Mjah, alleen kan het zomaar zijn dat ik het de volgende keer benquote:Op woensdag 7 september 2011 14:06 schreef cofi het volgende:
Leedvermaak is het mooiste vermaak dat er is
Is die bak waterdicht?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, alleen kan het zomaar zijn dat ik het de volgende keer ben![]()
Tevens is het niet fijn als je met 2 man hoog staat en één of andere onverlaat stort er even 200 liter (= 200 kilo) water bij in de bak
Neh, zitten 4 afwateringsgaatjes in van 20 mm ofzo, en die zitten meestal aardig dicht met meukquote:
Jij denkt aan SD als je in bed ligt?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:00 schreef blup het volgende:
Waar stond je vannacht SD? Nog steeds rondom Utrecht?
Ik dacht nog aan je toen ik me omdraaide en het zoo hard tekeer ging buiten
Ik heb liever dat je niet aan mij denkt in je bed iddquote:Op woensdag 7 september 2011 15:00 schreef blup het volgende:
Waar stond je vannacht SD? Nog steeds rondom Utrecht?
Ik dacht nog aan je toen ik me omdraaide en het zoo hard tekeer ging buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja, ook nog koelquote:Op woensdag 7 september 2011 15:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Koel ook nog ja? Grapje. Maar dat is wel fijn ja. Mogen ze hier ook wel doen
.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je niet aan mij denkt in je bed iddDan heb jij in horizontale regenstralen gestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik vind het ook 'gek' dat het gratis is. Maar wel lache.quote:
Helemaal chill! Wordt er elke maand koffie/fris geld ingehouden van je salaris ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook 'gek' dat het gratis is. Maar wel lache.
Bij mij vorige plek was er altijd gratis vers fruit. Dat was ook lekker, nog nooit zoveel fruit gegeten (doe ik normaal amper).
Ik weet het niet, mag niet klagen over de stagevergoeding dus wie weet. lunch kost wel geld (volgens mij ¤2,- per dag) maar dat betaal ik niet, boterhammen van thuis zijn gratis haha.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:14 schreef cofi het volgende:
[..]
Helemaal chill! Wordt er elke maand koffie/fris geld ingehouden van je salaris ofzo?![]()
Ik heb bij een bedrijf gewerkt waar we elke dag een gratis lunch kregen, met verse broodjes en shit...Alleen het werk was wel echt ruk
![]()
Dat zijn meestal wel gezellige lunches, heb ik ook weleens gehad bij een bedrijf waar ik gedetacheerd was.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef Anne het volgende:
Bij mijn eerste echte baantje werd inderdaad tussen de middag even vers brood gehaald inclusief wat beleg. Dat was best wel ideaal en voor het bedrijf ook weer niet echt belachelijk duur (want wat kost nou weer een paar broden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |