeel aan Viber...
http://nos.nl/audio/20505(...)or-je-adresboek.html
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)lukt-in-marokko.html
Een kennis/vriendin van me.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef El_Matador het volgende:
wat kutquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef El_Matador het volgende:
Klote man.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef El_Matador het volgende:
quote:
Het is jullie vergevenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is mn liefje
Meh. This video is private.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is mn liefje
driemaal is scheepsrechtquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Yep, wel grappig trouwens, ik had ook een Engelse Bulldog.
Damn wat een lelijke hondenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:45 schreef ArTiC het volgende:
post ik ondertussen maar weer pics van 1 van onze fransmannen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nope, privéquote:
Onze achterburen hadden zo'n hond, maar die was een keer zo opgewonden een andere hond te zien dat ie is gestiktquote:
Oh ik schrok al..quote:
ademhalen is niet altijd hun sterkste punt neequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onze achterburen hadden zo'n hond, maar die was een keer zo opgewonden een andere hond te zien dat ie is gestiktHij bleef erin, letterlijk
Ja ze hebben een kleine strot, moet je wel mee oppassen qua riem enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onze achterburen hadden zo'n hond, maar die was een keer zo opgewonden een andere hond te zien dat ie is gestiktHij bleef erin, letterlijk
Loop je naakt rond?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoop niet dat de buurt rare ideeën krijgt.
het is geen weer voor een buurt BBQ gelukkigquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoop niet dat de buurt rare ideeën krijgt.
quote:
ohhhquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee, n.a.v. dat programma bedoel ik.
Ja, het zal maar gebeuren..quote:
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Artist : Dream Theater Album : A Dramatic Turn Of Events Label : Roadrunner Genre : Metal Source : CD (LP) Street Date : 2011-09-13 Rip Date : 2011-09-05 Quality : 255kbps 44100Hz Joint Stereo Tracks : 9 Time : 77:01 min Size : 150.25 MB url : http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=8568993 Track List ---------- 1. On The Backs Of Angels 8:42 2. Build Me Up, Break Me Down 6:59 3. Lost Not Forgotten 10:11 4. This Is the Life 6:57 5. Bridges In The Sky 11:01 6. Outcry 11:24 7. Far From Heaven 3:56 8. Breaking All Illusions 12:25 9. Beneath the Surface 5:26 |
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |