net zo lang als Fwnk zijn scheeractiequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe lang gaat me dat achtervolgen?.
jjee hheebbtt ggeelliijjkk vviinntt iikkquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jjaa,, oonnddeerr rrookkjjeess hhoooorrtt ggeenn sslliipp!!
aallttiijjdd!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
jjee hheebbtt ggeelliijjkk vviinntt iikk
Haha, vaders op FOK!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]. Right.
De enige die de username van mijn vader weten zijn Alex en SD.
wwaaaarroomm ttiieepp jjee zzoo ggeekk??quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
wwaaaarroomm ttiieepp jjee zzoo ggeekk??
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dat goede verdienste?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef Anne het volgende:
http://www.alpine.nl/werk(...)unity_manager_ft.htm
Hoe oud is ie?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn vader komt ook wel eens op fok, maar alleen via google in een topic dat matcht met zijn zoektocht. Aan de keukentafel hebben we het wel eens over hoe verdefelijk de mensen en reacties hier zijn als hij weer eens een topic gezien heeft. Ik knik dan vrolijk instemmend mee.
mijn ouders worden soms doro mij wildvreemden op mijn online gedrag aangesprokenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn vader komt ook wel eens op fok, maar alleen via google in een topic dat matcht met zijn zoektocht. Aan de keukentafel hebben we het wel eens over hoe verdefelijk de mensen en reacties hier zijn als hij weer eens een topic gezien heeft. Ik knik dan vrolijk instemmend mee.
quote:
quote:
quote:
Hoezo?quote:
en fktwkgsnogwattusquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]. Right.
De enige die de username van mijn vader weten zijn Alex en SD.
Ik kan dat niet beoordelen voor dit soort dingen, totaal niet mijn vakgebied.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat mag je zelf bepalen. Staat erbij.
als je een schotse man bent niet nee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jjaa,, oonnddeerr rrookkjjeess hhoooorrtt ggeenn sslliipp!!
Vanwege dat "blabla verderfelijk" etc.quote:
Ik weet het eigenlijk ook niet. Ook niet mijn vakgebiedquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan dat niet beoordelen voor dit soort dingen, totaal niet mijn vakgebied.
Serieus. WIE BEN JIJ!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je een schotse man bent niet nee.
OK.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet. Ook niet mijn vakgebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |